Ik vind het ook wel een beetje gek Memmel. Dat het een keertje voor komt is nog tot daar aan toe, maar als zulke dingen vaker gebeuren zou ik er ook wat van zeggen. Waarom kan het op de ene dag goed gaan en op de andere dag niet? En ik vind het ook best lang idd dat ze dan de hele ochtend niets gekregen heeft.
Hier gaan we nu toch echt de goede kant weer op met het eten!

Het duurt even, maar er gaat bijna elke fles nu zo'n 80 cc in!

Hij stopt bij 50cc (echt elke fles, alsof hij het na meet) en dan komt hij een kwartiertje later voor de volgende 30. Die gaan vrij langzaam, dus het duurt al met al 3 kwartier, maar goed, als hij het maar binnen krijgt, dat tempo komt wel weer.
Ik denk steeds meer dat het idd wel te maken heeft gehad met spruw want het is heel goed te merken dat hij nu weer anders gaat drinken. Minder vaak loslaten en dus gewoon lekker dat vacuum erop weten te houden enzo.
Verder gaat het heel goed met hem, want ik kan nu zelf al wel gewoon zien dat hij gegroeid is!

Trouwens, weet iemand wanneer lachen 'echt' gaat worden? Volgens het CB groeiboekje vanaf de 2e week, maar dat leek mij vrij snel.
Toch krijg ik hier meer dan regelmatig een zeer brede lach, zelfs al met het mondje open en heel soms met een heel lief zacht geluidje erbij.

Ook als het een lachstuipje is zal ik er nog steeds van smelten hoor, maar ik vroeg me af wanneer het dus over gaat op 'echte' lachjes.