quote:‘Die Clairy Polak moet echt maar het Noord-Koreaanse journaal gaan voorlezen. Dat is de vleesgeworden moeder van de linkse staatstelevisie.’
quote:"Dit en dat. Zonder dat je de gelegenheid krijgt iets terug te zeggen. Ze moet maar in een fabriek gaan werken. Dat scheelt gelijk weer een Pool."
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:13 schreef Autodidact het volgende:
[..]
[..]
Wat is dat toch, met Clairy Polak?
Nee en ook niet over de communie. Maar toch zie ik hem dit gevaar voor de hersenen van jonge kinderen niet snel aanpakken.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:03 schreef Reya het volgende:
Vanuit die hoek is men dan ook niet echt enthousiast over de katholieken
Een Frankrijk zou een dergelijke minister de guillotine krijgen.quote:
Bijna even vermakelijk als z'n klacht over taalverloedering.quote:vleesgeworden moeder
Volgens jou wel meer.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:07 schreef Monidique het volgende:
Volgens mij heb je niet eens geklikt, oelewapper.
He! Da's míjn uitdrukking! (En waar heb jij die weg?)quote:
quote:Circa dertienduizend gezinnen die wekelijks bij voedselbanken een voedselpakket halen, dreigen tijdens de feestdagen van deze noodvoorziening verstoken te blijven. Omdat distributiecentra en toeleveranciers tussen Kerst en oud- en nieuw dicht zijn, zijn gezinnen gedurende maximaal drie weken op slechts één pakket aangewezen. Het landelijke distributiecentrum in Rotterdam stopt in de kerstweek met het uitdelen van pakketten omdat veel toeleveranciers in die week ook gesloten zijn. De voedselbank Limburg sluit zijn deuren gedurende drie weken, laat de bank weten. Volgens voorzitter Richard Stille is de week na Nieuwjaar te kort om alle pakketten klaar te maken.
Hmm moeilijk. Google vindt alleen jouw sig.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:24 schreef sigme het volgende:
Natuurlijk niet, Apropos. Mary Taylor Simeti zei het me voor.
Ik ben benieuwd of iemand er wat van kan maken. Maar nu is het alweer bijna sigmetjesbedtijd.
Dacht ik al. Weltrusten.quote:
Het boek van Kroonenberg is slècht...quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:44 schreef zakjapannertje het volgende:
het is klimaatavond op Nederland 2, plannetjes voor Nederland in 2050 afkraken samen met Kroonenberg, Kroll en wie weet nog meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |