abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55275434
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_55275460
Volgens mij heb je niet eens geklikt, oelewapper.
pi_55275641
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_55275644
quote:
‘Die Clairy Polak moet echt maar het Noord-Koreaanse journaal gaan voorlezen. Dat is de vleesgeworden moeder van de linkse staatstelevisie.’
quote:
"Dit en dat. Zonder dat je de gelegenheid krijgt iets terug te zeggen. Ze moet maar in een fabriek gaan werken. Dat scheelt gelijk weer een Pool."

Wat is dat toch, met Clairy Polak?
pi_55275677
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 19:13 schreef Autodidact het volgende:

[..]

[..]

Wat is dat toch, met Clairy Polak?
Wat denk je zelf?
  vrijdag 14 december 2007 @ 19:16:08 #127
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55275696
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_55275722
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 19:03 schreef Apropos het volgende:

[..]

Enorm publiek voor eerwraak, .
Het blijft het land met de meeste tegenstellingen he.
pi_55275723
RQ, je hebt de ster van Chuck Norris gelikt.
pi_55275783
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 19:03 schreef Reya het volgende:
Vanuit die hoek is men dan ook niet echt enthousiast over de katholieken
Nee en ook niet over de communie. Maar toch zie ik hem dit gevaar voor de hersenen van jonge kinderen niet snel aanpakken.
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_55275804
Jemig. Ik vond het naar kattenkots stinken hier, blijkt mijn zusje haar pizza te hebben laten aanbranden in de magnetron.
pi_55275835
Als ik mijn pizza aan laat branden ruikt het heel anders, maar goed.
pi_55275896
Is the stock market performing well? It all depends on how you measure. When measured in US dollars, the Dow is within 5% of its all-time record highs. However, when measured with that other world currency (gold), the picture is not nearly as rosy. To help illustrate the point, today's chart presents the Dow divided by the price of one ounce of gold. This results in what is referred to as the Dow / gold ratio or the cost of the Dow in ounces of gold. For example, it currently takes 16.7 ounces of gold to “buy the Dow.” This is considerably less that the 44.8 ounces back in the year 1999. When priced in gold, the 21st century US stock market has been in one big bear market.

pi_55276367
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 18:32 schreef kLowJow het volgende:

[..]

[..]

!
Een Frankrijk zou een dergelijke minister de guillotine krijgen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_55276467
Andre "Het Verbod" Rouvoet .

Is het mogelijk dat Pink Floyd haar nummer aanpast en teacher vervangt voor Andre Rouvoet.
pi_55276477
quote:
vleesgeworden moeder
Bijna even vermakelijk als z'n klacht over taalverloedering.
pi_55276893
Een pizza in een magnetron?

Kattekots is nog een milde straf.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_55277024
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 19:07 schreef Monidique het volgende:
Volgens mij heb je niet eens geklikt, oelewapper.
Volgens jou wel meer.
pi_55277030
Brrrrr....
pi_55277088
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 11:06 schreef gronk het volgende:

[..]

Dat zegt-ie niet, druif.
He! Da's míjn uitdrukking! (En waar heb jij die weg?)
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_55277232
quote:
Circa dertienduizend gezinnen die wekelijks bij voedselbanken een voedselpakket halen, dreigen tijdens de feestdagen van deze noodvoorziening verstoken te blijven. Omdat distributiecentra en toeleveranciers tussen Kerst en oud- en nieuw dicht zijn, zijn gezinnen gedurende maximaal drie weken op slechts één pakket aangewezen. Het landelijke distributiecentrum in Rotterdam stopt in de kerstweek met het uitdelen van pakketten omdat veel toeleveranciers in die week ook gesloten zijn. De voedselbank Limburg sluit zijn deuren gedurende drie weken, laat de bank weten. Volgens voorzitter Richard Stille is de week na Nieuwjaar te kort om alle pakketten klaar te maken.
pi_55277370
C'era beddu lu pitrusinu, c'iì lu 'attu e ci pisiò
.

Jij bent de enige die dit ooit beweerd heeft.
pi_55277474
Natuurlijk niet, Apropos. Mary Taylor Simeti zei het me voor.

Ik ben benieuwd of iemand er wat van kan maken. Maar nu is het alweer bijna sigmetjesbedtijd.
pi_55277543
Zeg PRAAT EENS NEDERLANDS!
pi_55277627
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 20:24 schreef sigme het volgende:
Natuurlijk niet, Apropos. Mary Taylor Simeti zei het me voor.

Ik ben benieuwd of iemand er wat van kan maken. Maar nu is het alweer bijna sigmetjesbedtijd.
Hmm moeilijk. Google vindt alleen jouw sig.
Welke taal is het? Het lijkt wel wat op Italiaans, maar toch niet helemaal. Iets Romaans zou ik gokken. Roemeens ofzo? Of Rheteroromaans?
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_55277759
Siciliaans.

truste!
pi_55277823
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 20:36 schreef sigme het volgende:
Siciliaans.

truste!
Dacht ik al. Weltrusten.
pi_55277925
het is klimaatavond op Nederland 2, plannetjes voor Nederland in 2050 afkraken samen met Kroonenberg, Kroll en wie weet nog meer
pi_55278038
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 20:44 schreef zakjapannertje het volgende:
het is klimaatavond op Nederland 2, plannetjes voor Nederland in 2050 afkraken samen met Kroonenberg, Kroll en wie weet nog meer
Het boek van Kroonenberg is slècht...
pi_55278371
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 19:15 schreef Monidique het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
Ik snap het niet hoor. Waarom zij en niet Twan Huys, Mingelen of voor mijn part Frank du Mosch? Wat heeft zij Wilders aangedaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')