Je avatarquote:Op donderdag 13 december 2007 15:53 schreef Yamanaka het volgende:
Lekker aan de laatste bakkie koffie voor vandaag. Nog een uur te gaan!
Gevalletje "Ceilingdad is watching you masturbate"?quote:Op donderdag 13 december 2007 16:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
Mijn vader kwam net door het plafond
Leg mij eens uit hoe dat er uit moet zienquote:Op donderdag 13 december 2007 16:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
quote:Op donderdag 13 december 2007 16:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
denk dan maar aan de toffe avond die je waarschijnlijk gaat krijgen...quote:Op donderdag 13 december 2007 17:41 schreef OA het volgende:
O ik wacht op een vriend. Hij haalt me op en dan gaan we naar de bios.![]()
De reden is dus niet erg, maar dat ik hier moet wachten wel...![]()
Ga maar ff koffie zetten
succes ermee...quote:Op donderdag 13 december 2007 17:43 schreef JortK het volgende:
Naar huis
En vanavond meubelen en een bed scoren![]()
Ik was niet aan het masturberen gelukkigquote:Op donderdag 13 december 2007 16:46 schreef Yamanaka het volgende:
[..]
Gevalletje "Ceilingdad is watching you masturbate"?
Alleen hield de ceiling het niet?
Er zat voorheen een trap naar zolder in mijn kamer (oud huis) en dat hebben we dichtgemaakt toen we hier kwamen wonen. M'n vader was op zolder iets aan het zoeken en stond dus op die plaat (waarvan we dachten dat 'ie het wel zou houden) en dus kwam die plaat naar beneden zetten, en mijn pa's been stak ook door het gatquote:Op donderdag 13 december 2007 16:48 schreef JortK het volgende:
[..]
Leg mij eens uit hoe dat er uit moet zien
OMFG....!!!!quote:Op donderdag 13 december 2007 17:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
Er zat voorheen een trap naar zolder in mijn kamer (oud huis) en dat hebben we dichtgemaakt toen we hier kwamen wonen. M'n vader was op zolder iets aan het zoeken en stond dus op die plaat (waarvan we dachten dat 'ie het wel zou houden) en dus kwam die plaat naar beneden zetten, en mijn pa's been stak ook door het gat
Jaquote:Op donderdag 13 december 2007 17:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMFG....!!!!...alles goed met hem...
gelukkig...dit had wel heel erg slecht kunnen aflopen...quote:Op donderdag 13 december 2007 17:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
JaHij had gelukkig niets bezeerd. We konden er wel om lachen daarna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |