was toch een mooie capje van selene dr flosjequote:Op donderdag 13 december 2007 01:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sinds ik 'n keer haar blote gleuf op een cap kon zetten durft ze niet eens meer een stringetje te dragen .....
[ afbeelding ]
De cap was wellicht mooi, maar geen flosje op haar flosje ......quote:Op donderdag 13 december 2007 01:46 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
was toch een mooie capje van selene dr flosje
nog beterquote:Op donderdag 13 december 2007 01:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De cap was wellicht mooi, maar geen flosje op haar flosje ......
hij is flens die nachtdienst heeft met zijn kinderarm aan het bewerken.quote:Op donderdag 13 december 2007 01:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Waar is Brian in godsnaam, achter bij de FEBO ??? Pammetjes of zo.
natuurlijk! hij zal wel weer heel wat spelinfo gehad hebben die hij natuurlijk ff door moet geven aan zn sletjequote:Op donderdag 13 december 2007 02:02 schreef miesy het volgende:
en het vele gefluister van A en B word weer eens toegestaan.
Ik heb meer het idee dat hij boos is op zijn sexslaafje, ze is tenslotte ongehoorzaam geweestquote:Op donderdag 13 december 2007 02:05 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
natuurlijk! hij zal wel weer heel wat spelinfo gehad hebben die hij natuurlijk ff door moet geven aan zn sletje
sja, als er toch al een winnaar is aangewezen en je dus niet meer het spel kan spelen, wat doe je daar dan nog? zonde van je energie, zeker in zijn geval.quote:Op donderdag 13 december 2007 02:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Ik heb een goed gesprek met Japio gehad"
Lieke : "Leuk, wat zei hij ?"
Huub : "Ik weet bijna zeker wat ik zaterdag ga doen"
Lieke : "En wat is dat ? Of kun je het niet zeggen"
Huub : "Ik denk er sterk over om weg te gaan"
Dat verwacht ik ook. Boven hoorde je een tijd glazen rinkelen (= kabouters, die opruimen). Brian gaat dan wel vaker een zogenaamd vriendelijk praatje houden (= uithoren).quote:Op donderdag 13 december 2007 02:05 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
natuurlijk! hij zal wel weer heel wat spelinfo gehad hebben die hij natuurlijk ff door moet geven aan zn sletje
Na de actie op de PC van Brian (afgelopen nacht) denk ik dat Huub en Japio het wel begrepen hebben. Brian mag het wel doen terwijl zij met geen woord mogen reppen over Netty, Kenneth, de zus van Amanda ......quote:Op donderdag 13 december 2007 02:08 schreef miesy het volgende:
[..]
sja, als er toch al een winnaar is aangewezen en je dus niet meer het spel kan spelen, wat doe je daar dan nog?
........
quote:
ze weten allemaal al vast wel hoe het zit. kan niet anders. die moeten het na al die duidelijke hints al lang doorhebben. een beetje tv maken als daar toestemming voor is. raak je op een gegeven moment ook op uitgekeken, vooral bij de prijs die de grootste helft van de bewoners ervoor betaald. kan echt niet meer boeien.quote:Op donderdag 13 december 2007 02:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Na de actie op de PC van Brian (afgelopen nacht) denk ik dat Huub en Japio het wel begrepen hebben. Brian mag het wel doen terwijl zij met geen woord mogen reppen over Netty, Kenneth, de zus van Amanda ......
Als 'het hokje' Brian wel toestemming geeft en jij krijgt het niet, dan is de zaak toch zo klaar als een klontje.
Voeg daarbij de verse instroom van gastspelers. Die hebben geen commitment, geen 10.000 ingelegd, kunnen opstappen wanneer ze willen en verstoren de verhoudingen in het spel met geregiseerde plannen.quote:Op donderdag 13 december 2007 02:25 schreef miesy het volgende:
[..]
ze weten allemaal al vast wel hoe het zit. kan niet anders. die moeten het na al die duidelijke hints al lang doorhebben. een beetje tv maken als daar toestemming voor is. raak je op een gegeven moment ook op uitgekeken, vooral bij de prijs die de grootste helft van de bewoners ervoor betaald. kan echt niet meer boeien.
Gek hequote:Op donderdag 13 december 2007 01:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sinds ik 'n keer haar blote gleuf op een cap kon zetten durft ze niet eens meer een stringetje te dragen .....
[ afbeelding ]
Dat ga ik testenquote:
daar moeten brian en amanda zich vast ook wel aan irriteren, al zeggen ze het niet.quote:Op donderdag 13 december 2007 02:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Voeg daarbij de verse instroom van gastspelers. Die hebben geen commitment, geen 10.000 ingelegd, kunnen opstappen wanneer ze willen en verstoren de verhoudingen in het spel met geregiseerde plannen.
Dat is hetzelfde als spelen tegen iemand die de hele dag alle streams kan volgen, die zelf de uitleg van de spelregels in handen heeft en alle faciliteiten heeft om de omstandigheden te manipuleren en te regiseren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |