Nou vooruit dan, neem ik er ook éénquote:Op donderdag 13 december 2007 01:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nu nog een kop koffie en ik ben helemaal gelukkig...
Ik denk het welquote:Op donderdag 13 december 2007 01:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je vermoedelijk wat achter je kiezen?
quote:Op donderdag 13 december 2007 01:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nou vooruit dan, neem ik er ook één![]()
[ afbeelding ]
Wiequote:
Muis had al een fles openquote:Op donderdag 13 december 2007 02:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
* vraagt aan muis wat ze moet drinken
Ligt nu met het hoofd op tafel....kijkt af en toe moeizaam omhoog naar het scherm om de laatste teksten te ontcijferen.....quote:
Ga slapen dan, harryquote:Op donderdag 13 december 2007 02:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ligt nu met het hoofd op tafel....kijkt af en toe moeizaam omhoog naar het scherm om de laatste teksten te ontcijferen.....
DUH !!! Oooops waar ben ikquote:Op donderdag 13 december 2007 02:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ligt nu met het hoofd op tafel....kijkt af en toe moeizaam omhoog naar het scherm om de laatste teksten te ontcijferen.....
quote:Op donderdag 13 december 2007 02:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neeeeee, ik had het over muis......
Nog steeds op aardequote:
Ja halloquote:
Hoeft niet ik kan/kon accordeon spelenquote:Op donderdag 13 december 2007 02:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ok, ff opletten nu![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=5p3W741lYRM
Ook leukquote:Op donderdag 13 december 2007 02:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoeft niet ik kan/kon accordeon spelen
En ik een beetje piano.....en met lego.....quote:Op donderdag 13 december 2007 02:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoeft niet ik kan/kon accordeon spelen
für elise, verder kom ik nietquote:Op donderdag 13 december 2007 02:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En ik een beetje piano.....en met lego.....
Was een jaar of tien denk ik....ben er al snel mee gestopt. Daarna ooit nog eens wat gedaan met een gitaar, maar m'n vingers zijn te kort en te dik.....Vanaf die tijd speel met mijzelf.....dat gaat wel goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |