Heeft ze wel CPs betaald ?quote:Op donderdag 13 december 2007 00:37 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ze hadden elkaar in die 5 minuten bijzonder weinig te melden dus de helft van de tijd werd inderdaad volgemaakt met 'ik hou van jou!'.
Probeer dan nog maar eens trots op je dochter te zijn...........quote:Op donderdag 13 december 2007 00:36 schreef Prospera het volgende:
Yeah...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zijn nu allemaal (H-L-A) een beetje lacherig en kleffend. Die joint waarschijnlijk met een flinke slok drank erbij. Meestal neemt Lieke juist wel afstand.quote:Op donderdag 13 december 2007 00:39 schreef mazaru het volgende:
Lieke loopt Huub net zo hard te verleiden. Die meid weet echt niet wat ze wilt. Of juist dondersgoed.
quote:Op donderdag 13 december 2007 00:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik snap precies wat je bedoeld, maar de combinatie van "Amanda" en "boodschap" en "begrepen" geeft enige ruimte .......
Omdat er te veel ruchtbaarheid aan gegeven werd, zie je tegenwoordig Brian en Amanda wel punten in de bak doen. Maar je krijgt nooit beelden op de streams als Brian z'n sok weer mag bijvullen uit de bak ........quote:
Van blowen wordt je heet. Ik denk dat afstandelijk doen nu even niet in haar straatje past.quote:Op donderdag 13 december 2007 00:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze zijn nu allemaal (H-L-A) een beetje lacherig en kleffend. Die joint waarschijnlijk met een flinke slok drank erbij. Meestal neemt Lieke juist wel afstand.
.quote:Lessons in how to beat your wife
A Saudi television programme has been giving teenagers lessons in how to beat their wives. The cleric who presents it, Muhammad Al-’Arifi, clearly doesn’t share Cherie Blair’s view that the Koran is against wife-beating. On the contrary, Al-’Arifi explains in detail how to go about it.
-knip de rest (nog veeel)-
brian is eigenlijk meer een kleuterleider, of een oppas-pappaquote:Op donderdag 13 december 2007 00:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zo, Brian heeft haar weer onder de douche gezet .....
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 december 2007 00:57 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
brian is eigenlijk meer een kleuterleider, of een oppas-pappa
quote:Op donderdag 13 december 2007 01:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat scandalous ......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |