Da's beterquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:42 schreef qonmann het volgende:
Peter Gilmore ?
doet me altjd denken aan the cat in the head.quote:
Ja net van de telegraaf site gepluktquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:53 schreef hhhpsycho het volgende:
alicia keys?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:51 schreef slaveloos het volgende:
ElizabethR? deed jij ook mee?
Q +1quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:59 schreef qonmann het volgende:
schip ?
moest er wel over denken..ff graven was hetquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:59 schreef BenjaminFranklin het volgende:
de kuip? verdomme ik weet deze, het heeft met de vorm te maken... aaah
verdomme quonmann heeft het goed, ik had een oja![]()
Ja, deze vraag hebben we gisteren ook gehadquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:07 schreef BenjaminFranklin het volgende:
Burkina faso?
Très bien Monsieur !quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:07 schreef BenjaminFranklin het volgende:
Burkina faso?
nee ,er komen wel vaker dezelfde vragen voorbijquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:11 schreef BenjaminFranklin het volgende:
moet hij dan opnieuw?
Ow nou ja, maakt niet uitquote:
ik vroeg een keer wat de hoofdstad van Birma was (toen Birma in het nieuws was), die is niet te onthouden.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ow nou ja, maakt niet uit
Wel grappig! Binnen 24 uur dezelfde vraag!!
is dat pyong-yang?quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:19 schreef qonmann het volgende:
[..]
ik vroeg een keer wat de hoofdstad van Birma was (toen Birma in het nieuws was), die is niet te onthouden.
Niemand wist het ..de volgende dag werd de vraag door iemand anders gesteld en ik moest het antwoord schuldig blijven...evenals alle anderen
Nee:quote:
als die gast van 10 minuten de hele tijd de lamp vasthoudt ziet de rest die veel later gaat nietsquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:31 schreef ElizabethR het volgende:
Ze kunnen er met zijn tween op, de man van 10 minuten doet er het langste over, dus de man van 5 minuten kan bij hem aansluiten, die is na 5 minuten daar, dan kan de man van 2 minuten invallen, die is na 2 minuten al aan de overkant, dus dan kan de man van 1 minuut nog invallen. De man van tien minuten houdt de hele tijd de zaklamp vast, dus daar hoeft niets mee gedaan te worden, dus zijn ze na 10 minuten allemaal aan de overkant
Wrom niet? Wie zegt hoe lang die brug is? Wellicht kan de 10 minuten man gewoon alles volgen met de lampquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:33 schreef qonmann het volgende:
IK denk dat ER het juist geeft ík dacht aan koppeltjes maar dat staat niet in de opgave inderdaad
Chapeau ER
Hoewel ..de zaklamp moet dan de hele brug kunnen beschijnen, dat is natuurlijk niet mogelijk
Dat dacht ik dus ook...quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:35 schreef starla het volgende:
[..]
als die gast van 10 minuten de hele tijd de lamp vasthoudt ziet de rest die veel later gaat niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |