Ik denk Bartje, maar het was natuurlijk wel namens m-kay en mijquote:
BB, duhquote:
Haiquote:Op donderdag 10 januari 2008 01:20 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik denk Bartje, maar het was natuurlijk wel namens m-kay en mij
Koesiekoesie![]()
Ja, maar daar had jij ook last vanquote:Op donderdag 10 januari 2008 01:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HaiJe hebt wat op je voorhoofd
Niet, mijne viel er steeds afquote:Op donderdag 10 januari 2008 01:21 schreef warrel het volgende:
[..]
Ja, maar daar had jij ook last van![]()
![]()
Haha, make it happenquote:Op donderdag 10 januari 2008 01:32 schreef warrel het volgende:
[..]
Jij was ook niet plakkerig genoeg![]()
Slaap zacht
quote:
Jazeker wel, die komt maar gewoonquote:Op donderdag 10 januari 2008 02:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik hoop snelmaar denk dat we op SOL niet meer kunnen rekenen
nu ze hevig 5 maanden in
is dus een andere locatie
of gewoon avondje darten, bieren en sexen
![]()
Kom maar doorquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:31 schreef warrel het volgende:
Naar wie moest ik de 3,99 euro van de ovenschaal eigenlijk overmaken?
Gister was je het er mee eens hoorquote:
Gister was ik gedrogeerd..quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gister was je het er mee eens hoor
Hehe, had Marco toch weer GHB meegenomenquote:
Ik heb het al overgemaaktquote:Op donderdag 10 januari 2008 13:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hehe, had Marco toch weer GHB meegenomenDe vuns
Ok, maak er dan maar 3,49 van, omdat je het al zo zwaar hebt
Wil je hem nog terug?quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hehe, had Marco toch weer GHB meegenomenDe vuns
Doe eens maten gevenquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:37 schreef m-kay het volgende:
[..]
.
Btw BB, ik heb een nieuwe ovenschaal geregeld. Maar eens kijken of die wel past dan..
Neehoorquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:41 schreef mcDavid het volgende:
Zo te horen heb ik heel wat gemist gisteren
33cm hoor ik net.quote:
Er is wild gediscodanst, dus dat heb je inderdaad gemist.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:41 schreef mcDavid het volgende:
Zo te horen heb ik heel wat gemist gisteren
Exact? Want:quote:
quote:Afm. inw. B 33 x D 30 x H 19 cm
quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:32 schreef m-kay het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=WcLJ49MGe-s
Same here.quote:
Mmh, dag na valentijnsdagquote:
Voor jou is valentijnsdag toch niet spannend!quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, dag na valentijnsdagIk kom! Kan ik gelijk al mn sterke verhalen kwijt.
Voor jou wel wou je zeggen?quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Voor jou is valentijnsdag toch niet spannend!
*noteert
Blehehehe, en toen werd je wakker?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 03:55 schreef Bravebart het volgende:
Haha, ik wilde net naar bed gaan (ja, het liep allemaal wat uit), dus ik kom de douche uit, wil naar mn kamer lopen en hoor opeens allemaal scouting-achtig gezing
Ik naar Sven's kamer (kamer aan het stationsplein, voor de n00bs), staan op het stationsplein een stuk of 6 meisjes/vrouwen te zingen
Ik beetje voor het raam gaan staan kijken, stoppen ze opeens en schreeuwt er 1: "Hé een jongen!" Ik ben maar snel weggerend, voordat ze allemaal in mn bed wilden slapen
Nee?quote:
pic's or it aint true.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 03:55 schreef Bravebart het volgende:
Haha, ik wilde net naar bed gaan (ja, het liep allemaal wat uit), dus ik kom de douche uit, wil naar mn kamer lopen en hoor opeens allemaal scouting-achtig gezing
Ik naar Sven's kamer (kamer aan het stationsplein, voor de n00bs), staan op het stationsplein een stuk of 6 meisjes/vrouwen te zingen
Ik beetje voor het raam gaan staan kijken, stoppen ze opeens en schreeuwt er 1: "Hé een jongen!" Ik ben maar snel weggerend, voordat ze allemaal in mn bed wilden slapen
Carequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |