ben jij niet op de hoogtequote:Op donderdag 13 december 2007 13:41 schreef JortK het volgende:
[..]
En dat terwijl die niet eens mod is
en ikzelf ook niet danquote:Op donderdag 13 december 2007 13:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
ben jij niet op de hoogte [afbeelding]
quote:
quote:
* indahnesia.com fluit melodietjequote:Op donderdag 13 december 2007 13:50 schreef Houniet het volgende:
she's aaaaa killlllerrrr queeeennn [afbeelding]
haha...quote:Op donderdag 13 december 2007 13:53 schreef JortK het volgende:
I'm Rick James bitch: http://www.youtube.com/watch?v=75qXUfp4wtw
hoe?quote:Op donderdag 13 december 2007 13:56 schreef buzzer het volgende:
Ik zit nu naar Chloë Agnew te kijken en te luisteren [afbeelding]
Now poop on then Oliverquote:Op donderdag 13 december 2007 13:36 schreef JortK het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ZA1NoOOoaNw
quote:Op donderdag 13 december 2007 14:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Op l33t door een slotje heen posten! [afbeelding]
Ja ja ja ja, net als OA en MPG zekerquote:Op donderdag 13 december 2007 14:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]niet de eerste keer hoor.. ergens ben ik een beetje blauw weet je
Ja.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja ja ja ja, net als OA en MPG zeker
juistem. Klein beetje, maar precies genoegquote:Op donderdag 13 december 2007 14:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja ja ja ja, net als OA en MPG zeker [afbeelding]
hey JJ weerquote:Op donderdag 13 december 2007 14:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
MELD.... [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op donderdag 13 december 2007 14:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
juistem. Klein beetje, maar precies genoeg
zal hem in de download 'queue' zetten. Echt snel is het internet vandaag nietquote:Op donderdag 13 december 2007 14:25 schreef buzzer het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=yVpZgTpM4qM&feature=related
[afbeelding]
nieuwe mix in het Sneakerz topicquote:
Link?quote:Op donderdag 13 december 2007 14:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
nieuwe mix in het Sneakerz topic
Een van je collega-Sneakerz was er niet zo over te sprekenquote:Op donderdag 13 december 2007 14:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
nieuwe mix in het Sneakerz topic
waarover niet?quote:Op donderdag 13 december 2007 14:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Een van je collega-Sneakerz was er niet zo over te spreken
Over die mix van Laidback Lukequote:Op donderdag 13 december 2007 14:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
waarover niet?
Het Grote Sneakerz-topic #10: Guess what!
hoop doet levenquote:Op donderdag 13 december 2007 15:19 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat hoop ik al twee maanden [afbeelding]
SPOILERclass="spoiler">ik weet, ik word een ouwe lul
Allemaal ho'squote:Op donderdag 13 december 2007 15:22 schreef indahnesia.com het volgende:
whehe, het kosthuis waar ik zit heet Malibu. Sterke drank hebben ze helaas niet. Wel een aantal leuke dames
The url contained a malformed video idquote:Op donderdag 13 december 2007 15:32 schreef buzzer het volgende:
Ik zit echt met kippenvel op mijn rug...
http://www.youtube.com/watch?v=OIAAcRLj2AMSPOILERclass="spoiler">ik weet, ik word een ouwe lul
Je avatarquote:Op donderdag 13 december 2007 15:53 schreef Yamanaka het volgende:
Lekker aan de laatste bakkie koffie voor vandaag. Nog een uur te gaan!
Gevalletje "Ceilingdad is watching you masturbate"?quote:Op donderdag 13 december 2007 16:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
Mijn vader kwam net door het plafond
Leg mij eens uit hoe dat er uit moet zienquote:Op donderdag 13 december 2007 16:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
quote:Op donderdag 13 december 2007 16:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
denk dan maar aan de toffe avond die je waarschijnlijk gaat krijgen...quote:Op donderdag 13 december 2007 17:41 schreef OA het volgende:
O ik wacht op een vriend. Hij haalt me op en dan gaan we naar de bios.![]()
De reden is dus niet erg, maar dat ik hier moet wachten wel...![]()
Ga maar ff koffie zetten
succes ermee...quote:Op donderdag 13 december 2007 17:43 schreef JortK het volgende:
Naar huis
En vanavond meubelen en een bed scoren![]()
Ik was niet aan het masturberen gelukkigquote:Op donderdag 13 december 2007 16:46 schreef Yamanaka het volgende:
[..]
Gevalletje "Ceilingdad is watching you masturbate"?
Alleen hield de ceiling het niet?
Er zat voorheen een trap naar zolder in mijn kamer (oud huis) en dat hebben we dichtgemaakt toen we hier kwamen wonen. M'n vader was op zolder iets aan het zoeken en stond dus op die plaat (waarvan we dachten dat 'ie het wel zou houden) en dus kwam die plaat naar beneden zetten, en mijn pa's been stak ook door het gatquote:Op donderdag 13 december 2007 16:48 schreef JortK het volgende:
[..]
Leg mij eens uit hoe dat er uit moet zien
OMFG....!!!!quote:Op donderdag 13 december 2007 17:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
Er zat voorheen een trap naar zolder in mijn kamer (oud huis) en dat hebben we dichtgemaakt toen we hier kwamen wonen. M'n vader was op zolder iets aan het zoeken en stond dus op die plaat (waarvan we dachten dat 'ie het wel zou houden) en dus kwam die plaat naar beneden zetten, en mijn pa's been stak ook door het gat
Jaquote:Op donderdag 13 december 2007 17:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMFG....!!!!...alles goed met hem...
gelukkig...dit had wel heel erg slecht kunnen aflopen...quote:Op donderdag 13 december 2007 17:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
JaHij had gelukkig niets bezeerd. We konden er wel om lachen daarna
ja idd, gelukkig maarquote:Op donderdag 13 december 2007 18:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
gelukkig...dit had wel heel erg slecht kunnen aflopen...
Ik mag maandag ook weer, mannetje of 20 denk ik.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:22 schreef Yamanaka het volgende:
Liever jij dan ik!
Ik besterf het al bij 4 man.
quote:
Damesquote:Op donderdag 13 december 2007 22:01 schreef OA het volgende:
Mja, gewonen actiefilm, weinig spectaculair. Leuke dame wel.
euuhh..ja...hihi....solly...quote:Op donderdag 13 december 2007 22:04 schreef OA het volgende:
JJ, je bent de smilies, understrepen, vet gedrukt en hoofdletters nog steeds niet verleerd...![]()
I am legend lijkt mij ook wel wat.
echt...???? cool...!!!quote:Op donderdag 13 december 2007 22:05 schreef Houniet het volgende:
ik ben ook een legend, je mag voor niks naar mij kijken
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |