Kom ik thuis: "Zullen we even snel eten en naa rhet tuincentrum gaan?"quote:Op donderdag 13 december 2007 19:07 schreef pascalheister het volgende:
die arme tong ook
stiekem moet ik toch lachen
omg niet te geloven zegquote:Op donderdag 13 december 2007 21:31 schreef Grulez het volgende:
Schitterend programma op nederland 3 over Ali B. Wat een sukkels zeg.
quote:Op donderdag 13 december 2007 21:47 schreef Againzender het volgende:
Rubber: straks weer buzzcocks!
Begin jij nou ook al?quote:Op donderdag 13 december 2007 22:18 schreef Grulez het volgende:
[..]
Oe jij hebt veel mooierder sneeuw...
quote:Op donderdag 13 december 2007 22:28 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb liever buiten sneeuw dan in mijn avatar, dus geen sneeuwende Iron Maiden Album cover
Blijf nou eens van die pillen af, tering junkquote:Op donderdag 13 december 2007 22:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]ik zie de hond van lucky luck
Klopt.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]ik zie de hond van lucky luck
je bent ook van alle markten thuis hequote:Op donderdag 13 december 2007 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt.
BIj je instelling kun je kiezen om webicons uit te zetten. Mijn webicon is een albumcover van Iron maiden en mijn uploadicoon is Rataplan.
Aangezien jij dus niet de webicons ziet, zie jij Rataplan
PS het is Lucky Luke
Dat valt echt wel meequote:Op donderdag 13 december 2007 22:47 schreef Grulez het volgende:
[..]
je bent ook van alle markten thuis he
Wir Sind Heldenquote:Op donderdag 13 december 2007 22:50 schreef VoreG het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=0APFEbgjuZI&feature=related
Zou het commentaar van Van Gelder en co werken op de TV? Dit is toch veel fijner om te kijken en luisteren dan Evert?
Beker nummer 4 voor Italiaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |