Be, ik zou echt nog lang niet streng zijn met zo'n klein humpie hoorquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:51 schreef Brighteyes het volgende:
Oh wat lastig om een middenweg te vinden tussen 'streng' en gewoon 'aggos, hij is nog zo klein'.
Hij lag nu net hier naast me te slapen al een tijdje, dus ik hem in zijn bedje gelegd, omdat ik eigenlijk vind dat hij daar moet slapen. En nu ligt hij dus weer te brullen.
Nou ja, ik geef hem een minuut of 10 en als hij dan nog brult ga ik hem lekker weer halen!Dan is het blijkbaar een 'ik wil bij mama zijn-dagje'.
Vorige week schrok de CB arts hier zich lam toen ik vertelde dat Ethan toch regelmatig wel 10/11 uur achter elkaar slaapt, want eigenlijk mocht dat nog niet en bovendien moesten we hem maar wakker gaan maken om 7 uur 's ochtends, zodat hij een 'normaal' ritme ontwikkeldequote:Op maandag 14 januari 2008 10:49 schreef Deepfreeze het volgende:
Chris krijgt zijn laatste fles nu om half 9, maar van het CB mocht dat ook wel 7/8 uur zijn. Volgens hun verhaal, zouden ze dan rond 8 uur de nachtslaap ingaan, om 11a 12 uur later wakker worden.
Ik had precies hetzelfde met Mikael toen ie nog kleiner was. Moest ik hem ook om 7 uur wakker maken voor een fles terwijl ie zelf sliep tot 8 uur, half 9. Heb het een dag gedaan. Kind wilde geen fles en was strond chaggie. Mooi laten liggen dus. Ik vind om 8 uur wakker worden een heel mooi ritmequote:Op maandag 14 januari 2008 11:10 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Vorige week schrok de CB arts hier zich lam toen ik vertelde dat Ethan toch regelmatig wel 10/11 uur achter elkaar slaapt, want eigenlijk mocht dat nog niet en bovendien moesten we hem maar wakker gaan maken om 7 uur 's ochtends, zodat hij een 'normaal' ritme ontwikkelde(waarom om 7 uur wakker maken meer normaal is dan om 8 uur zelf wakker worden is mij echt een raadsel..)
Nope - hij zit nog op 5 x 180/6. Het zou op zich wel kunnen, want hij slaapt prima, laat z'n fles nooit staan en is qua etenstijden verder erg makkelijk, maar we wachten gewoon nog even tot we overgaan op de opvolgmelk en het bijvoederen over 2 weken.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:11 schreef Deepfreeze het volgende:
Zit Ethan eigenlijk al op 4 flesjes?
quote:Op maandag 14 januari 2008 13:34 schreef appelsap het volgende:
....(En hij kan nog veeeel meer, maar om dat nou allemaal op te gaan noemen..)
misschien even naar het bankje ??quote:Op maandag 14 januari 2008 19:57 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Hoi![]()
Hoe was het weekendjewegpuntnl ?
Chris zijn eerste groentehapje...quote:
O sorry ik haalde wat geboortedata van kindjes door elkaar denk ik en dacht daarom dat Chris al iets ouder wasquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:05 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Chris zijn eerste groentehapje...
Eindelijk eens iets anders dan die melk-varianten..
Dan is hij 5,5 maand..
Ik heb de komende zes weken werkgroep in Leiden, 's avonds, dus ik kom wel in de buurt. En Eli krijgt nu Friso 1 (hij is 4,5 mnd) dus ik zou het wel kunnen gebruiken. (Ik neem aan dat het pak gewoon nog dicht is.)quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:33 schreef Suzanna het volgende:
Even een break-in:
Ik vond net een pak Friso 2 die houdbaar is tot 03-2009. Wie wil 'm hebben? Misschien stom maar ik vind het jammer om weg te gooien. Als iemand in de buurt woont en het wil hebben, geef maar een gil. Ik woon in Zoeterwoude Rijndijk (heel dichtbij Leiden).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |