Respect man. Als iets moeilijk is, is het wel van de sigaretten afblijven in de kroeg onder het genot van een biertje!quote:Op donderdag 13 december 2007 14:43 schreef GuyFawkes het volgende:
3 december gestopt. Het is niet heel erg moeilijk, behalve momenten als ik aan het werk ben (ik werk in een kroeg).
quote:Op donderdag 13 december 2007 14:34 schreef murp het volgende:
ik ga in januari stoppen [ afbeelding ]
serieus, ik ben het zat om 4 euro per dag te gaan betalen, ik rook al vanaf groep 7quote:
stoppen voor het geldquote:Op donderdag 13 december 2007 15:19 schreef murp het volgende:
[..]
serieus, ik ben het zat om 4 euro per dag te gaan betalen, ik rook al vanaf groep 7
wat een geld
Ik ben meer dan een jaar gestopt... 1 jaar en 2 dagen hoera (dus ik wil omhooooog in de lijstquote:Op donderdag 13 december 2007 14:54 schreef Catch22- het volgende:
Besef me nu wel dat ik de administratie op me moet nemen
quote:Op donderdag 13 december 2007 17:27 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Ik ben meer dan een jaar gestopt... 1 jaar en 2 dagen hoera (dus ik wil omhooooog in de lijst)
quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:40 schreef Berenanus het volgende:
Vrijdag 7 december 2007 heb ik mijn laatste shagje gerookt
Nu dus een week gestopt
ik wil in de lijst!
Met het boek? Ja, die heb ik gelezen. Of het me geholpen heeft? Geen idee, ik stopte nu net zo makkelijk als de eerste keer (zonder Carr). Maar kwaad kan het natuurlijk nooit!quote:Op zondag 16 december 2007 14:36 schreef crossover het volgende:
Iemand ervaring met Carr?
Ga het morgen kopen, ben me langzaam aan het voorbereidenquote:Op zondag 16 december 2007 14:42 schreef Dropvetertje20 het volgende:
[..]
Met het boek? Ja, die heb ik gelezen. Of het me geholpen heeft? Geen idee, ik stopte nu net zo makkelijk als de eerste keer (zonder Carr). Maar kwaad kan het natuurlijk nooit!
Succes allemaal
Dank, het hele weekend druk geweest maar niet gerookt. Een week nuquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:34 schreef schatje het volgende:
Kaptein, welkom en succes met stoppen. Je staat in de lijst.
maak je lastiger voor jezelfquote:Op maandag 17 december 2007 13:09 schreef paultjuhhh het volgende:
Mag je wel soms 1 sigaretje roken ?
Vraag me een beetje af of je nou gaat stoppen met roken of dat je gewoon in het weekend een paar peuken wegrookt en dat je dat stoppen vindt?quote:Op maandag 17 december 2007 14:23 schreef no1uknow het volgende:
Mwah ik moet eerlijk toegeven dat ik een stuk of 2 peuken heb gerookt afgelopen zaterdag tijdens het uitgaan, maar verder helemaal geen behoefte aan gehad, ook de volgende dag niet en vandaag ook niet.
Zal waarschijnlijk ook wel komen omdat ik maar 3 maanden fulltime gerookt heb.
We zullen zienquote:Op maandag 17 december 2007 20:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Vraag me een beetje af of je nou gaat stoppen met roken of dat je gewoon in het weekend een paar peuken wegrookt en dat je dat stoppen vindt?
En is dat verslaafd? Dat is een vraag, geen verwijt het is zo hoe jij je voelt. Als ik jou was, zal ik me nu er echt vanaf blijven want voor je het weet ga je niet stoppen maar juist meer roken... Trust me, i know, zo ben ik ook echt begonnen.
Afblijven dus
You go girlquote:Op maandag 17 december 2007 14:52 schreef Berenanus het volgende:
Ik maak het juist steeds heel lastig voor mezelf. Als ik dat dan doorsta voel ik me sterker
Zo roep ik wel 10x per dag of iemand mee gaat een peuk roken. Dan loop ik gewoon mee naar buiten om te praten maar zou nog geen sigaretje aannemen..
Ook blijf ik nog steeds shag rollen voor vrienden ed.
Heb 7 jaar gerookt (1.5 jaar ergens tussen door nog gestopt) en heb helemaal geen moeite met stoppen.
Ik ben je moeder nietquote:
Goedzo.quote:Op maandag 17 december 2007 22:44 schreef Beauregard het volgende:
Stoppen met roken.
Dat gaat pas gebeuren tegen de tijd dat ik zwart spul ga opkuchen en na een stukje traplopen aan de zuurstof moet.
dit vindt ik dan weer belachelijkquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:08 schreef ennuik het volgende:
Nine months, three weeks, five days, 16 hours, 18 minutes and 17 seconds. 5993 cigarettes not smoked, saving 13.485,56 kr. Life saved: 2 weeks, 6 days, 19 hours, 25 minutes.
Alweer bijna 10 maanden! Wat gaat de tijd toch snel... (zei oma... )
komt me bekend voor ja. Vooral na het eten is het moeilijk voor mij, met een volle maag is een sigaretje gewoon tering lekker, smaakt zelfs bijna zoet denksquote:Op woensdag 26 december 2007 00:21 schreef frame-saw het volgende:
Alsof je dat stukje mist, sowieso valt het niet uit te rekenen.
Maar ja, even een tvp want over een weekje is het voor mij ook zover. Ik rook al een tijdje matig tot veel (3 pakjes in de week hooguit), alhoewel het de laatste tijd erger wordt. Maar ik wil dus stoppen, heb nu ook al sinds vrijdag niet gerookt en wil eigenlijk wel weer. Maar het komt dus doordat ik op kamers zit, daarvoor rookte ik een pakje in de maand ofzo. Zwak om zoiets de schuld te geven, maarja mijn ouders weten het dus ook niet, hoeven het ook niet te weten wat mij betreft. Voel me alsnog wel schuldig, maarja pff. En dat is ook nog een reden om te stoppen, of mss teruggaan naar de beginfase: alleen met uitgaan.
Wat een verhaal, moest alleen een tvp worden!
Neequote:Op zondag 30 december 2007 13:19 schreef crossover het volgende:
Ik zal eens even kijken.
Zo klopt het weer als het goed is.
quote:Op zondag 30 december 2007 13:31 schreef crossover het volgende:
Zo dan.
ik merk het ook wel in mijn portomoneequote:Op maandag 31 december 2007 18:31 schreef Catch22- het volgende:
Geen moeite meer gehad de laatste tijd
Merk wel dat het me geld scheelt (rookte 1 pakje per dag)
Het is maar een woord. Je hebt wel een punt hoor, maar mijn stoppen met roken zal niet zakken of slagen op het woord "stoppoging" in die post.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:16 schreef DaneV het volgende:
Waarom hebben mensen het toch zo vaak over een "stoppoging". Dan zeg je bij voorbaat eigenlijk al dat het je waarschijnlijk niet gaat lukken. Maar ach, je probeert het tenminste.
Beter zeg je dat je nooit meer een sigaret aan gaat raken, vooral tegen jezelf!
Kon ik nog nietquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:40 schreef Slarioux het volgende:
Oh en deze kent vast iedereen maar toch:
http://www.healthbolt.net(...)meline_2070x1530.gif
geloof daar niet in.quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:40 schreef Slarioux het volgende:
Oh en deze kent vast iedereen maar toch:
http://www.healthbolt.net(...)meline_2070x1530.gif
Noem je ook wel twee extremen ja. Maar je hebt wel een punt hoor; ik denk dat dit redelijk klopt als je kijkt naar de "gemiddelden"... wat de gemiddelden precies zijn kan ik je eik ook niet vertellen maar je snapt wat ik bedoelquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
geloof daar niet in.
Is nogal afhankelijk van hoeveel je hebt gerookt in wat voor periode. Kan me niet voorstellen dat ik met 2,5 jaar roken net zo lang nodig heb om te herstellen als mijn pa die op zijn 50e stopte na 25 jaar roken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |