Ik ken nog wel wat Nederlandse plaatsen, dus ik kan nog wel even blijven gokken, maar een hint mag ook wel...quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:31 schreef JamesBrownie het volgende:
ook niet.
Moet ik nog een hint geven nu, of blijven jullie gokken?
Ik was al bang dat mijn hint teveel weggafquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:35 schreef qonmann het volgende:
Eindhoven
quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:32 schreef qonmann het volgende:
klein hintje wellicht ..
Ja, dat vind ik moeilijk hoor...quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:38 schreef hhhpsycho het volgende:
[..]
klein is ook maar een defenitie
JaWel !quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:44 schreef MadMaster het volgende:
Is dit een raadsel of werkelijkheid?
In het 2e geval:
Bridge, Canasta, Poker
Werkelijk waar geen combiquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:44 schreef MadMaster het volgende:
Is dit een raadsel of werkelijkheid?
In het 2e geval:
Bridge, Canasta, Poker
Want?quote:
beetje rustig aan met Pamelaquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Want?
Dit zijn 3 international bekende kaartspelen, in tegenstelling tot éénentwintigen en klaverjassen bijvoorbeeld...
Ik schud het niet voor niets uit mijn mouw, ik lijk Hans Klok wel...
Doen ze klaverjassen niet overal?quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Want?
Dit zijn 3 international bekende kaartspelen, in tegenstelling tot éénentwintigen en klaverjassen bijvoorbeeld...
Ik schud het niet voor niets uit mijn mouw, ik lijk Hans Klok wel...
Ik snap nog steeds je reaktie niet, 3 internationale 'oude' kaartspelen die een deck vragen van 52 kaarten lijken mij een prima logische combi en kennelijk de kaartenfabrikant ook...quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:51 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Doen ze klaverjassen niet overal?
Yep, makkie toch...quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:57 schreef hhhpsycho het volgende:
kerststol?
Ga nu reallife quizen, hoop dat het een beetje goed gaatquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:02 schreef qonmann het volgende:
DNA
Heel goedquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:12 schreef MadMaster het volgende:
Pauline Krikke (maar niet met haar...)
Dat is van Bonnie St. Claire...quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:34 schreef starla het volgende:
Vast iets van Corry Konings met:
Draai een dikke drol rond de oude kerstboom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |