Alsof dat half zo hilarisch was?quote:Op donderdag 13 december 2007 00:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom doe je niet met je klonen?
Je weet dan wel wie de leukste kloon is....quote:Op donderdag 13 december 2007 00:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof dat half zo hilarisch was?![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 december 2007 00:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die goeie ouwe tijd dat ik ging zeuren om een tagje en 'm pas kreeg nadat jij het één keer vroeg![]()
![]()
Ja die paarsche beer is briljant !!!!!!!!!quote:Op donderdag 13 december 2007 00:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom doe je niet met je klonen?
Poll: Wie is de leukste vegetarische SC-lesboquote:Op donderdag 13 december 2007 00:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hallo, jij doet het met vrouwen....geen eer aan te behalen.....
Toen ik die zin begon te typen had Blurk nog niets gepost en in de vorige SC had ze truste gezegd, dus ik ging er niet vanuit dat ze gestemd hadquote:
Kutvocht.quote:Op donderdag 13 december 2007 00:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je weet dan wel wie de leukste kloon is....
quote:Op donderdag 13 december 2007 00:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Poll: Wie is de leukste vegetarische SC-lesboVeulen Veulerst Veulersterst
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Weer een nieuwe poll aan het maken?quote:Op donderdag 13 december 2007 00:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Veulerst for teh pwn!
Ik denk dat ik ook maar es een tijdje in Duitsland ga wonen, je krijgt er wel humor van.....quote:Op donderdag 13 december 2007 00:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die paarsche beer is briljant !!!!!!!!![ afbeelding ]
Neuhquote:Op donderdag 13 december 2007 00:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Weer een nieuwe poll aan het maken?
Vermoedelijk Hidiho.....quote:Op donderdag 13 december 2007 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie the fuck loopt er met die poll te kloten??
quote:Op donderdag 13 december 2007 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben dit keer echt onschuldigquote:Op donderdag 13 december 2007 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen %quote:
Dat dus.quote:Op donderdag 13 december 2007 00:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou luitjes, ik zie het vervolg later op de dag wel weer.....Het was mij een waar genoegen, ik wens iedereen een lollige voortzetting.....![]()
![]()
![]()
Truste nmns en Ianquote:Op donderdag 13 december 2007 00:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou luitjes, ik zie het vervolg later op de dag wel weer.....Het was mij een waar genoegen, ik wens iedereen een lollige voortzetting.....![]()
![]()
![]()
Ik ga 24 uur aanvragenquote:Op donderdag 13 december 2007 00:47 schreef Veulen het volgende:
Leandra is Keck![]()
En ik denk dat ik mezelf maar ga omdopen tot veulerst
Truste NMNSquote:Op donderdag 13 december 2007 00:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
![]()
Truste .. Niet roken hé ?quote:Op donderdag 13 december 2007 00:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 december 2007 00:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand even op Veulerst stemmen ofzo!?
Ff meer en dan drink ik hetquote:Op donderdag 13 december 2007 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Blijf nou... 9 procent is nog best wel veel... er zijn er bij die 0% hebben
quote:Op donderdag 13 december 2007 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Blijf nou... 9 procent is nog best wel veel... er zijn er bij die 0% hebben
lukt het?quote:Op donderdag 13 december 2007 00:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga wel ff naar de account van de kid... dan moet dat vast wel lukken
Wat een spuuglelijke avaquote:
quote:
Nee... hij herkent het IP-nr...quote:
Ben blij dat je erom kan lachen.. Tis een hoop stront !!quote:
Oh jee gaan we zo beginnen !!!quote:
Damn.. had ik jouw "truste" toch helemaal over t hoofd gezienquote:
Plak hier die link maar eens inquote:Op donderdag 13 december 2007 00:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee... hij herkent het IP-nr...![]()
Dan hebben ze daar wat aan gedaan want vroeger kon het wel met een andere account op dezelfde PC
(ook andere cookies immers)
quote:Op donderdag 13 december 2007 00:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben blij dat je erom kan lachen.. Tis een hoop stront !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |