euh, je bent het slotje vergetenquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit topic is ONZ pur sang
De volgende stap is het archief.
Remlof zet een slot anders baggeren we het helemaal volquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit topic is ONZ pur sang
De volgende stap is het archief.
Kap eens met het posten van bier en nogwatplaatjes. Eerst gooi je mooie woorden naar een mod, maar ondertussen zit jijzelf hier al goed een paar topics te openen of te verneueken met jouw plaatjes. Er zijn bepaalde tijden waar die plaatjes wel kunnen, maar jij post ze altijd.quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kap eens met het posten van bier en nogwatplaatjes. Eerst gooi je mooie woorden naar een mod, maar ondertussen zit jijzelf hier al goed een paar topics te openen of te verneueken met jouw plaatjes. Er zijn bepaalde tijden waar die plaatjes wel kunnen, maar jij post ze altijd.
Opbokken. Lees de link die je net gepost hebt nogmaals, bagger pur sang wat jij doet.
zarGon ,ik snap je punt.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kap eens met het posten van bier en nogwatplaatjes. Eerst gooi je mooie woorden naar een mod, maar ondertussen zit jijzelf hier al goed een paar topics te openen of te verneueken met jouw plaatjes. Er zijn bepaalde tijden waar die plaatjes wel kunnen, maar jij post ze altijd.
Opbokken.
Total Recallquote:
Wat jij hier forceert is dat de rest en ik jouw topics in de toekomst gaan forceren met bagger.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:48 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
zarGon ,ik snap je punt.
Maar als remlof geen slotje wil zetten forceren we het
sry hoor, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is wat die kutkleuters altijd zeggen. Preek niet als je geen weerwoord hebt.
Hey zo werkt het nietquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:42 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Remlof zet een slot anders baggeren we het helemaal vol
Het verschil is dat dit topic niet in ONZ hoort en mijn topics welquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat jij hier forceert is dat de rest en ik jouw topics in de toekomst gaan forceren met bagger.
gaan we daar verderquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey zo werkt het niet
Baggeren doe je maar in [Vrijdagavondtopic] Bier en tetten!
quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:15 schreef Suga_Mama het volgende:
* Suga_Mama geeft dit topic een 10: ''Het topic met de meeste kut reacties 2007!'''
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |