Ik vind het niet normaal dat je iemand anders zijn pc aids toewenst.quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:47 schreef nietzman het volgende:
MarkM's piemel in de dvdspeler stoppen..
Alsof jouw OP zo normaal isquote:Op vrijdag 14 december 2007 00:46 schreef fvivif het volgende:
Ik eis normale reacties dus houd je bek dicht
Dan is je eigen flubbertje er induwen toch helemaal niet zo'n gek voorstel?quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:53 schreef fvivif het volgende:
Vista is voor mensen met grote piemels, daarom wil ik geen vista
quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:56 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dan is je eigen flubbertje er induwen toch helemaal niet zo'n gek voorstel?
doe een XP cd in je dvd speler...quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:46 schreef fvivif het volgende:
Ik eis normale reacties dus houd je bek dicht
volgende topic: hoe bouw ik een tijdmachine...quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:56 schreef SunChaser het volgende:
De PC inruilen voor een PC uit in 1996
* dr.dunno mompelt iets over roze bril en jou eens een spiegel voorhouden.quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:59 schreef SunChaser het volgende:
Maar wat is er gay aan Vista? Het is juist te ingewikkeld voor homo's
Wel even doordrukken hčquote:Op vrijdag 14 december 2007 01:07 schreef fvivif het volgende:
Ik helemaal me piemel er in doen enzo maar het helpt niet
voor echte vista-haters is een usb-fdd van 3 tientjes ook niet het obstakel hoor.quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gaat ie XP installeren wordt z'n HD niet meer herkend.. omdat ie geen diskettestation meer heeft om SATA-drivers van te installeren..
...een proces wat natuurlijk wél vele malen pijnlijker is als je piemel in de DVDdrive steken.quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:05 schreef Sigmund666 het volgende:
Negeer al die bullshit man! Steek je XP Cd-rom in je drive, zoek eerst de S-ata driver en overige hardware van je mobo! Installeer de boel op je pc'tje, klaar. Zo, en dat is toch wat makkelijker dan je piemel in een DVD-drive steken
Dan zou zijn topic gesloten worden om zijn magere OP.quote:Op vrijdag 14 december 2007 07:28 schreef DroogDok het volgende:
Als je echt een stoere jongen ben stel je deze vraag op Tweakers.
ik draai xp, en ik heb haar in m'n bilnaadquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:11 schreef Farenji het volgende:
Je kan ook linux op je pc zetten. Daar krijg je haar van op je borst.
Omg Sun's avatar, wat doet hij!quote:
Ja, en een dikke hoornen bril en pocketprotector, en opeens zijn al je social skills weg....quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:11 schreef Farenji het volgende:
Je kan ook linux op je pc zetten. Daar krijg je haar van op je borst.
Net als dat je door Apple ineens een paardenstaart, geitenwollensokken en een NorthFace jas krijgt.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en een dikke hoornen bril en pocketprotector, en opeens zijn al je social skills weg....
of Windows 3.11quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:56 schreef SunChaser het volgende:
De PC inruilen voor een PC uit in 1996, daar staat Windows 95 op, prima voor jou
quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en een dikke hoornen bril en pocketprotector, en opeens zijn al je social skills weg....
Maar fok houdt van jou!quote:
FOK! houdt van zijn uitroepteken?quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:52 schreef Het_hupt het volgende:
ONZ is geen dump voor mods die niet weten waar ze hun rotzooi dumpen moeten![]()
KLB derhalve
je hebt die nerd mod natuurlijk wel ff heel duidelijk gemaakt dat dit niet kan, eh?quote:
Bedoel je remlofquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:08 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
je hebt die nerd mod natuurlijk wel ff heel duidelijk gemaakt dat dit niet kan, eh?
nee, die nOOb mod die dit topique in onz Walhalla heeft gedumptquote:
rofl, ik moest lachenquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:18 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Je speelt WoW dat verklaart alles![]()
Weer zo'n geek als mod
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:18 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Je speelt WoW dat verklaart alles![]()
Weer zo'n geek als mod
Ik ookquote:
maareuh, poot je deze nog in KLB, of flikker je'm op slot?quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:28 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]hoor dat zo vaak
.
[..]
Ik ook.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:31 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
maareuh, poot je deze nog in KLB, of flikker je'm op slot?
Want met ONZ heeft dit niets te doen, en ONZ is geen dumpvat voor andere kansloze topiques, die kunnen we zelf ook wel maken![]()
Check het gesloten topics gedeelte
Dit topic is ONZ pur sangquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:08 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
je hebt die nerd mod natuurlijk wel ff heel duidelijk gemaakt dat dit niet kan, eh?
euh, je bent het slotje vergetenquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit topic is ONZ pur sang
De volgende stap is het archief.
Remlof zet een slot anders baggeren we het helemaal volquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit topic is ONZ pur sang
De volgende stap is het archief.
Kap eens met het posten van bier en nogwatplaatjes. Eerst gooi je mooie woorden naar een mod, maar ondertussen zit jijzelf hier al goed een paar topics te openen of te verneueken met jouw plaatjes. Er zijn bepaalde tijden waar die plaatjes wel kunnen, maar jij post ze altijd.quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kap eens met het posten van bier en nogwatplaatjes. Eerst gooi je mooie woorden naar een mod, maar ondertussen zit jijzelf hier al goed een paar topics te openen of te verneueken met jouw plaatjes. Er zijn bepaalde tijden waar die plaatjes wel kunnen, maar jij post ze altijd.
Opbokken. Lees de link die je net gepost hebt nogmaals, bagger pur sang wat jij doet.
zarGon ,ik snap je punt.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kap eens met het posten van bier en nogwatplaatjes. Eerst gooi je mooie woorden naar een mod, maar ondertussen zit jijzelf hier al goed een paar topics te openen of te verneueken met jouw plaatjes. Er zijn bepaalde tijden waar die plaatjes wel kunnen, maar jij post ze altijd.
Opbokken.
Total Recallquote:
Wat jij hier forceert is dat de rest en ik jouw topics in de toekomst gaan forceren met bagger.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:48 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
zarGon ,ik snap je punt.
Maar als remlof geen slotje wil zetten forceren we het
sry hoor, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is wat die kutkleuters altijd zeggen. Preek niet als je geen weerwoord hebt.
Hey zo werkt het nietquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:42 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Remlof zet een slot anders baggeren we het helemaal vol
Het verschil is dat dit topic niet in ONZ hoort en mijn topics welquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat jij hier forceert is dat de rest en ik jouw topics in de toekomst gaan forceren met bagger.
gaan we daar verderquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey zo werkt het niet
Baggeren doe je maar in [Vrijdagavondtopic] Bier en tetten!
quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:15 schreef Suga_Mama het volgende:
* Suga_Mama geeft dit topic een 10: ''Het topic met de meeste kut reacties 2007!'''
Gelukkig is dat geen categorie bij die fok!verkiezingenquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:15 schreef Suga_Mama het volgende:
* Suga_Mama geeft dit topic een 10: ''Het topic met de meeste kut reacties 2007!'''
Het zou geen schijn van kans maken, immers dit is het schoolvoorbeeld van een ONZ topiquequote:Op zaterdag 15 december 2007 13:26 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Gelukkig is dat geen categorie bij die fok!verkiezingen
je bent bekend met het programma?quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:06 schreef Qunix het volgende:
Vista is ook gewoon voor homoos
Dvd linkt bij mij niet echt naar koffie?quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:37 schreef B_ernd het volgende:
[..]
De dvdspeler, is dat die koffiehouder
Jup. Ben ook hetro.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:08 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
je bent bekend met het programma?
rofl, ik draai nu bijna een jaar met Vista, draait prima hierquote:
Ik had het probleem dat de firewall niet uit wilde... Ondanks dat hij uit stond blokkeerde hij allesquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:41 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
rofl, ik draai nu bijna een jaar met Vista, draait prima hier![]()
maar ja, als je een pc nOOb bent en denkt dat een gedownloade Vista wel op je pentium III draait, dan kom je lekker bedrogen uit![]()
Of als je processor het wel aan kan, maar je niet weet waar de administrator optie voor is, dan voel je idd zwaar heaumeau.
da's lullig iddquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:10 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik had het probleem dat de firewall niet uit wilde... Ondanks dat hij uit stond blokkeerde hij alles
Ach ja.
zeer knap...quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:10 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik had het probleem dat de firewall niet uit wilde... Ondanks dat hij uit stond blokkeerde hij alles
Ach ja.
De dvdspeler.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:34 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dvd linkt bij mij niet echt naar koffie?
Sja... Vertel mij wat...quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:54 schreef mschol het volgende:
[..]
zeer knap...
als ie uitstaat kan hij niks blokkeren...
dus stond hij niet uit
Baggeruser_!quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:34 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dvd linkt bij mij niet echt naar koffie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |