Ok, kom maar halenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Of een soa, da's ook bewijs genoeg.
Ja uuh, anders weet je het niet hequote:
Je doet maar een soa-test.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja uuh, anders weet je het niet he
Te lui voorquote:
Soa's zijn overrated. `bier ookquote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En Warrel en M-kay ook, want als die dezelfde soa's hebben bewijs je nog niets.
Ja man!quote:
Whehequote:Op zaterdag 12 januari 2008 03:23 schreef MarkzMan_X het volgende:
Fietsemakers!
Edit: oh wacht ik ben helegaar verkeerd.
Ga eens deaudt! Hihiihihi!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 03:23 schreef MarkzMan_X het volgende:
Fietsenmakers!
m-kay heeft weer gezopen hoorquote:
Je kamerdeur is open! Ik kots je bed wel even onder!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 03:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
m-kay heeft weer gezopen hoor! Dat wordt weer lachen morgenochtend.
Oki, alvast sorry voor je kapotte Mac danquote:Op zaterdag 12 januari 2008 03:29 schreef m-kay het volgende:
[..]
Je kamerdeur is open! Ik kots je bed wel even onder!
Whehehe.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 03:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oki, alvast sorry voor je kapotte Mac dan
Contradictio in terminis. Ofzo.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 03:32 schreef admiraal_anaal het volgende:tis gezellig hier
ik verveel me
Contactradio in terminis?quote:
Nee, dat niet. Radio suxx.quote:
Je hebt verdomme je eigen NB, en nog zeurenquote:
Pleonasme, heet dat in het Nederlandsquote:
saaie kloothommels daar, Delftse groepje is leukerquote:Op zaterdag 12 januari 2008 03:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je hebt verdomme je eigen NB, en nog zeuren
Inlikken hier he?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 03:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
saaie kloothommels daar, Delftse groepje is leuker
Neequote:
Sinds SOL!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 03:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nou danhoelang kom ik al in Delft-topic terwijl ik geen ruk in Delft te zoeken heb
Pleonasme of tautologie?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 03:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pleonasme, heet dat in het Nederlands
Pleonasme.quote:
Jajajajjajaj! reply eens op de mail!quote:
Allang gedaanquote:Op zaterdag 12 januari 2008 03:53 schreef m-kay het volgende:
[..]
Jajajajjajaj! reply eens op de mail!
Jaquote:Op zaterdag 12 januari 2008 03:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kuttopicword er nog geroddeld over SOL of Warrel hier
En niet over mijquote:Op zaterdag 12 januari 2008 04:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jam-kay en ik hebben volop te warrel over warrel
Ik niet hoor!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 04:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jam-kay en ik hebben volop te warrel over warrel
Nee ik ook niet, maar de mogelijkheid is erquote:
Onzin. Nogmaals...zo ben ik niet...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 04:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar de mogelijkheid is er
geef die dakloze pool van de C1000 in De Veste 5 euro, en laat hem een hit uitvoeren op die 'iemand'quote:Op zaterdag 12 januari 2008 04:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik wil zweeeeeefvliegenmaar iemand wil mij niet mee hebben
Gast, doe nou niet zo moraalridderigquote:Op zaterdag 12 januari 2008 04:16 schreef m-kay het volgende:
[..]
Onzin. Nogmaals...zo ben ik niet....
Ik ben wel op zoek naar een lieve fietsenmaker in Delftquote:Op zaterdag 12 januari 2008 03:23 schreef MarkzMan_X het volgende:
Fietsenmakers!
We kunnen Svennieboy wel in laten vliegen, dat is dr eenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 09:41 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik ben wel op zoek naar een lieve fietsenmaker in Delft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |