abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 december 2007 @ 13:30:54 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55243236

Het vorige deel: Slank de herfst in #111

Voor wie is "Slank de feestdagen in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Mezel = Patricia
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
b]Veiligheidsspeldje[/b] = Marianne

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

[ Bericht 50% gewijzigd door Viking84 op 13-12-2007 22:46:48 ]
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 13 december 2007 @ 13:31:52 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55243275
Shit, noem ik hem toch weer 'Slank de herfst in' . Even een modje roepen en ik heb ook al een noodoplossing bedacht voor de TT .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 13 december 2007 @ 13:36:06 #3
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55243376
Zo, hij is wel een beetje te groot, maar kan ermee door voor nu. Ik heb ook wat aanpassingen gedaan in de Wiki. Namen van de mensen die niet meer posten verwijderd (neem aan dat ze niet meer meedoen? Excuses als ik je verwijderd heb en je had er toch in willen blijven staan!) en de naam vd reeks veranderd in 'Slank de feestdagen in'
Niet meer actief op Fok!
pi_55243378
moet ik thuis nog ff kijken wat ik met de banner kan?
  donderdag 13 december 2007 @ 13:37:20 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55243425
quote:
Op donderdag 13 december 2007 13:36 schreef Miss_S het volgende:
moet ik thuis nog ff kijken wat ik met de banner kan?
Ik weet niet of het de moeite waard is . We zouden hem maar een paar wk gebruiken . Dus miss kunnen we het beter zo ff laten en dan gewoon voor januari een nieuwe winterbanner. Iets met sneeuw is misschien wel leuk .
Niet meer actief op Fok!
pi_55243673
TVP

Ik ben zo aan het SOGgen Ik heb volgende week tentamens maar ik heb nog niks gedaan en zit alleen maar naar dingetjes te kijken voor m'n nieuwe huis

Hmmm.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_55244501
Ik heb de TT veranderd Net een lekker ontbijtje op en ga straks naar mijn ouders fietsen (25 min) en dan daar in het bos hardlopen Kijken of m'n pa mee wil
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_55245297
quote:
Op donderdag 13 december 2007 13:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik weet niet of het de moeite waard is . We zouden hem maar een paar wk gebruiken . Dus miss kunnen we het beter zo ff laten en dan gewoon voor januari een nieuwe winterbanner. Iets met sneeuw is misschien wel leuk .
ik kijk wel of ik zin en tijd heb
pi_55247394
Heb net een boel oefententamens gemaakt en die gingen best goed, dus ik voel me een stuk beter over morgen
Dieettechnisch is het echter vreselijk gegaan de afgelopen dagen
Heb net een H&M pakketje binnengekregen, maar kweet nog niet wat ik overal van moet vinden dus ik denk dat sommige stukken wel terug gaan.
Het mooi kotsende meisje.
pi_55247518
tvp
pi_55249344
Net een bio PO gehad op school, ging wel goed, behalve dat ik de pH van bloed opzocht en dat gebruikte in mn analyse van de pH van urine ... Maar dat is echt typisch zo'n actie voor mij

@Ewelina: bedankt voor de info, vooral met die wachttijden en goede buurten! Ik ga toch even mijn ouders lief aankijken, als ik het zo zie mag ik me nu wel inschrijven om in het tweede jaar weg te kunnen ... Bedankt

Ik heb trek in chocola, maar we gaan zo eten ... en ik heb sowieso opeens weer zo'n snoepbui, bijna ongesteld enzo
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_55249813
Had ik al gezegd dat ik de extra anderhalve kg van de sinterklaasdagen er weer af heb

(tvp)
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_55251268
Ik vind het een leuke banner
pi_55251961
moest ff zoeken met die nieuwe TT!

Om nog ff terug te koemn op t vorige topic, met die Uielnstede studenten hokjes is niets mis hor t gaat me ongeveer 290 in de maand kosten, maar ik krijg wel n eigen douche en toilet

Nu weer hard leren, want t is ook zo lullig als ik die kamer krijg maar mn studie niet ga halen
pi_55253241
quote:
Op donderdag 13 december 2007 18:44 schreef freecell het volgende:
Ik vind het een leuke banner
Ik vind hem ook gezellig!
  donderdag 13 december 2007 @ 20:12:59 #16
63684 DakDuuf
to do, or toedeloe
pi_55253359
* DakDuuf is dr weer eem:)

Schouder operatie gehad, en nu weer fysio, 3 keer in de week, en geloof het of niet, 0 kracht in mn rechter arm, arme ik *just kidding*.

Maar.. er zit vooruitgang in, en, heb eind februarie en eind april een skie vakantie besproken, omdat ik zo ziellig was:).

Trouwens, 6 weken thuis zitten is niet al te best voor de lijn, toch wel een aantal kilo's aangekomen.
Beter vol overtuiging fout, dan twijfelachtig goed
pi_55253823
ik heb tekst toegevoegd
http://i122.photobucket.c(...)nkdefeestdagenin.jpg

misschien kan die in de OP?
pi_55254632
quote:
Op donderdag 13 december 2007 20:12 schreef DakDuuf het volgende:
* DakDuuf is dr weer eem:)

Schouder operatie gehad, en nu weer fysio, 3 keer in de week, en geloof het of niet, 0 kracht in mn rechter arm, arme ik *just kidding*.

Maar.. er zit vooruitgang in, en, heb eind februarie en eind april een skie vakantie besproken, omdat ik zo ziellig was:).

Trouwens, 6 weken thuis zitten is niet al te best voor de lijn, toch wel een aantal kilo's aangekomen.
Eind februari ga ik ook op wintersport! Welk gebied/land (want eigenlijk ken ik maar 2 gebieden, in Oostenrijk) ga jij naartoe? En in je eentje? Snowboarden!!!!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 13 december 2007 @ 21:35:48 #19
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_55255112
Vanaaf ga ik slank de stad in. Gezellig dansen met vriendinnen dus. Die al 3 minuten geleden bij mij op de stoep hadden moeten staan trouwens. Waarom heb ik toch altijd vrienden die altijd te laat komen? Ach, ik wen er aan.
Ik heb een flesje wijn in huis, maar meer dan twe glaasjes zal ik vanavond niet drinken. Ook heb ik een zak chips, maar die leg ik zo ver mogelijk bij me vandaan. Bij mn slanke vriendinnen op schoot ofzo.
pi_55256126

Hoi, ik leef nog hoor (iemand vroeg waar ik was).
Ik lees nog wel mee af en toe, maar mijn aandacht is momenteel even ergens anders.
Maar ik ben nog steeds dun!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_55256367
Ik wil ook op mezelf

En ik dacht, als ik op dieet ben, ben ik ook niet zo veel geld kwijt aan eten
pi_55256528
Gezond eten is duurder dan je denkt hoor
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  donderdag 13 december 2007 @ 22:43:11 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55256991
Zo, ik ben weer terug van the Messiah. Het was sehr schön, zeer vol (wat een lange rij voor de kerk toen wij er aan kwamen) en het duurde niet zo lang als Tara had gezegd. Deel 1 tot en met de helft van deel 2 duurde 1,5 uur en de tweede helft van deel 2 en deel 3 duurde maar een uur. Hoogtepunt was natuurlijk 'Hallelujah' (kippenvel!) en ik voelde aan m'n water dat ze dat ook nog als toegift zouden doen. En ja, hoor . In de pauze nog even een tekstboekje gekocht, want dan heb je een beetje een idee waar ze het over hebben, maar ik was al snel de draad weer kwijt . Wel erg simpele teksten trouwens, dat is wel een beetje jammer.
In maart komt de Mattheus Passion in de Martinikerk, dus daar moet ik ook maar even naartoe .

En gezond eten is idd best prijzig.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 13 december 2007 @ 22:45:03 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55257036
quote:
Op donderdag 13 december 2007 20:31 schreef Miss_S het volgende:
ik heb tekst toegevoegd
http://i122.photobucket.c(...)nkdefeestdagenin.jpg

misschien kan die in de OP?
Ik heb hem toegevoegd, maar hij doet het niet ofzo? Even prutsen, hoor .
Niet meer actief op Fok!
pi_55257048
op dieet = minder eten
staat helemaal los van gezond eten

word ik beetje moe van af en toe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')