abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55976929
Faja het heeft bij Meike wel een tijdje geduurd, ik heb de kuur gewoon afgemaakt, dacht toen ook dat het weg was. maar toen ontdekte de CBarts nog een plekje spruw. Het was toen alleen niet meteen nodig om nog een kuur te halen, kon toen eerst afwachten of het vanzelf wegging, en dat was het geval.
Hopelijk is Nathan er snel vanaf, en jij ook natuurlijk!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 12 januari 2008 @ 20:09:58 #52
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_55980196
DF, we hebben gewoon 18/6 flesjes gemaakt en de laatste 210/7 met rijstebloem. we hadden wel 90/3 tussendoor om de laatste iets te rekken, maar dat heeft volgens mij niet bijster veel geholpen.

Nee, niets meer. speen is om me te spelen en van ene hand in andere hand te stoppen (of niet). Nu worden de knuffels bekwijld en besabbeld en zo. Geen duim, gelukkig! (Heb zelf superlang geduimd, dus ben er wel beetje bang voor, maar het lijkt erop dat het deze keer gelukt is om te voorkomen )

nu snel troosten, we hebben nog eventjes te gaan. Nog 20minuten rekken en dan laatste voeding en naar bed!! Raar, zo ineens...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 20:51:40 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55981392
Oh wat lastig om een middenweg te vinden tussen 'streng' en gewoon 'aggos, hij is nog zo klein'.
Hij lag nu net hier naast me te slapen al een tijdje, dus ik hem in zijn bedje gelegd, omdat ik eigenlijk vind dat hij daar moet slapen. En nu ligt hij dus weer te brullen.

Nou ja, ik geef hem een minuut of 10 en als hij dan nog brult ga ik hem lekker weer halen! Dan is het blijkbaar een 'ik wil bij mama zijn-dagje'.
pi_55981584
Wow BE, is Sasha alweer bijna 2 weken oud
En je hoeft nu nog niet streng voor hem te zijn hoor vind ik, hij is nog zo jong

Yana doet het zo verschrikkelijk goed. Ze drinkt goed, ze groeit als kool, ze komt niet vaak snachts en slaapt overdag ook goed en als ze wakker is dan is ze zo vrolijk en zit ze de hele tijd te lachen naar mij of papa We merken helaas wel steeds duidelijker dat ze weinig hoort want ze reageert amper op geluiden.. dat is eigenlijk het enige waar we ons nog zorgen om maken, verder is ze gewoon zo lief en leuk en grappig
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  zaterdag 12 januari 2008 @ 21:00:08 #55
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55981636
Vind ik dus ook.
Ik ga mijn boeffie dus ook maar gewoon lekker pakken.
pi_55981725
Sasha weet nog niet eens wat streng zijn is en hij heeft ook nog niet het besef dat ie weet hoe hij jou kan manipuleren om iets te doen, dus hij zal er wel een rede voor hebben dat ie graag bij je wil zijn toch? Of ben ik nou te mild?
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  zaterdag 12 januari 2008 @ 21:26:34 #57
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55982454
Faja, hoe gaat het met je? Is de bezorgdheid al wat minder?
En Soepstengel, ik wil even zeggen dat ik je heel erg stoer vind. Met je zorgen toch zo vrolijk en heel dolverliefd blijven klinken. Yana heeft het getroffen met jou!

BE, het valt ook niet mee, zo in het begin. Maar als je het fijn vind om Sasha bij je te hebben (want nu hoef je aan niemand meer te vragen of je dat kindje wel op mag pakken ) gewoon doen. (of niet natuurlijk, maar de wat het beste voelt.) Kunnen jullie lekker samen genieten.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zaterdag 12 januari 2008 @ 21:46:16 #58
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55983014
Even zwijmelen hoor!
Ik lig dus op bed, Sasha ernaast op het voedingskussen. En hij lijkt last te hebben van een combi van mama-honger, krampjes en echte honger.
Het eerste is op te lossen, het 2e is te troosten en het laatste moet echt nog heel eventjes wachten.
Hij heeft om 7 uur een fles gehad, om 8 uur nog een beetje wegens schreeuwhonger, dus hij moet eig. echt even tot 22.00-22.30 wachten.

Dus... wat doe je dan... de pink!
Alleen krijg ik vreselijk last van mijn stuitje aan het eind van de dag en lig dan het liefst plat en dat werkt niet helemaal, dus we wisselen af, ik zitten met pink bij Sasha en dan zakt hij in slaap en trek ik mijn pink terug en ga ik weer even plat etc. etc.

Maar wat is er dan zo zwijmelachtig aan?
Als ik mijn pink in zijn mondje stop dan moet mijn hand echt met beide handjes vastgehouden worden. Zo lief, die warme kleine friemelhandjes die mijn grote hand heel stevig vasthouden.
pi_55983093
Davinia fijn hoor dat de grotere flesjes bij Eli zo goed werken. Hier is het denk ik helaas niet de oplossing. Op zich kan Linde namelijk best op 4 flessen de dag door. Het probleem is er alleen als ze zo vroeg wakker is. We hebben haar vanmorgen een fles met 230 gegeven en 7 schepjes, maar daar bleef ze maar een uurtje langer zoet mee dan met een fles met 180 en 6 schepjes. Misschien bellen we volgende week maar even het cb om te vragen of die nog een andere tip heeft. Na die 230 - fles begon Linde trouwens ook best flink te spugen. Heeft Eli daar geen last van?

Nijna fijn dat de koorts bij Mirte inmiddels zo goed als weg is. Ze zeggen bij ons cb altijd dat ze geen koorts kunnen krijgen van de prikjes, maar daar geloof ik niet echt in hoor. Ik lees hier regelmatig dat kindjes er toch koorts of verhoging van hebben. Gelukkig kan je nu weer een maandje genieten van je meisje zonder die stomme prikken!

Devin je maakt er wel een lekker potje van zeg Eerst heel veel herrie maken en dan ook nog over je moeder plassen!

Faja wel goed opletten hoor dat je niet te vroeg stopt met de kuur tegen spruw. Hier dachten we dat het helemaal weg was, maar toen is het toch weer teruggekomen Als het trouwens nog maar een heel klein plekje is, kan je het ook aanstippen met een wattenstaafje wat verdunde citroensap. Het gaat dan zeg maar om het zuur waar de spruw niet tegen kan. Ik wilde Linde niet weer een hele kuur van die troep gaan geven en dus hebben we de citroensap een kans gegeven. Bij ons heeft het in ieder geval goed geholpen.

Soepstengel het is al eerder gezegd maar ik vind het ook heel erg knap van je dat je zo verliefd op je meisje blijft en dat je zo mooi over haar blijft vertellen Moet je ook vooral mee door blijven gaan hoor

BE nog niet te streng zijn voor je kleine mannetje hoor Hij is nog veel te klein om te verwennen dus gewoon alleen maar lekker van genieten. Hier haal ik Linde er ook nog wel eens uit als ze moet huilen. Soms hoef je gewoon even niet streng te zijn en kan je alleen maar lekker genieten
Edit: ik lees nu dat je ook heerlijk aan het genieten bent
pi_55983802
Bedankt meiden voor jullie lieve reacties
En BE, je klinkt echt heerlijk verliefd op je kleine mannetje
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  zaterdag 12 januari 2008 @ 22:22:17 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55983981
Ik heb jullie verhaal van de week nog tegen de kraamverzorgster zitten vertellen toen de gehoortest ter sprake kwam. Ik vind het nog steeds zo erg. Dat het eerst goed is en dat het dan toch ineens helemaal mis blijkt te zijn. Ik moet weer slikken als ik er aan denk...

Het lijkt me echt zo moeilijk... althans, als ik merk hoeveel ik tegen Sasha klets en babbel. Hij reageert er ook niet altijd op, maar vaak genoeg ook wel.
Het lijkt me heel moeilijk om te zien dat dat dus niet werkt bij jouw kindje.

Zijn jullie al aan het kijken naar gebarentaal?
Gewoon de baby-gebarentaal bijvoorbeeld? Vivi is daar volgens mij wel mee bezig geweest.
pi_55984102
Ik wist ook helemaal niet dat het na een gehoortest alsnog kan blijken dat het fout zit eigenlijk, vind ik nog steeds raar Maar we zijn inderdaad al aan het kijken naar gebarentaal en er is ons gezegd dat we ernstig rekening moesten gaan houden met dat we dit ook echt moeten gaan gebruiken dus we willen het zo snel mogelijk gaan leren om het voor Yana zo aangenaam mogelijk te maken en we moeten er ook snel mee beginnen omdat Yana nu wel nog wat kan horen en als ze uiteindelijk niks meer blijkt te horen is het nog lastiger leren allemaal
Ik heb er best wel over in gezeten allemaal maar heb ook voor mezelf besloten dat als het allemaal echt zo is dat ze doof is of gaat worden dat we er dan gewoon voor moeten gaan en dat het voor Yana geen zin heeft dat wij ons de hele tijd ellendig gaan zitten te voelen.. af en toe voel ik me er wel heel erg rot over hoor, maar ik wil niet dat het me hele gemoedstoestand gaat beinvloeden ofzo..
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  zaterdag 12 januari 2008 @ 22:34:22 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55984272
Ik wilde het niet vragen, maar ik kan me goed voorstellen dat je je er af en toe best heel rot over voelt. Laten we wel wezen, het is (als het echt zo blijkt te zijn en onomkeerbaar is) toch straks (of eig. nu al) een behoorlijk serieuze handicap.
Nu zijn er hier in Nederland gelukkig genoeg mogelijkheden om een normaal bestaan te kunnen leiden, maar ik kan me voorstellen dat het er bij jullie als ouders toch wel even inhakt hoor.
Dapper dat je probeert om er niet steeds mee bezig te zijn.
pi_55984461
Volgens mij besef ik nu ook nog niet helemaal wat het in de toekomst gaat betekenen en misschien moet ik daar ook maar blij om zijn, dat ik in de loop der jaren wel merk waar ze tegenaan gaat lopen als ze doof blijkt te zijn en dat ik dat nu nog niet allemaal weet.. het enige wat ik nu wel al heel erg vind is 't idee dat ze zichzelf nooit met woorden kan uitdrukken, maar ook daar zullen we vast wel mee om leren gaan.. hoop ik.
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_55984600
soepstengel, er zijn tegenwoordig heeel veel manieren waarop doven kunnen leren zich toch met gesproken taal uit te drukken. Het dovenonderwijs is in nederland een van de beste ter wereld. Een ook de voorzieningen voor als gesproken taal toch niet lukt zijn in Nederland enorm goed.
Ik zou eerst de onderzoeken afwachten, want misschien is er nog wel heel veel mogelijk bij Yana.
voor jullie en alle onzekerheid die het met zich meebrengt
pi_55984655
Lief dat je het zegt P_iglet. Wat de hulp in Nederland betreft ben ik ook erg blij dat ik hier woon en niet ergens anders. Ik denk dat Yana, als ze doof blijkt te zijn, in Nederland haar weg wel weet te vinden, er zijn inderdaad genoeg goede voorzieningen en hulpmiddelen hier. En sowieso moeten we de uitslagen van de onderzoeken eerst maar even afwachten.
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  zondag 13 januari 2008 @ 10:39:43 #67
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_55992597
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 21:49 schreef Stiemie het volgende:
Davinia fijn hoor dat de grotere flesjes bij Eli zo goed werken. Hier is het denk ik helaas niet de oplossing. Op zich kan Linde namelijk best op 4 flessen de dag door. Het probleem is er alleen als ze zo vroeg wakker is. We hebben haar vanmorgen een fles met 230 gegeven en 7 schepjes, maar daar bleef ze maar een uurtje langer zoet mee dan met een fles met 180 en 6 schepjes. Misschien bellen we volgende week maar even het cb om te vragen of die nog een andere tip heeft. Na die 230 - fles begon Linde trouwens ook best flink te spugen. Heeft Eli daar geen last van?
Nope, geen spugen. Maar wij stoppen er ook jbpm bij, dus dat houdt de boel ook wel binnen.

BE, idd, gewoon knuffelen, hoor! Babies gaan pas met een half jaar (das voor eli al over 6 weken ) pogingen doen tot manipuleren. Behalve als je het gevoel hebt dat hij de indrukken verwerkt door te huilen, dan is het anders. Eli verwerkt teveel indrukken door langer te slapen, dus al hij huilt is er echt wat.
Gewooen lekker je gevoel volgen. Werkt het allerbeste!
Leuk die verhalen over kleine babies!! Toen ik hier net begon te posten leek het alsof de andere babies zo groot waren, en nu staat eli al halverwege de lijst!! Oef, gaat hard!!

S_oepstengel, je klinkt als een hele sterke vrouw, Yana heeft het erg getroffen met jullie als ouders! Wanneer zijn de eerste onderzoeken?
pi_55994582
Bedankt Davinia De onderzoeken zijn 21 januari.
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_55994699
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 21:49 schreef Stiemie het volgende:
Wordt Linde eigenlijk wakker van de honger, of gewoon doordat ze uitgeslapen is?
Je zou ook nog rijstebloem door de laaste fles (180/6) kunnen doen, of doe je dat al?
quote:
Nijna fijn dat de koorts bij Mirte inmiddels zo goed als weg is. Ze zeggen bij ons cb altijd dat ze geen koorts kunnen krijgen van de prikjes, maar daar geloof ik niet echt in hoor. Ik lees hier regelmatig dat kindjes er toch koorts of verhoging van hebben.
Serieus? Heb wel eens cijfers gezien dat zo'n 70-80% een reactie krijgen. Verschillend van lichte verhoging(merken ouder misschien niet zo vaak) tot hoge koorts. Of extra slapen, hangerigheid of huilerig..
Zal eens kijken of ik die cijfers terug kan vinden..
pi_55994878
Deepfreeze Linde wordt niet wakker van de honger. We hebben meer het idee dat ze soms gewoon wakker is. Dan komen er ineens allemaal heel erg wakkere geluiden door de babyfoon (Bu! Bu! Pfffrrrt! Meh meh!) We proberen haar nu dan de ene keer gewoon te negeren en soms geven we een speentje. Meestal valt ze dan na een tijdje weer in slaap. Opvallend is dat ze het soms ook gewoon in haar slaap doet. Dan ga je met je slaperige kop je bed uit om een speentje te geven en dan ligt ze gewoon te slapen en in haar slaap te murmelen

Ze begint trouwens ook verkouden te worden en heeft wat last van een rottig hoestje. Misschien dat het daar iets mee te maken heeft dat ze steeds wakker wordt.

O ja we geven al rijstebloem door de laatste fles.
pi_55995289
BE, lief he .

Stiemie, een fles van 230, dat klinkt wel als veel. Misschien toch wat "te veel", dat ze daarom moest spugen? Ik roep maar wat.

Soep, lijkt me ook wel heel moeilijk zeg. Dat het eerst goed lijkt en dat ze er dan achter komen dat ze eigenlijk toch niet goed hoort. Het heeft voor Yana misschien niet zoveel zin als jullie je ellendig gaan zitten voelen, maar ondanks dat zal dat gevoel er toch wel zijn en dat mag er toch ook zijn... .
Moeten jullie na de onderzoeken lang wachten op de uitslag?

Davinia, Eli alweer bijna een half jaar... gaat hard zeg!

Mirte was vanmorgen weer koortsvrij . Ze is ook weer aardig in haar normale doen, gelukkig. Alleen wel behoorlijk snotterig (en ik snotter net zo hard mee). Fijn joh zo'n kinderdagverblijf .
Ze lag net te mopperen in bed, even gaan kijken en nu is ze weer stil. Zometeen maar even een blokje om, ik moet toch nog wat op de post doen.
Fake it till you make it...
  zondag 13 januari 2008 @ 13:14:25 #72
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_55995542
Anna kruipt!

Eerst wilde ze niet zo, maar voor het kunnen sabbelen op de telefoon doet ze alles. Dus ik de telefoon op de grond gelegd en ja hoor! Daar ging ze. Heb nog net kunnen filmen, maar nu doet mijn camera raar. Is ook uit het jaar nul. Zodra er beeld is, zal ik een linkje posten!

Ik dacht vanmiddag lekker tv te kunnen kijken naar schaatsen, maar nu moet ik dus eerst de stopcontacten gaan afplakken, nog eens extra stofzuigen, spullen hoog zetten...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_55995583
Zo dan Anna wat snel!!
pi_55996130
zooo ben ik ook weer eens even
BE, zou jij een speentje overwegen denk je? hier moet het soms wel omdat meneer maar blíjft sabbelen!
en dat liggen met pink (ik heb ook zo'n last van mn stuitje).. ik lig dan op de bank tegen wat kussens aan, en de kleine boven op me op zijn rug, dan gaat t prima met pink

intussen is meneertje hier weer lekker in dromeland, dus kan mama aan de flinke berg was gaan beginnen... jippie
pi_55996131
Stiemie, dat is ook raar dat ze dat op het CB zeggen. Als je gaat kijken op de site van het rijksvaccinatieprogramma dan staat daar wel dat ze er koorts van kunnen krijgen! Dus het lijkt me dat wat het CB zegt dan niet klopt.

Zo Anna dat is snel! Goed hoor!

Damian heeft ook weer wat nieuws. Hij kan gaan zitten, niet op zijn kont maar op zijn knieën en dan gaat hij op die manier spelen.
  zondag 13 januari 2008 @ 13:46:28 #76
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_55996400
Stiemie, wat klink dat lief, dat murmelen van Linde in d'r slaap!

Devin had gistermiddag voor het eerst kleine propjes bruin brood met een beetje appelstroop gegeten en hij vond het heerlijk, zat smakgeluidjes te maken en zijn lipjes te likken
Een stuk broodkorst heeft hij al eerder gehad, maar nog nooit eerder met beleg.
Ik kan er zo van genieten om hem te zien eten! Net ook weer, binnen no time had meneer een hele soepstengel weggeknaagd. Alleen een beetje jammer dat hij zijn groente nog niet zo goed eet, en fruit ook alleen maar als hij er zin in heeft. Na ja, het is toch maar voor erbij, en hij vind het nog steeds geweldig om zijn eten te vermorzelen tussen zijn vingers en het in zijn gezicht en haar te smeren. Lachen hoor, ik draai nog wel een wasje extra
.... met gevoel voor drama....
pi_55996573
He Anna on the move!!! Wat goed zeg!

Stiemie, Chris heeft hier een poosje gehad dat hij om half 6/ 6 uur wakker werd. Maar toen ging hij 's avonds vroeg in zijn nachtstand. vanaf 16/17 uur al in diepe slaap. Dat hebben we wat opgerekt naar 7 uur/half 8 en nu is het dus meestal 7 uur in de ochtend.. Gaat Linde ook al vroeg slapen soms?
  zondag 13 januari 2008 @ 13:55:07 #78
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_55996608
Oeps, had mijn scherm beetje lang openstaan...

Hoera voor Anna
Kruipen, wat ontzettend leuk!

En Damian, doet dat dan geen zeer op deze manier, slapende beentjes enzo?

Mirte gelukkig weer koortsvrij. Snotvrij zal nog wel even duren denk ik, iedereen die ik ken loopt momenteel te snotteren. Wij alledrie hier in huis ook
  zondag 13 januari 2008 @ 13:55:52 #79
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55996627
Anna!
En Devin aan de stroop . Lekker plakspul he moeders?
pi_55996638
Anna , nu moet mama het huis kruipveilig maken... . Snelle!

Lotje, succes met de was .

Damian, op je knietjes zitten is .

Kersjes, was heb je toch wel . Het lijkt me wel erg leuk om te zien, de ontdekking van eten .
pi_55996907
Dat doet Meike ook Appelsap! Grappig, ik herken steeds dingen van Damian in Meike als ik jouw posts lees.

Anna kruipt! Woei! Nu gaat er een wereld voor haar open!
Als je haar nog regelmatig in de box wilt doen dan zou ik daar mee aan de slag gaan, toen meike kon kruipen vonden we het zo geweldig dat ze haast niet meer in de box kwam, en toen we haar er weer in deden was het gillen geblazen. Nu is de box naar de zolder verhuist en heeft Meike een eigen speelhoekje op die plek.

Klinkt heerlijk BE, zo klein.....en met de pink....brings back memories

Soepstengel, het lijkt me echt heel naar als je kindje iets mankeert, ik hoop voor jullie dat het meevalt.
"scheelt" wel dat het nu meteen al zo is, en niet op latere leeftijd, nu groeit ze ermee op en weet ze niet anders.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 13 januari 2008 @ 14:13:26 #82
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_55997083
XXXKarinXXX Thanks voor de tip. We willen haar inderdaad nog wel regelmatig in de box hoor, anders kunnen we helemaal niks meer. Het is nu nog niet zo dat ze al als een speedy gonzales door het huis kruipt, maar toch...daar kunnen we op wachten. Ze zat al bijna in de hondenbench (bahbah, al die haren en dat hondenluchtje)

Ja, BE, met die pink, als ik daar aan terugdenk...zo leuk.
Heb vannacht/vanmorgen het eerste videotapeje gemonteerd. Zo klein, zo leuk, zo lief, en ook nog zo'n redelijk huiltje. Nu kan ik soms de tv niet verstaan als mevrouw wat wil vertellen!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zondag 13 januari 2008 @ 17:24:42 #83
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_56002886
Jaaaaaaa, we hebben een tandje!!!
Op een paar plekken had hij al langer wat bobbels zitten, maar nu is dan toch eindelijk het eerste tandje door! Je voelt duidelijk een scherp randje, en hij is geslaagd voor de theelepeltjes-test. Ik denk dat er nog wat meer zullen bijkomen binnenkort, hij is jammer genoeg nog steeds superjengelig

Eerste tandje: een nieuwe mijlpaal is bereikt

Memmel, hoeveel kilometers heeft Anna inmiddels al afgelegd?
pi_56003346
Snelle Anna, zeg. Knap!
En tandjes !!! Bij Pien komt er ook 1 aan. Niet normaal wat een ontwikkeling de babietjes allemaal doormaken.

De meiden zijn weer opgeknapt, ze hebben 2 dagen 39 + koorts gehad.Gelukkig nu weer heerlijk vrolijk, zoals het hoort. Dus as woensdag voor de 2e x naar de creche.
  zondag 13 januari 2008 @ 17:58:48 #85
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_56003682
Wow, kruipen, tanden, het gaat hard!
Fijn dat de flesnjes zich weer beter voelen! Krijgt Floor ook al een tandje, of doet ze daar nog niet aan.
Hier ook een continu jengelend kind. redelijk irritant als je een veel te vol dagprogramma het ingepland en dan continu je kind moet troosten...
pi_56003755
Floor doet niet aan tanden krijgen, die is veel te druk met rondkijken/graaien/draaien/achteruit schuifelen...
pi_56004034
oww. videofilmpjes... dat mis ik nog wel ja, we hebben geen filmcamera :|

en de was is ook niet echt verder gekomen... al staat t nu wel in de woonkamer .. k heb n heel luie dag vandaag en morgen kan ik ook strijken wel zo even wat doeken eruit vissen om straks de kleine te kunnen drogen na t badderen we gaan samen douchen .
pi_56004117
Karin, ik zie dat inderdaad ook als jij dingen over Meike post. Ik kan me herinneren dat de ontwikkeling bij Meike en Damian in het begin heel anders was, en inmiddels kunnen ze ongeveer wel hetzelfde. Heel leuk om dat te zien!

Kersjes, hij lijkt er geen last van te hebben hoor. Nou zijn die baby's nog lekker soepel, ik zou het niet nadoen. Meestal gaat hij eerst op zijn knieën, dan laat hij zijn kont zakken en dan gaat het zover dat zijn kont op de grond zit en zijn knieën ernaast. Hij vindt het prachtig!
Devin een tandje, goed hoor. Jammer dat hij er wel wat last van heeft.

Pien ook al een tandje aan het krijgen!

Wij hebben hier de box ook nog staan, maar Damian ligt er nooit in.
Ik wil hem eigenlijk opruimen maar mijn vriend ziet dat nog niet zo zitten.
Ik laat hem denk ik staan tot hij echt gaat lopen en dan zie ik wel of ik hem nog gebruik.
  zondag 13 januari 2008 @ 18:29:45 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56004365
Wow, tandjes al bij een paar! Wat leuk!

Appelsap, ik vind dat een echte jongenszit, zo met die beentjes ernaast. Ik krijg al last van mijn knieeen bij het idee, maar het ziet er wel heel cute uit!

Sasha krijgt vandaag inmiddels bijna om de 2 uur eten en dan gaat er 60cc in. Op zich prima, maar ik ga morgen toch even overleggen met de wijkverpleegkundige, want hij komt nu sinds dinsdag dagelijks echt maar aan het absolute minimum van +/- 500cc en dat is natuurlijk wel weinig als hij eigenlijk 700 mag.

Ik zei vanmiddag tegen Lois dat ik toch vermoed dat ik een schimmeltje heb en toen gaf zij aan dat Sasha dat dan mss ook wel heeft. Dus dat iig maar even melden.
Verder is hij nog steeds wel zijn lieve tevreden zelf en idd zijn er nog genoeg plasluiers, dus uitdrogen doet hij niet.

Oh, en Sasha had vandaag nog steeds die 'ik wil niet alleen zijn-bui' en is dus heel veel bij ons geweest de hele dag. Na de laatste fles om half 5 heb ik hem toch op bed gelegd, met als gevolg dat ik hem nu mis!

God wat een heerlijk gemuts dit allemaal.

En hij heeft zijn eerste zoen van een meisje gehad!
Van Iris van Lois. Die had speciaal haar feestjurk aan voor de kraamvisite.
  zondag 13 januari 2008 @ 19:37:36 #90
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_56005763
Wat klink je fijn BE!

Pannekoek, weer terug uit londen? En hoe was het, zo zonder de flensjes?

Lena heeft de verwachtte tand nog steeds niet trouwens. Het graaien naar haar oor is ook over,kwijlen doet ze nog wel.
En ze is zo grappig. Ze roept en gilt en kirt de hele tijd als ze wakker is. Net kwamen we uit bad en ik droogde haar af met een grote-mensen-handdoek. Lachen gieren gillen was het. Zo fijn, ze zit zo goed in haar vel. Bij Luuke was het een unicum als ze een dag helemaal niet huilde, bij Lena is het eerder uniek als ze wel een keer huilt. Wonderding.
  zondag 13 januari 2008 @ 19:47:18 #91
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_56005977
Ah, Sasha is al een kleine casanova!!! Zo zien we ze graag!
En BE, op deze manier is mutsen heel leuk
Lishe, wat fijn dat Lena zo vrolijk is!
Eli heeft net echt geschreeuwd van de pijn Het was echt superzielig Hij was al de hele dag aan het jengelen, mond een beetje open houden, duf uit zijn ogen kijken en zo, en ik was ff bij mijn vader iets ophalen en hij begint me toch opeens te schreeuwen! Echt heel erg buikkrampen zo opeens! Echt superzielig. Nu is hij net op de weg terug naar huis al snikkend in slaap gevallen in de maxi-cosi, dus nu ligt hi jin de maxi cosi met een kruik op zn buik te slapen. Mn arme kind Vind het echt heel zielig voor hem.

Ik hoop wel dat hij heel snel beter wordt, anders durf ik hem niet te laten logeren donderdag... PR gaat nl weg voor een weekend (met fam) en ikheb werkgroepen s avonds, dus hij blijft donderdagnacht bij vrienden slapen. vrijdag past de persoon in kwestie ook op, want dat is eigenlijk de dag van schoonmoeder, maar die is ook op vakantie. (ze hebben een huwelijk in het buitenland, maar ik kan dus niet. en heb een ander huwelijk, waardoor ik niet naar de meet kan komen )
pi_56006565
@Lishe, lief dat je naar me vraagt. Ik heb een stukje meer vertrouwen in Nathan zijn gezondheid hoor. De grootste schrik is wel weg.

Anna al aan het kruipen, goed zo meisje

KP en andere moeders met kindjes waarvan de tandjes door komen; je kan melasse gebruiken voor doorkomende tandjes. Dat is zoet spul (verkrijgbaar bij een toko) en dat breng je dunnetjes aan op het tandvlees wat het zacht maakt en het door komen van tandjes (en met name kiezen) minder pijnlijk maakt.
pi_56006624
quote:
Op zondag 13 januari 2008 19:37 schreef Lishe het volgende:
Pannekoek, weer terug uit londen? En hoe was het, zo zonder de flensjes?
Londen was heerlijk. Hotel aan Hyde park en aan van de straat begon winkel walhalla Oxford Street ! Echt helemaal te gek. Vriendje moest 2 dagen "werken" en heeft de meest decadente dingen meegemaakt. Over de top gewoon en ik mocht daarvan een beetje meegenieten

Voor de eerste keer vond ik het lastig om P&F achter te laten. Dat kwam eigenlijk omdat ze ziek waren. Gelukkig waren ze na 2 dagen beter.

Maar Londen...die 4 dagen kost je een jaarsalaris
pi_56006755
quote:
Op zondag 13 januari 2008 20:12 schreef Faja-Lobi het volgende:
KP en andere moeders met kindjes waarvan de tandjes door komen; je kan melasse gebruiken voor doorkomende tandjes. Dat is zoet spul (verkrijgbaar bij een toko) en dat breng je dunnetjes aan op het tandvlees wat het zacht maakt en het door komen van tandjes (en met name kiezen) minder pijnlijk maakt.
Dank voor je tip !
  zondag 13 januari 2008 @ 20:23:43 #95
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_56006828
En we hebben beeld

Ik hoop dat het werkt. Ik ben niet zo technisch met dat soort dingen.

Anna was echt helemaal uitgeput. De kat weet inmiddels ook dat ze mobiel is en vindt dat wat minder. Ze hebben wel samen met een balletje gespeeld. Kat tikt de bal, Anna pakt 'm geeft 'm een zwiep en de kat rent er weer achteraan.

K_P: Londen is leuk! Nog wat voor de meiden gekocht??
pi_56006867
quote:
Op zondag 13 januari 2008 20:23 schreef Memmel het volgende:
En we hebben beeld

Ik hoop dat het werkt. Ik ben niet zo technisch met dat soort dingen.

Anna was echt helemaal uitgeput. De kat weet inmiddels ook dat ze mobiel is en vindt dat wat minder. Ze hebben wel samen met een balletje gespeeld. Kat tikt de bal, Anna pakt 'm geeft 'm een zwiep en de kat rent er weer achteraan.

K_P: Londen is leuk! Nog wat voor de meiden gekocht??
Een retro jurkje...zal hem in fototopic plaatsen !
pi_56007649
Hihi die Anna, volgens mij wil ze veel harder dan ze kan Memmel . Leuk om te zien
  zondag 13 januari 2008 @ 21:13:33 #98
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_56007914
Nijna, dat probleem hebben we hier inderdaad. Ik denk dat het een kwestie van een paar weken is, voordat ze ook doorheeft dat het op handen en knieeen een stuk sneller gaat!

K_P: cool jurkje hoor! Waar heb je 'm gekocht??
Ik heb voor Anna de retro-Barbapappa-jurk van metzonderjas.nl besteld en gehaald! Ook zo lekker eigenwijs.
pi_56008094
quote:
Op zondag 13 januari 2008 21:13 schreef Memmel het volgende:
Nijna, dat probleem hebben we hier inderdaad. Ik denk dat het een kwestie van een paar weken is, voordat ze ook doorheeft dat het op handen en knieeen een stuk sneller gaat!

K_P: cool jurkje hoor! Waar heb je 'm gekocht??
Ik heb voor Anna de retro-Barbapappa-jurk van metzonderjas.nl besteld en gehaald! Ook zo lekker eigenwijs.
Bij de Zara
pi_56014684
mijn mannetje heeft vandaag maar 5 voedingen gehad! tot nu toe was t altijd 6. ook al niet heel veel, maar vandaag kwam ie maar 5 keer.
wel begint ie, sinds n paar avonden, moeilijk te doen na de laatste voeding. dan moet ie immers naar bed. maar dan blijft ie willen sabbelen, drinken doet meneer dan niet meer (echt)... en hij heeft dan minstens zo lang gedronken als overdag... maar hij wil blijven 'hangen' wel frustrerend om te zien dat ie dan bij papa op de arm weer rustig wordt... nadat ie bij mij begint te brullen :| .. maarja.. het gaat op n gegeven moment ook echt wel zeer doen, en dan ist echt over. wat k al zei.. honger kán ie dan niet meer hebben..
en als ie dan eenmaal in zn nestje ligt issie na nog 3 huilpoginkjes ook echt vertrokken!

vanavond hebben we trouwens ook voor t eerst samen onder de douche gestaan en hij vond het wel prima wat mij betreft erg voor herhaling vatbaar iig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')