Inderdaad, helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:42 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Voor mij heeft het 1 gewoon met het ander te maken....
Zo kan een prachtige vlinder die ik in het begin van de lente voorbij zie komen gewoon een prachtige vlinder die in het begin van de lente voorbij komt zijn, maar me ook even stil laten staan bij hoe mooi alles om me heen kan zijn... Net als een prachtige wolkenlucht.... (zoessie know's why)
Of ik sta er even bij stil dat vlinders vaak als (kinder) zieltjes gezien worden...
Het is niet het 1 of het ander..... het is en en
Ha ha Nok, je word wel uitgedaagt altijd he?quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:26 schreef nokwanda het volgende:
Maar wel eindelijk weer eens met een subforum gerelateerde TTHoewel Sara me verleid om nu weer even een heel aardse opmerking te maken
Ben je helemaal niet naar de arts geweest Sara?quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:51 schreef sararaats het volgende:
zo ben ik weer
ben ziek op dit moment (pijnlijk geslachtsdeel maar net niet serieus genoeg om naar het ziekenhuis te moeten. ik zou er niks mee inzitten, lekker verwend worden door knappe vrouwelijke verpleegkundigen)
ik ga morgen gehaktkoekjes met peekes en een klodder Boerenfritesaus maken
Misschien komt die pijn juist van haar artsquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Ben je helemaal niet naar de arts geweest Sara?
jawel. heb nu zalf gekregen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Ben je helemaal niet naar de arts geweest Sara?
Ooh oké, nou hopen dat het snel beter gaat danquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:08 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Misschien komt die pijn juist van haar arts
Heb me ingehouden. Goed he. Zeg dan dak goe ben!quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Ha ha Nok, je word wel uitgedaagt altijd he?
liever een verse taart die niet zo rijk isquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:58 schreef nokwanda het volgende:
Maar taart, en rijk bovendien
Hoe ist trouwens met jouw verse taart?quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:02 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
liever een verse taart die niet zo rijk is
Mijn verse taart is heerlijk, en ga er lekker lang mee doenquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoe ist trouwens met jouw verse taart?
Je bent een kanjerquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb me ingehouden. Goed he. Zeg dan dak goe ben!
Having a cake AND eating it, hm...quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:27 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mijn verse taart is heerlijk, en ga er lekker lang mee doen
I love eating my cakequote:Op zaterdag 15 december 2007 12:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Having a cake AND eating it, hm...
In mijn woonplaats is het niet je van het , maar valkenburg, maastricht en heerlen is dan best te doen als je van een bruisend uitgaansleven houdt. Op dit moment ben ik tevreden met een gezellige kroeg waar het lekker rustig is. Tis natuurlijk geen Amsterdam hier in Limburg maar alsnog best gezellig zoals iedere provincie wel wat heeft. Harde muziek kan ik sowieso niet goed tegen dus dan ontwijk ik het nachtleven nog een beetje.quote:Op zondag 16 december 2007 14:43 schreef senesta het volgende:
Kun je verder ook een beetje leuk uitgaan bij jullie, topspin?
Hoe gaat het met je verhalen schrijven?
Zo te horen geslaagde dag geweest dusquote:Op zondag 16 december 2007 15:52 schreef draculettetje het volgende:
middag
ik heb een super dag gehad gister, ben flink verwend, miste mn zoessie wel maar die zie ik van de week!
en peren bavarois vla is ook lekker denk ik
uiteindelijk zijn alle taartjes en hapjes bij iedereen goed naar binnen gegaan, al dacht ik zelf dat de boterkoek mislukt was maar die is toch ook op......
een pakket met allemaal lekkere dingetjes voor in bad van kneipquote:Op zondag 16 december 2007 16:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zo te horen geslaagde dag geweest dusWat heb je allemaal gehad ?
Tis mijn grootmoeder, zonder haar zou ik niet bestaan en sowieso is het een leuk mens en ze geeft vaker iets door het jaar heen en dan voel ik me ook nog eens schuldig als ik geld aanneem bij familie dus dat doe ik dan niet. Daarbij vind ik het ook nog wel gezellig om daar een biertje te drinken en een sigaret te roken en wat te ouwehoeren dus dan hoeft een beloning ook niet. Zelfs met tegenzin zou ik het niet willen, vroeger toen ik jonger was nam ik alles van geld wel aan.quote:Op zondag 16 december 2007 14:47 schreef Metro2005 het volgende:
middag senesta![]()
En topspin, goed dat er nog mensen zijn die voor niks klusjes opknappenHeb je al zicht op werk ed of heb ik dat gemist
?
quote:Op zondag 16 december 2007 17:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
een pakket met allemaal lekkere dingetjes voor in bad van kneip
een pakket met allemaal ontspannings dingen voor onder douche ter voorbereiding bruiloft
een electrische tandenborstel
(ben ik soms niet schoon genoeg?)
een mooi groot boeket
luchtje en een fles wijn
een boeket vanthee en snoepjes
een aftel kalender voor de bruiloft
wat geld en cadeau bonnen
en niet te vergeten mn spaarvarken
een stuk of 5 bedeltjes voor mn pandora armband (nog 1 en hij is vol!)
een cadeau bon voor een hotstone massage en gezichtsbehandeling
noem maar op.....
Was het laat geworden gisteren?quote:Op zondag 16 december 2007 17:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
huis zat dan ook helemaal vol
voel me ook echt verwend....
dat viel reuze mee, ik ben gewend met andere verjaardagen of feestjes hier dat ik zelf eerder naar bed ga dan dat mn bezoek weggaat, meestal rollen ze zo tussen 05.00 en 06.00 weg.quote:
0200 is toch ook aardig laat of ligt dat aan mij ?quote:Op zondag 16 december 2007 17:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat viel reuze mee, ik ben gewend met andere verjaardagen of feestjes hier dat ik zelf eerder naar bed ga dan dat mn bezoek weggaat, meestal rollen ze zo tussen 05.00 en 06.00 weg.
Gister was iedereen rond 02.00 uur alweer naar huis.
een beetje vreemd maar wel lekker om eens op tijd naar bed te kunnen.
eet smakelijk! en lekker op de bank met een dekentje dat klinkt ook lekker!quote:Op zondag 16 december 2007 17:48 schreef Topspin het volgende:
[..]
0200 is toch ook aardig laat of ligt dat aan mij ?
Ben weer offline, gegrillde haantjes eten en santa claus 3 kijken. 1 1/2 uur online geweest en dan is het weer even goed. Lekker zacht kussen en dekbed en op de bank
Biertje erbij
En 2008 komt dichterbij
quote:Op zondag 16 december 2007 14:40 schreef Topspin het volgende:
Ben even naar grootmoeder kerstboom opzetten
Kan ze zelf niet meer dus dan is het aan de kleinkinderen om dat te doen. Wil ze altijd geld geven als ik dat doe maar dat weiger ik dan aan te nemen, alsof overal een beloning voor moet zijn.
neuh valt wel meequote:Op zondag 16 december 2007 15:27 schreef senesta het volgende:
Hallo Metro en Barra![]()
Latertje gisteren Barra?
vind je het erg als ik het niet helemaal snap????quote:Op maandag 17 december 2007 08:17 schreef Darkwolf het volgende:
The cake is a LIE!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |