Het is hypocriet. Ze willen een betere CAO en daarvoor actievoeren. Prima. De overheid moet daarmee instemmen. Het volk kan er niets aan doen. Dus moeten ze inderdaad niet stoppen met alcoholcontroles, niet gaan staken tijdens voetbalwedstrijden. Ze moeten de overheid pakken. Als er dan weer eens politiebeveiliging voor het een en ander op hoog niveau nodig is, tadaa. Of stop met parkeerboetes uitschrijven oid. Loopt de staat het geld mis. Pak de overheid, niet de gewone man...quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou iig zo vrij dat we mogen staken
JE kan het ook een schande vinden dat ze vannacht de alcoholcontrole gestopt zijn, fijn als iemand met teveel op nu wel iemand nog kon doodrijden
Het waait veel te hard manquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij mekkert alleen maar om dat je wedstrijdje niet doorgaat. Ga lekker een strandwandeling maken man.
Ik ben het ergens niet mee eens dus ik stop er lekker mee, lekker puhquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]fijn dat het mag in dit vrije land!
stoppen met de beveiliging van Wildersquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ze moeten de overheid pakken. Als er dan weer eens politiebeveiliging voor het een en ander op hoog niveau nodig is, tadaa.
Je snapt mijn punt mag ik hopenquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
stoppen met de beveiliging van Wilders
Ws zijn dat juist zn stemmers.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
stoppen met de beveiliging van Wilders
zeker, maar ik ben eht er niet mee eensquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je snapt mijn punt mag ik hopen.
mwah dit is natuurlijk veel bewuster gekozen. Soort van treinstakingen tijdens koninginnedag.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zeker, maar ik ben eht er niet mee eens
dan zouden ze bij de NS alleen maar mogen staken op treinen waar de directie mee rijdt
Daar pakken ze de directie óók mee. Nu pakken ze de overheid er niet mee...quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zeker, maar ik ben eht er niet mee eens
dan zouden ze bij de NS alleen maar mogen staken op treinen waar de directie mee rijdt
En daarom spant de minister een kort geding aan?quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar pakken ze de directie óók mee. Nu pakken ze de overheid er niet mee...
Die is voetbalfanquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:33 schreef SCH het volgende:
[..]
En daarom spant de minister een kort geding aan?
alleen kan je deze wedstrijden inhalen en tref je 90.000 mensen en bij Koninginnendag tref je er meer dan een miljoen en is het niet in te halen. Maar van mij mogen ze!quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:33 schreef Grulez het volgende:
[..]
mwah dit is natuurlijk veel bewuster gekozen. Soort van treinstakingen tijdens koninginnedag.
Ze is niet bepaald een voetbalfan hoorquote:
Als alle andere wegen dood zijn gelopen...quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ben het ergens niet mee eens dus ik stop er lekker mee, lekker puh.
Vandaar ook dequote:Op vrijdag 14 december 2007 23:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ze is niet bepaald een voetbalfan hooral kwam ze wel regelmatig bij NEC
Je treft niet alleen de mensen die in het stadion zitten.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen kan je deze wedstrijden inhalen en tref je 90.000 mensen en bij Koninginnendag tref je er meer dan een miljoen en is het niet in te halen. Maar van mij mogen ze!
Insilence was nog leukquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:42 schreef rubbereend het volgende:
wat maakt Randy Katana toch kutmuziek
Alsof je rekening moet gaan houden met de mensen die thuis gaan kijkenquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je treft niet alleen de mensen die in het stadion zitten.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:42 schreef rubbereend het volgende:
wat maakt Randy Katana toch kutmuziek
Weet je hoe veel politiebescherming die nodig hebben!quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alsof je rekening moet gaan houden met de mensen die thuis gaan kijken
stel je voor dat de mods een keer gaan staken.......... ow wachtquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat als Danny gaat staken voor een betere CAO?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |