Nope, geen spugen. Maar wij stoppen er ook jbpm bij, dus dat houdt de boel ook wel binnen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:49 schreef Stiemie het volgende:
Davinia fijn hoor dat de grotere flesjes bij Eli zo goed werken. Hier is het denk ik helaas niet de oplossing. Op zich kan Linde namelijk best op 4 flessen de dag door. Het probleem is er alleen als ze zo vroeg wakker is. We hebben haar vanmorgen een fles met 230 gegeven en 7 schepjes, maar daar bleef ze maar een uurtje langer zoet mee dan met een fles met 180 en 6 schepjes. Misschien bellen we volgende week maar even het cb om te vragen of die nog een andere tip heeft. Na die 230 - fles begon Linde trouwens ook best flink te spugen. Heeft Eli daar geen last van?
Wordt Linde eigenlijk wakker van de honger, of gewoon doordat ze uitgeslapen is?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:49 schreef Stiemie het volgende:
Davinia fijn hoor dat de grotere flesjes bij Eli zo goed werken. Hier is het denk ik helaas niet de oplossing. Op zich kan Linde namelijk best op 4 flessen de dag door. Het probleem is er alleen als ze zo vroeg wakker is. We hebben haar vanmorgen een fles met 230 gegeven en 7 schepjes, maar daar bleef ze maar een uurtje langer zoet mee dan met een fles met 180 en 6 schepjes. Misschien bellen we volgende week maar even het cb om te vragen of die nog een andere tip heeft. Na die 230 - fles begon Linde trouwens ook best flink te spugen. Heeft Eli daar geen last van?
Serieus? Heb wel eens cijfers gezien dat zo'n 70-80% een reactie krijgen. Verschillend van lichte verhoging(merken ouder misschien niet zo vaak) tot hoge koorts. Of extra slapen, hangerigheid of huilerig..quote:Nijna fijn dat de koorts bij Mirte inmiddels zo goed als weg is. Ze zeggen bij ons cb altijd dat ze geen koorts kunnen krijgen van de prikjes, maar daar geloof ik niet echt in hoor. Ik lees hier regelmatig dat kindjes er toch koorts of verhoging van hebben.
Londen was heerlijk. Hotel aan Hyde park en aan van de straat begon winkel walhalla Oxford Street ! Echt helemaal te gek. Vriendje moest 2 dagen "werken" en heeft de meest decadente dingen meegemaakt. Over de top gewoon en ik mocht daarvan een beetje meegenietenquote:Op zondag 13 januari 2008 19:37 schreef Lishe het volgende:
Pannekoek, weer terug uit londen? En hoe was het, zo zonder de flensjes?
Dank voor je tip !quote:Op zondag 13 januari 2008 20:12 schreef Faja-Lobi het volgende:
KP en andere moeders met kindjes waarvan de tandjes door komen; je kan melasse gebruiken voor doorkomende tandjes. Dat is zoet spul (verkrijgbaar bij een toko) en dat breng je dunnetjes aan op het tandvlees wat het zacht maakt en het door komen van tandjes (en met name kiezen) minder pijnlijk maakt.
Een retro jurkje...zal hem in fototopic plaatsen !quote:Op zondag 13 januari 2008 20:23 schreef Memmel het volgende:
En we hebben beeld
Ik hoop dat het werkt. Ik ben niet zo technisch met dat soort dingen.
Anna was echt helemaal uitgeput. De kat weet inmiddels ook dat ze mobiel is en vindt dat wat minder. Ze hebben wel samen met een balletje gespeeld. Kat tikt de bal, Anna pakt 'm geeft 'm een zwiep en de kat rent er weer achteraan.
K_P: Londen is leuk! Nog wat voor de meiden gekocht??
Bij de Zaraquote:Op zondag 13 januari 2008 21:13 schreef Memmel het volgende:
Nijna, dat probleem hebben we hier inderdaad. Ik denk dat het een kwestie van een paar weken is, voordat ze ook doorheeft dat het op handen en knieeen een stuk sneller gaat!
K_P: cool jurkje hoor! Waar heb je 'm gekocht??
Ik heb voor Anna de retro-Barbapappa-jurk van metzonderjas.nl besteld en gehaald! Ook zo lekker eigenwijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |