abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67591560
zag t ook net, vind m wel goed eigenlijk (na 1 keer luisteren). Niet echt te vergelijken met een van die andere gelekte nummers. De lyrics komen ook niet zo clichematig over zoals bij bijvoorbeeld we're from america of armagedon.
Wel raar dat de nummers tot nu toe helemaal niet overeenkomen met wat erover werd gezegd, (iets met een ribcage ripped off ofzoiets) maar dat had ik al wel verwacht eigenlijk. Ben daar ook wel blij mee eigenlijk, had veel geschreeuw en chaotische muziek verwacht (hard om het hard) en daar hou ik niet van.
pi_67591829
Mja hoe hard het ook is, het blijft bij MM altijd catchy Hoop stiekem nog wel op wat hardere nummers, al is het alleen maar om live lekker te denderen. Maar die ACS nummers zullen voorlopig toch wel in de setlists blijven
pi_67605173
Tja catchy blijft het altijd idd. Die promotiepraatjes van hem kan je maar beter nooit serieus nemen..
Maar wat vinden we van into the fire? Ik vind het einde (vanaf 3:00 ongeveer) erg mooi. Daarvoor weet ik het nog niet, zang vind ik in het begin van het nummer wat apart en krakerig.
  woensdag 1 april 2009 @ 19:27:58 #129
250158 Kwisatz
Sleepwalker
pi_67622531
Net alle gelekte nummers ff gedownload, hij is helemaal terug. Een logische opvolger van Eat me Drink me. Genoeg funk weer =D
The sleeper must awaken!
pi_67631378
Into the fire, heerlijk nummer, heel anders.. Zang is ook niets mis mee.
pi_67659585
Eindelijk Into the fire gehoord, mooi nummer maar ik vind zijn stem eigenlijk nooit zo bij dat soort nrs passen. Ik vind 'm niet bepaald een fijne 'zang'-stem hebben.. Bij Four rusted horses klinkt het wel weer goed, geen idee waar dat nou aan ligt.
pi_68111660
Nou goed, Devour gehoord, maar er zit één of andere achterlijke doorheen te blèren

heel jammer, en ik ben wel geschokt als dit het eerste nummer wordt. voor al de zin (die hij uitschreeuwend en half huilend gilt "I will love you, if you let me" bah bah maar dat komt waarschijnlijk omdat ik steeds kotsneigingen krijg als ik aan de wood denk....)

nou ja, maar wachten tot ik een luisterbare versie vind...

"15" schijnt ook gelekt te zijn...maar daar heb ik nog niets van gevonden.

de officieële tracklist en cover heb ik ook gezien, tenminste bij mijn vrouw op de laptop...

"wight spider" had ik nog niet gezien op de vorige lists

edit: typo's

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2009 15:55:43 ]
pi_68112692
Ik heb 'm gevonden met en zonder dat geleuter. Dat jammerende gezang had wel iets minder gemogen, maar wat een gaaf nummer, vooral dat laatste stuk Kan zo op een of andere foute jaren '80 soundtrack
pi_68113014
ja ik hoorde ook al van mijn vrouw dat er een gefilterde versie bestaat inmiddels, is die om aan te horen? ik heb het niet volgehouden tot het einde... wie doet nu zoiets, ik bedoel dan upload je een 0day bestand en dan vernaggel je hem.... gekke mensen

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2009 16:29:46 ]
  vrijdag 17 april 2009 @ 17:35:16 #135
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_68115176
Heb net twee albumpjes gekocht van MM. Antichrist (die heeft de beste nummers naar mijn mening) en Golden Age (Tim Skold yeah)
pi_68115365
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 16:28 schreef KritischeMassa het volgende:
ja ik hoorde ook al van mijn vrouw dat er een gefilterde versie bestaat inmiddels, is die om aan te horen? ik heb het niet volgehouden tot het einde... wie doet nu zoiets, ik bedoel dan upload je een 0day bestand en dan vernaggel je hem.... gekke mensen

Neuh kwaliteit daarvan is ook gaar, maar beter dan niks..
pi_68115661
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 17:35 schreef rood_verzet het volgende:
Heb net twee albumpjes gekocht van MM. Antichrist (die heeft de beste nummers naar mijn mening) en Golden Age (Tim Skold yeah)
portrait of an american family en holywood mag je niet missen...mechanical animals ook niet trouwens hoor

ik vind zelf POAAF 1 van de betere cd's met echt grappig geschifte teksten

daddy tells the daughter
while mommy's sleeping at night
to wash away sin you must take off your skin
the righteous father wears the yellowist grin

wrapped in plastic
  vrijdag 17 april 2009 @ 18:01:17 #138
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_68115798
Mechanical Animals, daar staat toch 'I dont like the drugs' op? Ik vond dat nogal een, ja minder nummer. De rest van de plaat is niet zo? Ik ben iig niet van de glamrock
pi_68115890
ja kijk, ik vind de cd zelf ook naar achter toe beter worden, maar dat heb ik nog sterker met the golden age, naar achter wordt deze zo duister

bij MA gaat het steeds meer naar het melancholische, de cd heeft zijn sound

maar mag niet beoordeeld worden op "I don't like the drugs" (ik vind dat nummer ook niets, zeker de versie met die gillende vrouw (negerin) op de achtergrond...maar hetzelfde heb ik met "sweet dreams" te vaak te veel en te terugkerend... elk concert kun je er zowat op wachten...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2009 18:05:10 ]
pi_68117952
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 18:01 schreef rood_verzet het volgende:
Mechanical Animals, daar staat toch 'I dont like the drugs' op? Ik vond dat nogal een, ja minder nummer. De rest van de plaat is niet zo? Ik ben iig niet van de glamrock
I don't like the drugs is niet heel representatief voor dat album want daar is dat nummer veel te poppie voor maar het geeft de sound van het album wel weer. Mechanical Animals blijft tot nu toe mijn favoriete manson album.

Over Devour: ik moest wel lachen om arnold schwarzenegger erdoorheen. Heel goed gemonteerd op de juiste plekken maar die versie moet je niet te vaak luisteren want dan verpest je het nummer voor jezelf. Ik heb de ge-edite versie ook geluisterd maar vind het 1 van de mindere van de uitgelekte nummers. Wat me zowieso opvalt bij de nieuwe nummers is dat het allemaal zo 'kaal' klinkt, uitgekleed zeg maar. In ieder geval heel heel anders dan gebruikelijk.
Morgen is geloof ik de videopremiere van armageddon op channel4 (engeland) dus die zal ook wel snel op youtube staan.
  vrijdag 17 april 2009 @ 22:19:11 #141
250158 Kwisatz
Sleepwalker
pi_68125589
Mechanical Animals is ook mijn favo! Hat album met de meest constante kwaliteit imo. Andere albums zijn zo wisselend. TGAOG vind ik ook erg goed. Lekker stevige nummers. Maar ik vind Manson toch vooral een live artiest. Dan komt de agressie in de nummers het best tot zijn recht en zijn de rustige nummers ook echt een Break.
The sleeper must awaken!
  vrijdag 17 april 2009 @ 22:37:04 #142
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_68126323
Tim Skold, die de bass speelde op TGAOG, heeft enkele albums gemaakt samen met KMFDM. Toen ik vandaag TGAOG luisterde deed het me heel veel aan KMFDM denken. Ik weet niet of iedereen hier bekend mee is. In ieder geval hier wat twee nummers met Tim Skold en KMFDM een oude en een nieuwe:

vrijdag 17 april 2009 @ 22:38:04 #143
139330 TNA
For the stars that shine
pi_68126359
Ik luister momenteel veel Mechanical Animals, zon, zonnebril en glamrocken maar Toch vind ik Holy Wood en Antichist Superstar betere platen.
pi_68128545
ACS en MA zijn m'n favorieten, kan niet kiezen welke ik nou beter vind want eigenlijk zijn ze niet echt met elkaar te vergelijken. Door MA ben ik echt fan geworden, heb die cd toen ook zo'n beetje een jaar lang letterlijk elke dag geluisterd. De cd cover hangt sinds kort ook weer levensgroot in huis (hij moest es weten naast wie)
  vrijdag 17 april 2009 @ 23:44:47 #145
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_68128836
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 23:33 schreef ZwarteMagika het volgende:
De cd cover hangt sinds kort ook weer levensgroot in huis (hij moest es weten naast wie)

Ieder zijn smaak
pi_68128914
Lekkere tieten man
pi_68179385
Waar blijft die nieuwe video nou
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:39:26 #148
105263 Litso
Interlectueel.
pi_68242078
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 22:37 schreef rood_verzet het volgende:
Tim Skold, die de bass speelde op TGAOG, heeft enkele albums gemaakt samen met KMFDM. Toen ik vandaag TGAOG luisterde deed het me heel veel aan KMFDM denken. Ik weet niet of iedereen hier bekend mee is. In ieder geval hier wat twee nummers met Tim Skold en KMFDM een oude en een nieuwe:

Jup, door The Golden Age ben ik ook KMFDM-aanhanger geworden. Overigens vind ik zijn solo werk ook wel te pruimen

@magika, Bij mij hangen alle albums aan de muur, helaas niet levensgroot. Om een idee te geven:

( http://www.mansonwiki.com/forums/viewtopic.php?f=3&t=247 )

En wat betreft de video, sowieso is de promotie om te huilen voor dit album. Nieuws komt uit de mond van vrienden van hem, magazines die de plank misslaan en een "interview" dat meer wegheeft van de een BNN-productie dan iets waar je interessante woorden uit zijn mond hoort komen.
Dat de video er niet is past mooi in het straatje... Ik vraag me echt af wat er nu achter dit gebrek aan promotie zit...
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_68360160
Ik denk dat het gebrek aan promotie ligt aan het feit dat emdm een 'commerciele flop' was. De platenmaatschappij zal daarom wel denken dat het de moeite niet is.
Trouwens bij emdm waren het ook bijna alleen maar interviews voor voornamelijk magazines dus ook niet echt veel promotie. Ik weet nog dat de single toen op een frans radiostation in premiere ging en dat de website in die hele periode nauwelijks gebruikt werd.
Wat ik jammer vind is dat er ook zo weinig aandacht is geschonken aan de albumhoes, echt een haastklus zo te zien. MM zelf is volgens mij de laatste tijd altijd dronken (laatste interview in zweden en dat laatste concert vorig jaar) en ik krijg de indruk dat het hem allemaal niet zoveel meer uitmaakt.
Maar ja het gaat om de muziek en wat gelekt is tot nu toe, klinkt prima. Ik vind trouwens de teddybear remix van armageddon beter dan de albumversie...
pi_68364279
Ziet er goed uit Litso Vroeger had ik m'n kamer echt tot de nok toe volhangen, nu moet ik nog met iemand anders rekening houden (en ben ik er ook een beetje overheen gegroeid natuurlijk) Waar haal je die hoes-ophang-dingen trouwens?

Die nieuwe albumcover ziet er niet uit nee, lijkt wel zo'n onofficiele bootleghoes ofzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')