Heb er even een strontvliegje van gemaaktquote:
Beterquote:Op donderdag 13 december 2007 01:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb er even een strontvliegje van gemaakt
Zelfs daar krijg ik een "er is al vanaf ip bla.bla.bla gestemd op deze poll" (en dat is niet eens mijn IP)quote:Op donderdag 13 december 2007 00:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Plak hier die link maar eens in![]()
http://www.sneakthru.info/
Volgens mij is het een poeptarantulaquote:Op donderdag 13 december 2007 01:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb er even een strontvliegje van gemaakt
Mijn IP?quote:Op donderdag 13 december 2007 01:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfs daar krijg ik een "er is al vanaf ip bla.bla.bla gestemd op deze poll" (en dat is niet eens mijn IP)
Truste Disanaquote:Op donderdag 13 december 2007 01:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij is het een poeptarantula![]()
Welterusten Soury en Heidi
Ben net op dreef ????quote:Op donderdag 13 december 2007 01:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Heh heh. Nou dan beloof ik je het morgen na te lezenquote:Op donderdag 13 december 2007 01:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben net op dreef ????[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 december 2007 01:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben net op dreef ????[ afbeelding ]
Laters Leandraquote:Op donderdag 13 december 2007 01:15 schreef Leandra het volgende:
Ik ben er ook van tussen... truste all![]()
![]()
Wat heb je toch een vertieft karakter Disana. Gewoon even twee namen noemen om Leandra bewust buiten te sluiten..... bah.... naar mensenkindquote:Op donderdag 13 december 2007 01:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Weltrustequote:Op donderdag 13 december 2007 01:15 schreef Leandra het volgende:
Ik ben er ook van tussen... truste all![]()
![]()
Oi denk dat niet bewust was hoor. Ik ga niet eens slapenquote:Op donderdag 13 december 2007 01:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat heb je toch een vertieft karakter Disana. Gewoon even twee namen noemen om Leandra bewust buiten te sluiten..... bah.... naar mensenkind
Nee, ze komt vertellen aan jou en Hidiho, heel specifiek, dat zij gaat slapen.....quote:Op donderdag 13 december 2007 01:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Oi denk dat niet bewust was hoor. Ik ga niet eens slapenDus dat klopt ook niet
Je maakt van een dooie mug een olifant ..quote:Op donderdag 13 december 2007 01:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar goed, eigenlijk moet ik het laten gaan, m'n mond houden, maar zelfs na 100 tellen vind ik het nog steeds erg dat iemand zo kan blijven haken in "geneuzel" op een forumpje.....
Nee joh, Disaan gaat zelf slapen. Ze komt even langs om jou en Hidiho gedag te zeggen. Heel bewust alleen jou en Hidiho....terwijl ze donders goed weet dat Leandra er ook nog is.....Afijn.....ik laat het maar los....opwinding is al over....quote:Op donderdag 13 december 2007 01:32 schreef Soury het volgende:
Omdat ze denkt dat we optieven ofzo????
Jupquote:Op donderdag 13 december 2007 01:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Je maakt van een dooie mug een olifant ..
Ja, omdat ik er heel slecht tegen kan dat mensen blijvend elkaar het leven zuur maken. Ik sta niet achteraan wat gebektheid/botheid betreft, maar na een uurtje ben ik toch wel weer bijgetrokken.quote:Op donderdag 13 december 2007 01:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Je maakt van een dooie mug een olifant ..
Mocht dat echt zo zijn, dat bied ik per direct mijn excuses aan, maar ik ben nog niet overtuigd.....quote:Op donderdag 13 december 2007 01:37 schreef Soury het volgende:
Zie boven.. Denk dat je je vergist .
Mooi slaapliedjequote:Op donderdag 13 december 2007 01:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ga morgen niet op tijd wakker zijn.......ik voel het.....
Zoals de waard is, ...quote:Op donderdag 13 december 2007 01:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mocht dat echt zo zijn, dat bied ik per direct mijn excuses aan, maar ik ben nog niet overtuigd.....
Maak je niet zo druk en dat slaapliedje is rukquote:Op donderdag 13 december 2007 01:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ga morgen niet op tijd wakker zijn.......ik voel het.....
Ja, misschien ben wel een slechte waard.....edoch niet haatdragend....quote:
Ik begrijp wel dattie hier 's nachts altijd is..quote:Op donderdag 13 december 2007 01:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk en dat slaapliedje is ruk
Tuurlijkquote:Op donderdag 13 december 2007 01:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, misschien ben wel een slechte waard.....edoch niet haatdragend....![]()
Heb je niet iets van een ruisende zee?
Das beterquote:Op donderdag 13 december 2007 01:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=TfE8cvVeEOQ
Doe es uitleggenquote:Op donderdag 13 december 2007 01:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dattie hier 's nachts altijd is..
+ 1quote:
http://www.arcadepod.com/games/details.php?id=4595 ?quote:Op donderdag 13 december 2007 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Das beter![]()
Heb je toevallig ook nog een linkje voor een online schaakspel waar je je niet hoeft te registreren?
Oh, slaap zelfs op Lowlands, naast de 24-uurs tentquote:Op donderdag 13 december 2007 01:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met dat soort slaapliedjes kom jij nooit in slaap (eerste linkje)
quote:Op donderdag 13 december 2007 01:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://www.arcadepod.com/games/details.php?id=4595 ?
Ja, maar dan heb je vermoedelijk wat achter je kiezen?quote:Op donderdag 13 december 2007 01:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh, slaap zelfs op Lowlands, naast de 24-uurs tent
Nou vooruit dan, neem ik er ook éénquote:Op donderdag 13 december 2007 01:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nu nog een kop koffie en ik ben helemaal gelukkig...
Ik denk het welquote:Op donderdag 13 december 2007 01:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je vermoedelijk wat achter je kiezen?
quote:Op donderdag 13 december 2007 01:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nou vooruit dan, neem ik er ook één![]()
[ afbeelding ]
Wiequote:
Muis had al een fles openquote:Op donderdag 13 december 2007 02:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
* vraagt aan muis wat ze moet drinken
Ligt nu met het hoofd op tafel....kijkt af en toe moeizaam omhoog naar het scherm om de laatste teksten te ontcijferen.....quote:
Ga slapen dan, harryquote:Op donderdag 13 december 2007 02:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ligt nu met het hoofd op tafel....kijkt af en toe moeizaam omhoog naar het scherm om de laatste teksten te ontcijferen.....
DUH !!! Oooops waar ben ikquote:Op donderdag 13 december 2007 02:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ligt nu met het hoofd op tafel....kijkt af en toe moeizaam omhoog naar het scherm om de laatste teksten te ontcijferen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |