concert van Arid in AB brussel... muziek vind ik best geschikt voor Pepijn zijn muziekale opvoeding, alleen niet in een propvolle concertzaal... als het een buitenfestival was geweest dan was hij misschien wel meegegaan, dan kun je ook verder van de boxen vandaan enzo... (pepijn was met 6 weken oud al een dagje op lowlands)quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:33 schreef Kersjes het volgende:
p_iglet, wat een gedoe zeg!![]()
Nu maar hopen dat hij het op de juiste datum in de agenda gezet heeft, anders krijg je straks weer "Maar u zou toch volgende week komen?" oid Naar welk concert ga je dan? Niet geschikt voor Pepijn's muzikale opvoeding?
Floortje doet dat al een paar dagen nu, steeds loslaten en soms even heel onrustig drinken, (de rest van de tijd drinkt ze wél heel rustig...) en daarbij doen mijn tepels (alleen heel evne bij het aanhappen, maar dat aanhappen doet ze dus vaak omdat ze zo onrustig is) ineens weer zeer...quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:00 schreef p_iglet het volgende:
Bv kindjes doen dat namelijk ook bij spruw dat loslaten en weer vastpakken en dat heel vaak.
Sluit me dus even aan bij Evenstar. Op zich is reflux niet erg. Wel heel vervelend en je kan er dus medicijnen voor krijgen om te zorgen dat het zuur de slokdarm niet beschadigd. Het refux gebeuren hebben veel kindjes omdat het eigenlijk het mondje-terug-verhaal is. Echter, wanneer het ook zuur is, dan kan het duiden op een reactie. Dus een evt. doorverwijzing zou ik zeker niet overbodig vinden. Al is het maar om uit te sluiten dat het een allergie is (voor wat dan ook). Misschien een beetje krom (en kort door de bocht) geformuleerd. Maar in dit geval geldt...bij twijfel aan de bel trekken. Zuur is schadelijk voor je lichaam als het niet op de goede plek blijft zitten.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:55 schreef _evenstar_ het volgende:
klein_spookje, zielig dat ze reflux heeft.. en zeker in het geval dat mara ook erg allergisch was zou ik er idd niet van verschieten. Arwen reageerde nl als gevolg van met reflux. en daardoor een lichte beschadiging aan het klepje, dus zou wel verder laten kijken.
Misschien anders een idee om ook contact op te nemen met stefan kleintjes? sterkte ermee
Ja, dat proberen we wel regelmatig. Hij hapt gelukkig prima, en een klein beetje gaat het dan ook wel, maar dan is hij echt bekaf. Tja en dan kost het hem meer energie dan het hem oplevert als hij verder geen andere voeding krijgt.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:23 schreef p_iglet het volgende:
De Liedje, hopelijk heb je het laten nakijken op spruw. Hier begon het achteraf bekeken ook vooral met dat loslaten en ineens weer aanzuig pijn. Nog voordat er witte plekjes te zien waren.
Troel fijn dat het zo goed gaat!! Hopelijk kan je snel stoppen met de bijvoeding. Blijf je ondertussen wel oefenen met aanleggen?
Ja, dat zei de kraamzorg ook inderdaad al. Alleen had hij vandaag even dat effect ook na de gewone flesvoeding, maar die druppelde ook echt zo uit de fles, dus volgens mij was daar iets fout gegaan bij het aanmakenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:05 schreef p_iglet het volgende:
Klinkt super Troel!!
Houd ook in de gaten dat het bij borstvoedingskindjes heel gewoon is om de eerste weken VAAAAK te drinken, dus als hij snel na een bv flesje weer komt, dan mag hij gewoon weer een bv flesje. Iedere 1,5-2 uur is echt normaal de eerste tijd.
Als jij zelf genoeg bv hebt, dan kun je Ruben zoveel geven als hij wil.
BV is gewoon veel lichter verteerbaar als flesvoeding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |