Uiteindelijk heeft de BO niet doorgezet, dus het bleef bij een dreigende bo, al zat ik gister wel zwaar tegen het plafond bij de voeding. AU! Maar ik ga wel nog steeds afbouwen en stoppen. Het werkt niet op deze manier. Het zou een optie kunnen zijn om 1 of 2 voedingen te blijven doen, maar zo lang ik bv geef, blijf ik kennelijk erg gevoelig voor bo's, dat risico wil ik niet nemen. En idd ik heb hier geloof ik 10 (of meer) voedingen in de vriezer staan, op het kdv staan er ook nog een stuk of 5 of 6, bij mijn schoonouders staan nog 2 voedingen in de vriezer, dus effectief zal hij nog een hele tijd bv binnenkrijgen (icm kv). (Voorraaddrang

) Geeft ook rust.
Ergens vind ik het heel erg oneerlijk, want ik ben 3x zwaar beroerd geweest en 3x de productie van nul komma niks weer op peil gebracht want eli moest en zou 6 mnd bv krijgen, om dan nu toch tot de conclusie te moeten komen dat het simpelweg te zwaar is. Heb ik gisteravond ff flink om gejankt kan ik je vertellen.

En dan iedereen die zegt dat hij zo goed groeit en mooie bolle wangetjes, zometeen kan ik niet meer zeggen dat dat komt door zijn "mama a la creme". Vind ik ook stom/jammer. Maar ik moet voor mezelf kiezen. Eli heeft niets aan een ziekige moeder.
Lishe, fijn dat het nu beter gaat!

Dank voor de lieve reacties