Lijkt me lekker leuk voor de seizoenskaarthouders.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:02 schreef SCH het volgende:
Volgens mij wil Ajax zonder publiek spelen.

quote:Colin overwoog te stoppen met voetbal
Geschreven door Franklin Stoker op zaterdag, 15 december om 15:39
Jurgen Colin speelde met de gedachte om het voetbal vaarwel te zeggen. Sinds zijn komst naar Ajax was de verdediger dikwijls een object van veel critici, waaronder een gedeelte van de eigen aanhang. “Er waren dagen dat ik geen zin meer had om te voetballen”, vertrouwde de 26-jarige aan BN/DeStem toe. Hij wilde de knoop nooit definitief doorhakken, maar uitte zijn twijfels wel bij zijn vriendin en zaakwaarnemer. “Stoppen met voetbal? "Ik heb er wel eens over nagedacht. Maar je hebt toch je gezinnetje”, legde Colin verder zijn situatie uit.
Voor het duel tegen PSV, dat nu op een nader te bepalen tijdstip doorgang vindt, hadden diverse supporters van Ajax Colin een hart onder de riem willen steken middels een actie. Dit voornemen zal nu even in de koelkast moeten worden gezet.

Ja moeten ze vooral doen, dan ga ik ff vol in Jaakke ze bek schijten.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:02 schreef SCH het volgende:
Volgens mij wil Ajax zonder publiek spelen.

Net wakker gewordenquote:

Volgens mij is dat wanneer er precies het omgekeerde aan de hand is. Wanneer de politie de veiligheid in het stadion niet kan waarborgen mag een wedstrijd niet gespeeld worden lijkt me. Maar wanneer de politie staakt krijg Ajax voor straf punten mindering? Dat lijkt me wel heel vreemdquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:22 schreef andre77 het volgende:
De nieuwe regel is toch dat clubs punten in mindering krijgen als de burgemeester van hun stad een wedstrijd verbiedt?
Als je dit hebt bij een Europese wedstrijd, zet de Uefa je zonder pardon uit het toernooi.

Moeten ze proberenquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:22 schreef andre77 het volgende:
De nieuwe regel is toch dat clubs punten in mindering krijgen als de burgemeester van hun stad een wedstrijd verbiedt?
Als je dit hebt bij een Europese wedstrijd, zet de Uefa je zonder pardon uit het toernooi.

dat meen je nietquote:

quote:KNVB dreigt competitie stil te leggen
zaterdag 15 december, door Bakelsevv, Zeist, 16:24u, fcupdate
De KNVB zal de competitie voor onbepaalde tijd stil leggen als de politievakbonden ook in het volgende weekeinde acties rond eredivisiewedstrijden houden. "Dat laten we niet gebeuren. Ik ben benieuwd of die gefrustreerde vakbondsbaasjes dan creatief genoeg zijn om andere acties te verzinnen, buiten het voetbal om", smaalde Henk Kesler, directeur betaald voetbal van de KNVB.
Kesler benadrukte daarbij dat de KNVB het stopzetten van de competitie lang kan en wil volhouden. "Als het moet drie, vier weken of nog langer. Dat is in Italië ook al eens gebeurd. Desnoods maken we de competitie niet af en kunnen we geen clubs voor Europees voetbal inschrijven. Dat moet dan maar, met dank aan de politiebonden."

De schuld bij Ajax leggen is altijd zo typerend bij de strontkakkies he...quote:stelletje tering kutjoden

En wat kan Jan de politieman dat schelenquote:Desnoods maken we de competitie niet af en kunnen we geen clubs voor Europees voetbal inschrijven. Dat moet dan maar, met dank aan de politiebonden."

Jan de machtsgeile politieman staat zich natuurlijk dan alweer af te trekken op een bekeuring voor 4 km te hard rijden die ie aan iedereen geeft.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En wat kan Jan de politieman dat schelen.

En nu serieus, waar slaat die opmerking van Kesler op?quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:36 schreef Silenus het volgende:
Jan de machtsgeile politieman staat zich natuurlijk dan alweer af te trekken op een bekeuring voor 4 km te hard rijden die ie aan iedereen geeft.

Die kesler moet je niet serieus nemen, die roept wel vaker watquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En nu serieus, waar slaat die opmerking van Kesler op?

ernstigquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Op een andere forum:
[..]
De schuld bij Ajax leggen is altijd zo typerend bij de strontkakkies he...
Klapjosti

Dat had ik dan weer niet verwacht van Keslerquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:33 schreef Jasza het volgende:
"Dat laten we niet gebeuren. Ik ben benieuwd of die gefrustreerde vakbondsbaasjes dan creatief genoeg zijn om andere acties te verzinnen, buiten het voetbal om", smaalde Henk Kesler![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |