abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55235328
quote:
Op donderdag 13 december 2007 02:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Ik heb een goed gesprek met Japio gehad"
Lieke : "Leuk, wat zei hij ?"
Huub : "Ik weet bijna zeker wat ik zaterdag ga doen"
Lieke : "En wat is dat ? Of kun je het niet zeggen"
Huub : "Ik denk er sterk over om weg te gaan"
sja, als er toch al een winnaar is aangewezen en je dus niet meer het spel kan spelen, wat doe je daar dan nog? zonde van je energie, zeker in zijn geval.
hoop toch dat hij zijn 8 uur wil gebruiken als een spannend moment voor de kijker, en hij gewoon weer vol goede moed terug komt.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55235332
quote:
Op donderdag 13 december 2007 02:05 schreef Guuskeee het volgende:

[..]

natuurlijk! hij zal wel weer heel wat spelinfo gehad hebben die hij natuurlijk ff door moet geven aan zn sletje
Dat verwacht ik ook. Boven hoorde je een tijd glazen rinkelen (= kabouters, die opruimen). Brian gaat dan wel vaker een zogenaamd vriendelijk praatje houden (= uithoren).
Keep the Sunny Side Up
pi_55235349
quote:
Op donderdag 13 december 2007 02:08 schreef miesy het volgende:

[..]

sja, als er toch al een winnaar is aangewezen en je dus niet meer het spel kan spelen, wat doe je daar dan nog?

........
Na de actie op de PC van Brian (afgelopen nacht) denk ik dat Huub en Japio het wel begrepen hebben. Brian mag het wel doen terwijl zij met geen woord mogen reppen over Netty, Kenneth, de zus van Amanda ......

Als 'het hokje' Brian wel toestemming geeft en jij krijgt het niet, dan is de zaak toch zo klaar als een klontje.
Keep the Sunny Side Up
pi_55235393
Iedereen slaapt nu al.
pi_55235397
quote:
Op donderdag 13 december 2007 02:21 schreef F04 het volgende:
Iedereen slaapt.
ikke niet!
  donderdag 13 december 2007 @ 02:24:09 #206
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_55235410
quote:
Op donderdag 13 december 2007 02:21 schreef Guuskeee het volgende:

[..]

ikke niet!
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_55235414
quote:
Op donderdag 13 december 2007 02:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Na de actie op de PC van Brian (afgelopen nacht) denk ik dat Huub en Japio het wel begrepen hebben. Brian mag het wel doen terwijl zij met geen woord mogen reppen over Netty, Kenneth, de zus van Amanda ......

Als 'het hokje' Brian wel toestemming geeft en jij krijgt het niet, dan is de zaak toch zo klaar als een klontje.
ze weten allemaal al vast wel hoe het zit. kan niet anders. die moeten het na al die duidelijke hints al lang doorhebben. een beetje tv maken als daar toestemming voor is. raak je op een gegeven moment ook op uitgekeken, vooral bij de prijs die de grootste helft van de bewoners ervoor betaald. kan echt niet meer boeien.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55235420
quote:
Op donderdag 13 december 2007 02:24 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

gelukkig nog iemand die een beetje wakker is.

streaming sucks
pi_55235423
quote:
Iedereen slaapt nu al.
half.
te lui om naar bed te gaan
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55235426
quote:
Iedereen slaapt nu al.
Keep the Sunny Side Up
pi_55235452
quote:
Op donderdag 13 december 2007 02:25 schreef miesy het volgende:

[..]

ze weten allemaal al vast wel hoe het zit. kan niet anders. die moeten het na al die duidelijke hints al lang doorhebben. een beetje tv maken als daar toestemming voor is. raak je op een gegeven moment ook op uitgekeken, vooral bij de prijs die de grootste helft van de bewoners ervoor betaald. kan echt niet meer boeien.
Voeg daarbij de verse instroom van gastspelers. Die hebben geen commitment, geen 10.000 ingelegd, kunnen opstappen wanneer ze willen en verstoren de verhoudingen in het spel met geregiseerde plannen.

Dat is hetzelfde als spelen tegen iemand die de hele dag alle streams kan volgen, die zelf de uitleg van de spelregels in handen heeft en alle faciliteiten heeft om de omstandigheden te manipuleren en te regiseren..
Keep the Sunny Side Up
pi_55235453
quote:
Op donderdag 13 december 2007 01:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sinds ik 'n keer haar blote gleuf op een cap kon zetten durft ze niet eens meer een stringetje te dragen .....

[ afbeelding ]
Gek he
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_55235474
quote:
Op donderdag 13 december 2007 02:33 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Gek he
Dat ga ik testen
Nog een paar keer Amanda met haar blote jetsers en dan maar kijken of ze in boerka gaat lopen ........
Keep the Sunny Side Up
pi_55235510
Amanda onderneemt wat pogingen om Brian 'te pleasen' maar hij stuurt haar terug naar haar eigen helft van het bed. Zou hij echt te gedrogeerd zijn om nog iets te kunnen ?
Keep the Sunny Side Up
pi_55235529
quote:
Op donderdag 13 december 2007 02:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Voeg daarbij de verse instroom van gastspelers. Die hebben geen commitment, geen 10.000 ingelegd, kunnen opstappen wanneer ze willen en verstoren de verhoudingen in het spel met geregiseerde plannen.

Dat is hetzelfde als spelen tegen iemand die de hele dag alle streams kan volgen, die zelf de uitleg van de spelregels in handen heeft en alle faciliteiten heeft om de omstandigheden te manipuleren en te regiseren..
daar moeten brian en amanda zich vast ook wel aan irriteren, al zeggen ze het niet.
dat zal de beloning wel zijn voor de gast die zijn speel speelt, al vind ik die van luc zwaar matig,
en die van seleen lijkt ook al niets meer te bereiken. toch houden ze haar erin, en word ze al
zeikend verwend met van alles. zijn ze blijkbaar toch nog niet klaar met haar.....gaap
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55235532
luc en selene hebben het blijkbaar goed naar hun zin met hun speelse stoeien
pi_55235543
ps: ziet er uit als voorspel
pi_55235559
quote:
Op donderdag 13 december 2007 02:48 schreef Guuskeee het volgende:
Ongesteld zijn is ook maar tijdelijk en/of selectief toepasbaar ........

Keep the Sunny Side Up
pi_55235570
En wij maar wachten tot L2 verteld dat hij vanmiddag RoekiePoekie heeft gebeld ........

Keep the Sunny Side Up
pi_55235571
quote:
Op donderdag 13 december 2007 02:49 schreef Guuskeee het volgende:
ps: ziet er uit als voorspel
En vanavond nog verkondigen dat hij Selene niks vindt.
pi_55235575
ik brei er een eind aan, groeten allemaal en tot morgen!
pi_55235576
quote:
Op donderdag 13 december 2007 02:48 schreef Guuskeee het volgende:
en selene half huilend een aantal nachten geleden omdat brrr en en snol haar wakker hielden met hun gestoei en gegiebel.

stomme zeikdoos!
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55235581
quote:
Op donderdag 13 december 2007 02:56 schreef Guuskeee het volgende:
ik brei er een eind aan, groeten allemaal en tot morgen!
trust!
en slaap lekker
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55235629
Amanda op latere leeftijd : "M'n man is muzikant, maar als ik die ZakZoZie zit er weinig muziek in" ........

Keep the Sunny Side Up
pi_55235661
Alles rustig in de villa ..... Tijd voor wat anders !

Codebericht voor DrsH : "Ik heb nog eitjes genoeg in voorraad"
Keep the Sunny Side Up
  donderdag 13 december 2007 @ 07:24:36 #226
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_55236070
quote:
Op donderdag 13 december 2007 03:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

Codebericht voor DrsH : "Ik heb nog eitjes genoeg in voorraad"
Hoop voor jou wel dat het scharreleitjes zijn
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
pi_55236549
quote:
Op donderdag 13 december 2007 00:39 schreef mazaru het volgende:
Lieke loopt Huub net zo hard te verleiden. Die meid weet echt niet wat ze wilt. Of juist dondersgoed.
Dat is iets wat ik me nu ook al een paar dagen afvraag.
Lieke heeft tijd nodig om dingen op een rijtje te zetten en wil dat Huub haar met rust laat. Daarbij zegt ze dat ze afstand wil houden juist omdat haar gevoelens voor Huub nog niet weg zijn.. ze houdt nog van hem (en hij van haar).
De dagen daarna kleedt Lieke zich opvallend sexy voor haar doen. De ene dag loopt ze in een ultra kort rokje en de volgende dag loopt ze in een soort nachtponnetje. Niet dat dat verboden is ofzo, maar ik heb me afgevraagd.. doet ze dat nu expres om Huub gek te maken?? Het viel mij iig op.
Na het uitje gisteren met Brian komt Lieke weer de villa in met vage berichten dat ze 'dingen' gehoord heeft en dat ze die ook eerst weer een plaatsje moet geven... Huub vraagt ook aan haar of het met hem te maken heeft, daar doet ze (met opzet??) vaag over. Zij kent Huub inmiddels ook goed genoeg om te weten dat hij hier absoluut niet tegen kan.
Gisteravond mocht hij haar niet aanraken, ze duwde zijn hand weg.. maar later in de chill gaat ze wel zo zitten/hangen dat zij het contact maakt.
Als er iemand in de villa is die Huub kan breken is het Lieke wel.. en soms denk ik dat ze daar met opzet mee bezig is.
  donderdag 13 december 2007 @ 08:45:11 #228
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_55236672
Ik heb mezelf wel voorgenomen dat als Huub zaterdag niet terug komt ik voor mezelf de kooi ook afsluit niet meer meelees en niet meer kijk naar de kooi. Het is voor mij dan ook gewoon afgelopen.
pi_55236770
quote:
Op donderdag 13 december 2007 02:08 schreef miesy het volgende:

[..]

sja, als er toch al een winnaar is aangewezen en je dus niet meer het spel kan spelen, wat doe je daar dan nog? zonde van je energie, zeker in zijn geval.
hoop toch dat hij zijn 8 uur wil gebruiken als een spannend moment voor de kijker, en hij gewoon weer vol goede moed terug komt.
Waarom zou er in vredesnaam al een winnaar zijn gekozen, en dan ook nog eens niet degene die het populairst is gebleken al die maanden? Totaal onlogisch, en daarom ook totaal onaannemelijk wat mij betreft. Er is geen enkele bron voor.
Dat het erop lijkt dat Brian voorkeur krijgt zegt niets, misschien moet het wat spannender worden in plaats van Huub 50%, en ik snap dat best. Op zich was het niet echt een wedstrijd meer.
Maar het is absoluut ongegrond dat Brian nu al de winnaar is, raar dat jullie dat allemaal zomaar voor waar aannemen, nergens voor nodig.
  donderdag 13 december 2007 @ 08:59:51 #230
168159 FSR
Just myself
pi_55236873
quote:
Op donderdag 13 december 2007 08:45 schreef marky het volgende:
Ik heb mezelf wel voorgenomen dat als Huub zaterdag niet terug komt ik voor mezelf de kooi ook afsluit niet meer meelees en niet meer kijk naar de kooi. Het is voor mij dan ook gewoon afgelopen.
Daar sluit ik me geheel bij aan....
Hooguit dat ik af en toe nog de highlights lees...

Als Huub er uit is, is de gehele "show" basta....
When exist, things are inévitable
pi_55236955
quote:
Het gaat dan wel heel erg gezapig worden binnen het huis en ook hier. Nooit meer die discussie's Huub vs Brian, de cos blijft beperkt tot alleen commentaar op de streams ipv de users.

Ik verwacht dat we dan een spel gaan zien met een tokkelende Brian, een dansende Amanda, kokende Lieke, gekke bekkentrekkende Jaap en ze zitten het gewoon uit tot het eind. Het moet wel heel gek gaan, willen zij gaan strijden tegen elkaar. Dat is wel jammer, het zou nl heel leuk zijn geweest als Brian en Amanda bijv. tegenover elkaar zouden komen te staan omdat er wat te winnen valt maar dat heeft het hele stelletjesconcept al verpest. Het is toch de reuring die de streams leuk maken.
Go hard or go home
  donderdag 13 december 2007 @ 09:17:03 #232
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_55237173
quote:
Op donderdag 13 december 2007 08:59 schreef FSR het volgende:

[..]

Daar sluit ik me geheel bij aan....
Hooguit dat ik af en toe nog de highlights lees...

Als Huub er uit is, is de gehele "show" basta....
Weet het zeker,gelijk stop ik.
  donderdag 13 december 2007 @ 09:20:12 #233
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_55237241
quote:
Op donderdag 13 december 2007 08:52 schreef Taurus het volgende:

[..]

Waarom zou er in vredesnaam al een winnaar zijn gekozen, en dan ook nog eens niet degene die het populairst is gebleken al die maanden? Totaal onlogisch, en daarom ook totaal onaannemelijk wat mij betreft. Er is geen enkele bron voor.
Dat het erop lijkt dat Brian voorkeur krijgt zegt niets, misschien moet het wat spannender worden in plaats van Huub 50%, en ik snap dat best. Op zich was het niet echt een wedstrijd meer.
Maar het is absoluut ongegrond dat Brian nu al de winnaar is, raar dat jullie dat allemaal zomaar voor waar aannemen, nergens voor nodig.
Je kan niet volhouden dat Als Brian zijn vriendin door de douche heen ramt hij het huis niet hoeft te verlaten. Dan vervolgens net doen of het niet gebeurd is. En dat is nog maar een van de dingen waaruit blijkt dat Brian meer mag dan de rest. De onuitputtelijke bron van cp die hij heeft de vele bezoekjes buiten de kooi en een nachtje in een hotel maken het compleet. Brian is nog nooit hard aangepakt door achter. Als dat in het kader is van het spannender maken dan is dat niet spannender maken maar eerder het spel frustreren.
  donderdag 13 december 2007 @ 09:26:15 #234
168159 FSR
Just myself
pi_55237358
quote:
Op donderdag 13 december 2007 09:20 schreef marky het volgende:

[..]

Je kan niet volhouden dat Als Brian zijn vriendin door de douche heen ramt hij het huis niet hoeft te verlaten. Dan vervolgens net doen of het niet gebeurd is. En dat is nog maar een van de dingen waaruit blijkt dat Brian meer mag dan de rest. De onuitputtelijke bron van cp die hij heeft de vele bezoekjes buiten de kooi en een nachtje in een hotel maken het compleet. Brian is nog nooit hard aangepakt door achter. Als dat in het kader is van het spannender maken dan is dat niet spannender maken maar eerder het spel frustreren.
Ja hoor, die manipulatieve armoedsaaier kan het wel..
het is niet de 1e keer dat ze dat doet, en het zal ongetwijvelt ook niet de laatste keer zijn...
Het spel is al lang geen spel meer, maar een echte soap met echte acteurs geworden.
Dit was al met zdngmw... die kreeg ook alles voor elkaar...
  donderdag 13 december 2007 @ 09:36:10 #235
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55237565
Goedemorgen deze morgen!
Wat staat er vandaag op de agenda? Jensen? Popi poll? Vertrek gastspelers? Nog een paar aartslelijke kerstbomen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_55237589
Als Huub vertrekt, laat hem dan via de achterdeur met stille trom gaan, alsjeblieft geen jankende toespraken, krokedillentranen en spijtbetuigingen.
Hooguit nog een hele dikke vinger richting hokje, die een in beginsel zeer interessant en vernieuwend concept volledig om zeep (..) hebben geholpen.
  donderdag 13 december 2007 @ 09:38:01 #237
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55237605
quote:
09:00 Drank maakt meer stuk...

Het aantal stelletjes is waarschijnlijk weer verminderd in de Villa. Na Lieke en Huub, staat nu de relatie van Luc en Selène op springen. En zelfs het stabielste stel heeft zijn problemen in De Gouden Kooi. Amanda en Brian hadden gisteravond een woordenwisseling. De Antilliaan was van mening dat Amanda zichzelf en hem voor schut zette door zoveel te drinken. De 19-jarige belooft hierop niet meer te drinken en zegt dat het haar spijt. Desondanks neemt ze nog geen vijf minuten later weer een grote slok van haar mixdrankje. Of Brian dit gezien heeft, is de vraag, aangezien het stel vannacht heerlijk tegen elkaar aangekropen is. Achja, sommige relaties zijn ook niet stuk te krijgen...
PoekieWoekie is ook weer wakker.
pi_55237657
quote:
Op donderdag 13 december 2007 09:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

PoekieWoekie is ook weer wakker.
Ik word zo kotsmisselijk van die commentaren op vv. En ik baal ook dat er verder niets is gedaan aan dat Cora gebeuren op de pc. Ze hadden op zijn minst erop terug kunnen komen of Selene en Amanda aan kunnen pakken. Maar ja ook dat zal wel niet mogen.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  donderdag 13 december 2007 @ 09:41:34 #239
168159 FSR
Just myself
pi_55237666
quote:
Op donderdag 13 december 2007 09:37 schreef Meganog het volgende:
Hooguit nog een hele dikke vinger richting hokje, die een in beginsel zeer interessant en vernieuwend concept volledig om zeep (..) hebben geholpen.

Deboraar Flens is een manipulatief wijf.. !!!
  † In Memoriam † donderdag 13 december 2007 @ 09:42:39 #240
135305 beequeen
Lost.
pi_55237690
Goedemorgen, dit heb ik helemaal gemist. Heeft iemand hier iets van meegekregen?
quote:
08:46 - Luc wil niet verder met Selène

Niet alleen Lieke en Huub zijn uit elkaar. Ook Luc heeft er voor gekozen om zijn relatie met Selène op een laag pitje te zetten. Gisteravond belde hij met interviewster Roekshana. Omwille van haar heeft hij besloten niet verder te gaan met de gastspeelster. Brian adviseerde hem om eerst uit te zoeken wat nu precies de gevoelens van Selène zijn. Luc ziet het daarom nog even aan. Nietsvermoedend ligt de brunette naast de rapper te slapen. Zou Luc haar vandaag vertellen dat hij Roekshana boven haar verkiest?
VV.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_55237722
quote:
Op donderdag 13 december 2007 09:42 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen, dit heb ik helemaal gemist. Heeft iemand hier iets van meegekregen?
[..]

VV.
Klopt Wifebeater gaf relatie advies aan LL. LL heeft met poekiewoeki gebeld en is weer helemaal totally in love with her. Selene is het toch niet.
  † In Memoriam † donderdag 13 december 2007 @ 09:44:16 #242
135305 beequeen
Lost.
pi_55237728
quote:
Op donderdag 13 december 2007 09:36 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen deze morgen!
Wat staat er vandaag op de agenda? Jensen? Popi poll? Vertrek gastspelers? Nog een paar aartslelijke kerstbomen?
Nou, dat kerstbomengedoe krijgt nog een staartje.

http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
― Mark Twain
  † In Memoriam † donderdag 13 december 2007 @ 09:45:06 #243
135305 beequeen
Lost.
pi_55237744
quote:
Op donderdag 13 december 2007 09:43 schreef petraa het volgende:

[..]

Klopt Wifebeater gaf relatie advies aan LL. LL heeft met poekiewoeki gebeld en is weer helemaal totally in love with her. Selene is het toch niet.
Owkeeeeeee, vreemd dat Zeurlène nog van niks weet.
― Mark Twain
pi_55237763
quote:
Op donderdag 13 december 2007 09:45 schreef beequeen het volgende:

[..]

Owkeeeeeee, vreemd dat Zeurlène nog van niks weet.
Nee, want LL wilde geen overhaaste beslissingen nemen, hij wilde eerst zeker zijn van zijn "gevoel"
pi_55237777
quote:
Op donderdag 13 december 2007 09:42 schreef beequeen het volgende:
[..]

VV.
Ik had juist het idee van de paar minuten die ik in mentaal staat was om het gesprek tussen Brian en Luc te volgen dat hij wat tips kreeg van de meester om Selene te veroveren.

Is daarnaast de verhaallijn dat er meerdere vrouwen om deze slome megasukkel strijden ook niet wat ongeloofwaardig?
  † In Memoriam † donderdag 13 december 2007 @ 09:47:53 #246
135305 beequeen
Lost.
pi_55237797
quote:
Op donderdag 13 december 2007 09:45 schreef petraa het volgende:

[..]

Nee, want LL wilde geen overhaaste beslissingen nemen, hij wilde eerst zeker zijn van zijn "gevoel"
Krijgen we dat gezeik weer. Laat die 2 toch opzouten, ik ben ze zo zat, bah.
Net als dat manipulerende kutwijf Flens.
― Mark Twain
  donderdag 13 december 2007 @ 09:47:55 #247
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55237798
Wat een suf gedoe, die verhaallijn met Lulletje Lozewater, Selene en PoekieWoekie. Toen die muts in de kooi zat, heeft hij amper een woord met haar gewusseld en nu is ie weer helemaal in luv. Tuurlijk .

Oh God. Vandaag gaan ze dus kerstbomen versieren. Oh happy, oh joy.
pi_55237805
quote:
Op donderdag 13 december 2007 09:46 schreef Meganog het volgende:

[..]

Ik had juist het idee van de paar minuten die ik in mentaal staat was om het gesprek tussen Brian en Luc te volgen dat hij wat tips kreeg van de meester om Selene te veroveren.
Is daarnaast de verhaallijn dat er meerdere vrouwen om deze slome megasukkel strijden ook niet wat ongeloofwaardig?
Nope LL had overdag met Poekie gesproken en is totaal verliefd op hem en de adviezen die de Master hem gaven waren om voorzichtig met het gevoel vna Selene om te gaan. LL heeft het idee dat Selene geen reet om hem geef, maar hij moest toch voorzichtig als een man met Selene's gevoel om gaan.
LL ging geen overhaaste beslissingen nemen, dus nog niet meteen vertellen, terwijl de master vond dat hij het wel gelijk moest vertellen.
  Moderator donderdag 13 december 2007 @ 09:59:45 #249
184769 crew  Deisyy
pi_55238027
quote:
Op donderdag 13 december 2007 09:48 schreef petraa het volgende:

[..]

Nope LL had overdag met Poekie gesproken en is totaal verliefd op hem en de adviezen die de Master hem gaven waren om voorzichtig met het gevoel vna Selene om te gaan. LL heeft het idee dat Selene geen reet om hem geef, maar hij moest toch voorzichtig als een man met Selene's gevoel om gaan.
LL ging geen overhaaste beslissingen nemen, dus nog niet meteen vertellen, terwijl de master vond dat hij het wel gelijk moest vertellen.
Luc is toch zo'n gevoelsmens
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_55238073
En wanneer is het donderdag 11 december?

"Om ook de Miljonairs bij dit doel te betrekken, zullen zij donderdagmorgen 11 december om 11:00 samen met Arjan Balkenende aan het versieren slaan."

ik heb er de kracht niet meer voor
  Moderator donderdag 13 december 2007 @ 10:03:13 #251
184769 crew  Deisyy
pi_55238081
Weet iemand waar Lieke vannacht geslapen heeft?
pi_55238121
quote:
Op donderdag 13 december 2007 09:47 schreef Copycat het volgende:
Toen die muts in de kooi zat, heeft hij amper een woord met haar gewusseld
dus dat... 1 verplicht gesprekje in de private, en dat was het.
  Moderator donderdag 13 december 2007 @ 10:05:51 #253
184769 crew  Deisyy
pi_55238133
quote:
Op donderdag 13 december 2007 10:02 schreef avonne het volgende:

"Om ook de Miljonairs bij dit doel te betrekken, zullen zij donderdagmorgen 11 december om 11:00 samen met Arjan Balkenende aan het versieren slaan."

Dan moeten we dus nog een jaartje wachten
pi_55238158
quote:
Op donderdag 13 december 2007 10:03 schreef Deisyy het volgende:
Weet iemand waar Lieke vannacht geslapen heeft?
ded voorheen van Dennix
Goedemorgen :W
  donderdag 13 december 2007 @ 10:08:00 #255
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55238184
quote:
Op donderdag 13 december 2007 10:02 schreef avonne het volgende:

Dat gaat dus volgend jaar plaatsvinden. Dan valt de 11e op een donderdag.
pi_55238199
Jaap is in de fitness en Huub en Selene zitten aan de ontbijttafel.
Selene heeft geruild met Amanda van uitslaapdag omdat zij zich gisteren niet lekker voelde.
Huub: Ze zijn hier ook zo onrechtlijnig als de pest hè..
pi_55238237
eh.... wat is dit?
Andere schrijver?

(...) “Ik zei alleen maar dat het goed met Cora gaat…”, verdedigt Brian zich. Pisnijdig valt Huub Jaap bij: “Jij hebt Cora’s adres over de streams gegooid!” Brian slaat op tilt en gebiedt Huub zijn ‘bek’ te houden. “De f*cking vrouwenvriend…”, sneert Jaap zachtjes. Opeens gooit Brian het over een andere boeg. Hij zegt dat hij Jaap er iedere dag aan wil herinneren dat Cora thuis op hem zit te wachten.

“Dus je hebt het gezegd om me weg te treiteren?”, concludeert Jaap verbaasd. “Zeg dat dan en doe niet zo nobel!” Tja Brian, het is misschien handiger om één beargumentatie te gebruiken...

Huub kan er met zijn hoofd niet bij: Jaap mag niets over andermans familieleden zeggen, maar Brian wel. “Hou je smoel, sukkel!”, briest Brian naar Huub. “Nou, dan ben je eigenlijk net zo bedorven als wij”, grinnikt Jaap. “Misschien…”, reageert Brian fel. De limousinechauffeur zit in een hoekje en hoort alles stilletjes aan. Het is niet te hopen voor hem dat hij zo meteen een woedende Brian in zijn mooie wagen heeft…
pi_55238363
Palma vraagt Huub waarom Lieke en Brian gisteren waren uitverkoren om een dagje uit te gaan.
Wie het weet mag het zeggen.. zegt Huub.
'Amanda en ik zijn ook de enige twee die hun 'freebee' nog tegoed hebben'
pi_55238418
Mijn streams zijn in de war. Ik zie de Bob Marley band uit de auto stappen en ik hoor Palma praten. Hoe cool!
Go hard or go home
pi_55238440
quote:
Op donderdag 13 december 2007 10:10 schreef avonne het volgende:
eh.... wat is dit?
Andere schrijver?

Huub kan er met zijn hoofd niet bij: Jaap mag niets over andermans familieleden zeggen, maar Brian wel. “Hou je smoel, sukkel!”, briest Brian naar Huub. “Nou, dan ben je eigenlijk net zo bedorven als wij”, grinnikt Jaap. “Misschien…”, reageert Brian fel. De limousinechauffeur zit in een hoekje en hoort alles stilletjes aan. Het is niet te hopen voor hem dat hij zo meteen een woedende Brian in zijn mooie wagen heeft…
Als ze dit soort verslaggeving nou eens aan zouden houden, dan kan ik tenminste de VV weer eens lezen.
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_55238466
Selene is de hele tijd opmerkingen aan het maken dat zij 'maar' een gastspeelster is.
pi_55238503
quote:
Op donderdag 13 december 2007 10:20 schreef Clank het volgende:
Selene is de hele tijd opmerkingen aan het maken dat zij 'maar' een gastspeelster is.
Word er ook een beetje moe van. Het is wel duidelijk dat zij de nieuwe miljonaire wil worden.
Ik hoop dat ze het niet word, nog een sjaggo kop waar je dan de hele tijd tegenaan moet kijken
Reality is nothing but a collective hunch.
  † In Memoriam † donderdag 13 december 2007 @ 10:23:47 #263
196778 PeterNB
AIVD agent met magnetron...
pi_55238526
quote:
Op donderdag 13 december 2007 10:18 schreef noekje het volgende:
Mijn streams zijn in de war. Ik zie de Bob Marley band uit de auto stappen en ik hoor Palma praten. Hoe cool!
Als het nou andersom was had het je niet eens opgevallen:
Palma in beeld met de stem van Bob Marley
pi_55238563
lekker bij Huub in de buurt "no woman no cry " zingen. steek steek.
pi_55238588
quote:
Op donderdag 13 december 2007 10:23 schreef PeterNB het volgende:

[..]

Als het nou andersom was had het je niet eens opgevallen:
Palma in beeld met de stem van Bob Marley
De band klinkt ook heel slecht en Selene als backing vocal is ook al ruk.
hoe ga ik dit eigenlijk oplossen?
Go hard or go home
pi_55238603
quote:
Wat denk je nou? Komt zaterdag bijna om in de info.
Gaat van alles terug zien.
Natuurlijk wil je dan weer naar de kooi om verhaal te halen.
pi_55238611
Die piano kennen we nu wel.
pi_55238615
quote:
Op donderdag 13 december 2007 10:26 schreef kit2u het volgende:
lekker bij Huub in de buurt "no woman no cry " zingen. steek steek.
Waarop Huub een regel zong van 'Vriendschap is een illusie''
  † In Memoriam † donderdag 13 december 2007 @ 10:32:57 #269
196778 PeterNB
AIVD agent met magnetron...
pi_55238688
quote:
Op donderdag 13 december 2007 10:27 schreef noekje het volgende:

hoe ga ik dit eigenlijk oplossen?
Al je browser- en streamvensters sluiten, dan je browser openen
en je 'tijdelijke internetbestanden' 'temporarely internetfiles' wissen.....
pi_55238725
gaat vlot hier op de cos , duidelijk minder cossers dan paar maanden terug.
pi_55238890
quote:
Op donderdag 13 december 2007 10:29 schreef Clank het volgende:

[..]

Waarop Huub een regel zong van 'Vriendschap is een illusie''
prachtig........ leuk jong is het (meestal) toch
  donderdag 13 december 2007 @ 10:45:58 #272
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_55238967
quote:
Op donderdag 13 december 2007 10:28 schreef kit2u het volgende:

[..]

Wat denk je nou? Komt zaterdag bijna om in de info.
Gaat van alles terug zien.
Natuurlijk wil je dan weer naar de kooi om verhaal te halen.
Ik zeg toch niet dat hij niet terug komt ik geef alleen aan dat het voor mij over is als hij niet terug komt.

Overigens twijfel ik er wel aan of hij terug komt. Huubzit volgens mij absoluut niet lekker in zijn vel. Het kan ook zijn dat hij dit zo moet spelen van achter om het spannend te maken of hij wel terug gaat komen.

Ik wacht rustig af.
  donderdag 13 december 2007 @ 10:47:34 #273
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_55239000
Ik geloof erin dat Huub Zaterdagavond weer terug komt met
de melding dat hij de 24 uur aanvraag intrekt en blijft in het programma DGK..

Huub laat de beslissing afhangen van zijn achterban vader Theo en broer Joris,

maar ik vermoed dat zij hem toch zelf laten beslissen...............

en ook zijn vrienden , ilona, Eric, .......fans........zullen denk ik toch hem adviseren
terug te gaan, niet op zijn kop te laten zitten door de producent Flens ,
en vooral de hoofdprijzen niet door te laten schuiven richting Brian...........Amanda.
pi_55239056
Palma trekt gezichten . Ze krijgt haar aandacht niet.
Moet nu echt werken.
  † In Memoriam † donderdag 13 december 2007 @ 10:54:37 #275
135305 beequeen
Lost.
pi_55239154
quote:
Op donderdag 13 december 2007 10:47 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik geloof erin dat Huub Zaterdagavond weer terug komt met
de melding dat hij de 24 uur aanvraag intrekt en blijft in het programma DGK..

Huub laat de beslissing afhangen van zijn achterban vader Theo en broer Joris,

maar ik vermoed dat zij hem toch zelf laten beslissen...............

en ook zijn vrienden , ilona, Eric, .......fans........zullen denk ik toch hem adviseren
terug te gaan, niet op zijn kop te laten zitten door de producent Flens ,
en vooral de hoofdprijzen niet door te laten schuiven richting Brian...........Amanda.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat Huub zich zonder slag of stoot gewonnen geeft. Hij zit toch niet voor niks 1 jaar in dat gekkenhuis om vervolgens niet meer terug te keren na 8 uurtjes vrijheid?
― Mark Twain
  donderdag 13 december 2007 @ 10:55:22 #276
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55239173
quote:
Op donderdag 13 december 2007 10:54 schreef beequeen het volgende:
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat Huub zich zonder slag of stoot gewonnen geeft. Hij zit toch niet voor niks 1 jaar in dat gekkenhuis om vervolgens niet meer terug te keren na 8 uurtjes vrijheid?
Ga jij gewoon mee in de kitschbomen gekte?
  † In Memoriam † donderdag 13 december 2007 @ 10:57:29 #277
135305 beequeen
Lost.
pi_55239234
quote:
10:26 - Huub, binnenkort in de bioscoop!

“Nog maar een paar nachtjes slapen”, hint Palma naar Huub, waarschijnlijk in een poging zijn humeur te verbeteren. En het werkt! Huub glimlacht meteen denkend aan zijn jaardag. “Weet je wat ik me afvraag, wanneer ik mijn jaarfilmpje te zien krijg”, vraagt hij zich hardop af. “Wanneer kreeg Brian zijn film te zien?”, probeert Palma te helpen. De conclusie is dat Brians jaardag tegelijk was met het jubileum van De Gouden Kooi, dus dat is waarschijnlijk niet te vergelijken. “Is er wel genoeg materiaal van jou voor een filmpje?”, vraagt het hoofd huishouding zich hardop af. Huub kan het niet laten en schiet in de lach. “Een hele speelfilm kan er gemaakt worden!”, brult hij het uit. Wie weet krijgen we over vier dagen wel Huub De Film te zien!
Hoezo over 4 dagen, hij zit toch a.s. zaterdag 1 jaar in dat hok?
Typisch VV.
― Mark Twain
  † In Memoriam † donderdag 13 december 2007 @ 10:58:03 #278
135305 beequeen
Lost.
pi_55239250
quote:
Op donderdag 13 december 2007 10:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ga jij gewoon mee in de kitschbomen gekte?
Vind je hem niet helemaal te wauw?
― Mark Twain
  donderdag 13 december 2007 @ 10:59:22 #279
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55239282
quote:
Op donderdag 13 december 2007 10:57 schreef beequeen het volgende:
Hoezo over 4 dagen, hij zit toch a.s. zaterdag 1 jaar in dat hok?
Typisch VV.
Ach, vandaag is het ook donderdag de 11e...

Ik vind de boom helemaal te blauw!
  † In Memoriam † donderdag 13 december 2007 @ 11:02:47 #280
135305 beequeen
Lost.
pi_55239368
quote:
Op donderdag 13 december 2007 10:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ach, vandaag is het ook donderdag de 11e...

Ik vind de boom helemaal te blauw!
Over kerstbomen gesproken, waar blijven die kerstboompimpers, het is al 11.00 uur geweest.

blijf ik toch een beetje bij mijn eigen avakleur en het is zoooo DGK.
― Mark Twain
pi_55239433
Wat ik niet snap...waarom doet Lammetjesthee altijd een handdoek om terwijl hij een onderbroek aan heeft? Dat doet hij als hij z'n broek uit doet en richting de douche gaat en ook als hij er uit komt. Kan aan mij liggen, maar begrijp die logica niet zo Of voelt hij zich geïntimideerd door de kinderarm van Brian.
pi_55239496
Ben benieuwd hoelang het duurt voordat lieke en Selene het weer goedmaken...
  donderdag 13 december 2007 @ 11:09:49 #283
162917 tuinfluiter
pi_55239524
Maandagavond 11 december 23:00 uur kwam Huub in de het tv-programma DGK,

Huub had vanaf dag 1 op 23 september in het tv-programma DGK gewild,
maar werd niet uitgekozen door het grootste deel van de miljonairs
uit een groepje van 3 aspirant miljonairs, dit werd Sylvia.

Noussari?... en Huub vertrokken weer uit de kooi.

Later mocht Huub toch op 11 december terugkomen als vervanging
van miljonair Nicolaas die 1 of 2 november vertrok..........?

@Diedirk
Jaap, Lieke en Huub hadden het erover om eventueel Selene toch weer richting hen te laten komen..........
  † In Memoriam † donderdag 13 december 2007 @ 11:13:54 #284
135305 beequeen
Lost.
pi_55239629
quote:
Op donderdag 13 december 2007 11:09 schreef tuinfluiter het volgende:

Later mocht Huub toch op 11 december terugkomen als vervanging
van miljonair Nicolaas die 1 of 2 november vertrok..........?
Wat bedoel je met die vraag, dat klopt toch? Of kwam Huub t.v.v. Eveline, nu weet ik het even niet meer.
― Mark Twain
  donderdag 13 december 2007 @ 11:15:15 #285
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_55239659
Ik dacht dat je tot 11uur mocht uitslapen,maar die smerige RAT mag dus weer langer.
pi_55239688
Vervaninging van Evelien, de avond dat zij naar huis ging kwam Huub erin, ze had nauwelijks haar hielen gelicht.
  † In Memoriam † donderdag 13 december 2007 @ 11:17:36 #287
135305 beequeen
Lost.
pi_55239721
quote:
Op donderdag 13 december 2007 11:16 schreef CHAOS_ het volgende:
Vervaninging van Evelien, de avond dat zij naar huis ging kwam Huub erin, ze had nauwelijks haar hielen gelicht.
Dus toch, thanx.

Met wie belt Lieke?
― Mark Twain
  donderdag 13 december 2007 @ 11:18:16 #288
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55239739
quote:
Op donderdag 13 december 2007 11:02 schreef beequeen het volgende:
Over kerstbomen gesproken, waar blijven die kerstboompimpers, het is al 11.00 uur geweest.
Klokkijken is ook moeilijk als je al niet eens weet welke dag het is.
pi_55239753
quote:
Op donderdag 13 december 2007 11:17 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dus toch, thanx.

Met wie belt Lieke?
Met iemand die sacha moet laten inslapen.
edit; suus dus.

[ Bericht 2% gewijzigd door 2live op 13-12-2007 11:25:13 ]
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_55239770
quote:
Op donderdag 13 december 2007 11:15 schreef Jewscky1 het volgende:
Ik dacht dat je tot 11uur mocht uitslapen,maar die smerige RAT mag dus weer langer.
Hij is toch wakker....
  donderdag 13 december 2007 @ 11:21:25 #291
162917 tuinfluiter
pi_55239814
quote:
Op donderdag 13 december 2007 11:13 schreef beequeen het volgende:

Wat bedoel je met die vraag, dat klopt toch?
Of kwam Huub tvv Eveline, nu weet ik het even niet meer.
Ik weet niet meer of Huub de vervanger van Eveline of Nicolaas is
en of Nicolaas 1 of 2 november vertrok......maakt mij niet uit, anders
had ik het wel opgezocht.

Fan of niet, ik ben ervoor dat na 1 jaar gemanipuleer van de productie
Huub niet uit dit tv-programma moet gaan........hoe moeilijk het ook is,
de buitenwereld zal ook niet makkelijk worden ,
ook niet met de vrijheid, werken en gebonden zijn aan contracten van Talpa..........

Vanavond de uitslag van de popipoll?
Nadia bij Jensen.

Lieke had vorige maand ook al 80 of 40 contactpunten te kort,
Huub zei, dat lossen we samen wel op,
je krijgt van mij wel wat punten
pi_55239877
Huub en Lieke missen veel CP's, rara waar zijn ze of wie heeft ze...
  † In Memoriam † donderdag 13 december 2007 @ 11:25:19 #293
135305 beequeen
Lost.
pi_55239901
quote:
Op donderdag 13 december 2007 11:21 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Ik weet niet meer of Huub de vervanger van Eveline of Nicolaas is
en of Nicolaas 1 of 2 november vertrok......maakt mij niet uit, anders
had ik het wel opgezocht
Deze site is verdomde handig.

http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Gouden_Kooi
― Mark Twain
  donderdag 13 december 2007 @ 11:26:21 #294
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55239923
quote:
Op donderdag 13 december 2007 11:24 schreef 2live het volgende:
Waar bergen ze die CP's op?
  † In Memoriam † donderdag 13 december 2007 @ 11:27:37 #295
135305 beequeen
Lost.
pi_55239951
quote:
Op donderdag 13 december 2007 11:24 schreef 2live het volgende:
Dat is toch te gek, is al de 2e keer. Ceepees zijn toch persoonlijk bezit, daar moet iedereen toch met zijn jatten afblijven?
― Mark Twain
  donderdag 13 december 2007 @ 11:28:11 #296
162917 tuinfluiter
pi_55239966
quote:
Op donderdag 13 december 2007 11:25 schreef beequeen het volgende:

Deze site is verdomde handig.

http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Gouden_Kooi
Zo dat is handig ik haal bij FOK steeds die bewonerstopics naar boven , maar dat duurt een tijdje.

Bedankt.
  † In Memoriam † donderdag 13 december 2007 @ 11:29:16 #297
137949 Disana
pi_55239996
quote:
Op donderdag 13 december 2007 11:18 schreef 2live het volgende:

[..]

Met iemand die sacha moet laten inslapen.
edit; suus dus.
Alleen ging het binnen 2 minuten alweer over Huub die haar geen ruimte geeft.
  † In Memoriam † donderdag 13 december 2007 @ 11:29:58 #298
135305 beequeen
Lost.
pi_55240015
quote:
Op donderdag 13 december 2007 11:28 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Zo dat is handig ik haal bij FOK steeds die bewonerstopics naar boven , maar dat duurt een tijdje.

Bedankt.
YW.

Gatver, nu ligt Zeurlène weer bovenop Huub, raar wijf.
― Mark Twain
pi_55240027
Wie is Sascha?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55240040
quote:
Op donderdag 13 december 2007 11:27 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat is toch te gek, is al de 2e keer. Ceepees zijn toch persoonlijk bezit, daar moet iedereen toch met zijn jatten afblijven?
Amanda moet met de CP naar achter komen van haar en brian.
Brian heel neurotisch; laat niemand zien he, ga door de chill.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')