Neuh kwaliteit daarvan is ook gaar, maar beter dan niks..quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:28 schreef KritischeMassa het volgende:
ja ik hoorde ook al van mijn vrouw dat er een gefilterde versie bestaat inmiddels, is die om aan te horen? ik heb het niet volgehouden tot het einde... wie doet nu zoiets, ik bedoel dan upload je een 0day bestand en dan vernaggel je hem.... gekke mensen
edit: typo's
portrait of an american family en holywood mag je niet missen...mechanical animals ook niet trouwens hoorquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:35 schreef rood_verzet het volgende:
Heb net twee albumpjes gekocht van MM. Antichrist (die heeft de beste nummers naar mijn mening) en Golden Age (Tim Skold yeah)
I don't like the drugs is niet heel representatief voor dat album want daar is dat nummer veel te poppie voor maar het geeft de sound van het album wel weer. Mechanical Animals blijft tot nu toe mijn favoriete manson album.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:01 schreef rood_verzet het volgende:
Mechanical Animals, daar staat toch 'I dont like the drugs' op? Ik vond dat nogal een, ja minder nummer. De rest van de plaat is niet zo? Ik ben iig niet van de glamrock
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:33 schreef ZwarteMagika het volgende:
De cd cover hangt sinds kort ook weer levensgroot in huis (hij moest es weten naast wie)
Jup, door The Golden Age ben ik ook KMFDM-aanhanger geworden. Overigens vind ik zijn solo werk ook wel te pruimenquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:37 schreef rood_verzet het volgende:
Tim Skold, die de bass speelde op TGAOG, heeft enkele albums gemaakt samen met KMFDM. Toen ik vandaag TGAOG luisterde deed het me heel veel aan KMFDM denken. Ik weet niet of iedereen hier bekend mee is. In ieder geval hier wat twee nummers met Tim Skold en KMFDM een oude en een nieuwe:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |