Het hemeltergende gejank van een draaiorgol niet te vergeten!quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:55 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Nou dat heb ik nog nooit meegemaakt. Wel van die randdebielen die daar met een gitaar of accordeon de boel staan ''op te vrolijken''.
Inderdaadquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:55 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Nou dat heb ik nog nooit meegemaakt. Wel van die randdebielen die daar met een gitaar of accordeon de boel staan ''op te vrolijken''.
of misschien Albert Heijn?quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:51 schreef PeZu het volgende:
dat krijg je heh als je nd Aldi gaat, pauper bende
Aah, u bent de nieuwe Peter R. De Vries?quote:
Jeweetsquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
Aah, u bent de nieuwe Peter R. De Vries?_!
Ik dacht toch echt dat kinderen eerst voedsel moeten hebben, daarna volwassenenquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:09 schreef colourAgga het volgende:
In Parijs in de metro gaven ze hun kinderen gewoon geen eten en dan ging die mevrouw naar binnen en ze had brood en vijf kinderen en die liepen dan rond en pas als ze geld hadden gebedeld kregen ze brood.
Neequote:
Ik vind dat het in deze helemaal geen fuck uitmaakt bij welke super ik had gestaan, het onbeschoftheidsprincipe [leuke voor scrabble] van die mensen is overal hetzelfdequote:Op vrijdag 14 december 2007 15:51 schreef PeZu het volgende:
dat krijg je heh als je nd Aldi gaat, pauper bende
quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:47 schreef Sigmund666 het volgende:
Samengevat: Bedelen, uit, zo jaren '90, schorem, kinderexploitatie, ongeloofwaardige bierdrinker, belachelijk, weggejorist, moven, vrouw in een lelijke immitatiebondjas
Haha! die dikke kankerpool in De Veste?? Die gozer is FUCKING irritant, brulde ook steeds tegen mij, tot ik hem duidelijk maakte dat ik geen interesse heb in zijn kutkrant.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:26 schreef mcDavid het volgende:
Vroeger zei ik de straatkrantverkoper bij de C1000 altijd vriendelijk gedag. Tot hij besloot me iedere keer na te brullen dat ik een krant van 'm moest kopen. Niet tof.
Vietnamveteraan?quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:18 schreef fransbreda het volgende:
Bouncing betty's bij de ingang leggen!
quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:55 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Goh. Als we jou toch niet hadden...quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:05 schreef BaajGuardian het volgende:
Dat krijg je als je er niet voor zorgt dat de landen van herkomst zichzelf kunnen managen ipv op te gaan in internationale handel.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:11 schreef TC03 het volgende:
Leer verhalen schrijven TS. Jouw post laat zich het best omschrijven als bagger.
je bent in de war met "danig".quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:47 schreef Sigmund666 het volgende:
*Whatever is een term die allerlei vage/rare/gare slang, dialecten, en grammaticale strapatsen der taal dermate op de proef stelt.
Gewoon negeren dat volk.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:47 schreef Sigmund666 het volgende:
Kinderen op je afsturen. "Wat is nou de situatie? Waar is de brand? Wat is er aan het handje?"
Nou, lieve Fok!kertjes, dat zal ik jullie eens vertellen.Ondergetekende ging naar de bekende supermarkt die begint met een A om boodschappen te halen. Zoals dat wel standaard is met bedelaars, staan ze voor de ingang geparkeerd om á la minute je geld proberen af te troggelen. Meneer had een bierglas [ja, dan geef ik toch zeker geld, want wij mannen moeten medelijden met elkaar hebben, mannen drinken tenslotte bier] mevrouw had een vage editie van de daklozenkrant. En naast die ouders [het waren van die zigeunerachtige types, dus ik laat volkomen in het midden uit welk land/werelddeel ze kwamen] hadden ze twee zoontjes. Om een kort verhaal langer te maken dan het al is, kwam ik dus de supermarkt uit, heel rustig, glimlach op mijn gezicht. Het was dan wel koud, maar dat kon de stemming niet drukken. Ik zet mijn karretje weer in de karrenpolonaise neer, haal mijn muntje eruit. En wat voel ik? Een zielig klein kind dat aan mijn benen staat te trekken, terwijl de vader en moeder staan door te bedelen. Ik merk op: Mevrouw, hoe haalt u het in uw kop dat kind zo te misbruiken? waarop die moeder me heel apatisch aan gaat lopen staren en dat kind doodgewoon zijn gang laat gaan. Om alles af te maken komt de beste bierglasman nog een keer op me af [ja, normaal gesproken ben ik wel een fanatiek voorstander van doorzettingsvermogen] en vraagt nogmaals om geld in gebroken Whatever*/Engels/Nederlands. Hij druipt weer af, klaar om de volgende groep mensen lastig te vallen.
Samengevat: Bedelen, uit, zo jaren '90, schorem, kinderexploitatie, ongeloofwaardige bierdrinker, belachelijk, weggejorist, moven, vrouw in een lelijke immitatiebondjas
Klacht: Bovenstaande [Ik benadruk niets tegen buitenlanders te hebben]
*Whatever is een term die allerlei vage/rare/gare slang, dialecten, en grammaticale strapatsen der taal dermate op de proef stelt.
Volgens mij omdat ze niets illegaals doen...quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:06 schreef wikwakka2 het volgende:
KutzwerversWaarom wordt daar eigenlijk niks tegen gedaan?
Even serieus trouwes.quote:Op zondag 23 december 2007 12:44 schreef Willy84 het volgende:
De Aldi zit bij mij om de hoek en zou er best een keer heen willen gaan, maar heb met dat personeel nooit het idee dat ik welkom ben. Ga ik maar naar AH daar staat altijd zon pauper voor de deur, geld vragen.
Ga werk zoeken zielepiet.
Blijkbaar verdient het goed genoeg om niet te gaan werken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |