Ridders van de Ronde Anus?quote:Op maandag 17 december 2007 10:23 schreef BossFight het volgende:
Wel als ze rugridders zijn.
Dan doen ze niets liever.
Onder leiding van Admiraal Anaalquote:Op maandag 17 december 2007 10:40 schreef BossFight het volgende:
Die gingen altijd op 'kruis'tochten!
Woord.quote:Op maandag 17 december 2007 11:02 schreef Ritchie het volgende:
Geen kerstboom!
En die komt er ook niet.
wel erg standaard, haha .. Maargoed, pilsjes drinken is altijd leuk ..quote:Op maandag 17 december 2007 17:43 schreef Ritchie het volgende:
Ah! Ik ben er eindelijk achter waar we heen gaan vrijdag, het wordt de Avenue.
Daarna dus mooi ff wat kroegjes in!
Wij zitten met heel de toko een paar straten verderop.quote:Op maandag 17 december 2007 17:43 schreef Ritchie het volgende:
Ah! Ik ben er eindelijk achter waar we heen gaan vrijdag, het wordt de Avenue.
Daarna dus mooi ff wat kroegjes in!
Ik ook. 3 km. fietsen. Ik begin dus net op te warmen als ik er al weer benquote:Op dinsdag 18 december 2007 07:36 schreef Ritchie het volgende:
bbrrrr -3 buiten.. en ik moet er zo doorheen
Je staat tussen de kandidaten...quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:50 schreef DutchieBre het volgende:
hehe, heb voor de gein eens mijn foto's opgestuurd voor de Mister Fok ! Verkiezingen .. Mochten ze er straks tussen staan, jullie stemmen wel op mij hé.. oowja, dat ik lelijk ben doet er niet toe, het gaat erom dat een Bredanaar moet winnen
...
hehe, wat ben ik knap hequote:
Ook ik ?quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:18 schreef Ritchie het volgende:
wat een rij kneuzen eigenlijk..
quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:22 schreef DutchieBre het volgende:
hehe, wat ben ik knap he![]()
Dussuh allemaal, stemmen.. Kuukske, jij als vrouw uit Breda moet je ook beschikbaar stellen vind ik
..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |