abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 16 januari 2008 @ 11:35:06 #251
192379 BenjaminFranklin
Voor een bedachte mening
pi_56068911
Ik heb dus nu ook beta 3 erop gezet... Maar mn 32bpp graphics werken nog steeds niet

Ik heb onder misc de regel toegevoegd en alle tars uitgepakt en ze staan zelf ook nog in de data map. Ik weet het ff niet meer.. iemand suggesties?

--EDIT--

Ok hij doet het nu, maar alleen de -simple versie, de -anim versie niet. Maar zo groot is het verschil daartussen toch niet?
  woensdag 16 januari 2008 @ 11:41:34 #252
192379 BenjaminFranklin
Voor een bedachte mening
pi_56069077
en weet iemand wat het verschil is tussen de beta 3 en beta 2?
pi_56069825
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 11:35 schreef BenjaminFranklin het volgende:
Ik heb dus nu ook beta 3 erop gezet... Maar mn 32bpp graphics werken nog steeds niet

Ik heb onder misc de regel toegevoegd en alle tars uitgepakt en ze staan zelf ook nog in de data map. Ik weet het ff niet meer.. iemand suggesties?

--EDIT--

Ok hij doet het nu, maar alleen de -simple versie, de -anim versie niet. Maar zo groot is het verschil daartussen toch niet?
Volgens mij hoef/ mag je die .tars niet uit( te )pakken.


Een changelog voor 0.6.0 beta 3 heb ik ook nog niet kunnen vinden, maar meestal duurt dat een dagje voordat die ergens op tt-forums.net wordt geplaatst.

[ Bericht 9% gewijzigd door vanOekelen op 16-01-2008 12:21:02 ]
  Lieve Belg woensdag 16 januari 2008 @ 14:10:45 #254
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_56072919
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 12:11 schreef vanOekelen het volgende:


Een changelog voor 0.6.0 beta 3 heb ik ook nog niet kunnen vinden, maar meestal duurt dat een dagje voordat die ergens op tt-forums.net wordt geplaatst.
Als je nu gewoon eens in die zip kijkt:
quote:
0.6.0-beta3 (2008-01-16)
------------------------------------------------------------------------
-Feature: Replaced fixed size custom name array. Names are now attached to their object directly and there is no limit to the amount of names (r11822)
-Feature: Add drag-n-drop support to the raise/lower land tools. Land is raised/lowered at the start and the rest of the area levelled to match (r11759)
-Feature: Add support for NewGRF's train 'tilt' flag. Trains with tilt capability (specific details are per NewGRF set) will be given a 20% speed limit bonus on curves (r11741)
-Feature: Added sorting for cost, running costs and speed to road vehicles and ships build windows (r11710)
-Feature: List neutral stations where the player has service in the station list too (r11670)
-Feature: Check whether (some) characters are missing in the current 'font' for the 'currently' chosen language and give a warning when that does happen (r11646)
-Feature: Support shore replacement via Action 5 (r11726)
-Fix: When two NewGRFs 'fight' to define the same cargo it could happen that the strings are defined by one cargo and the 'action2' by another and when one assumes that both come from the same NewGRF [FS#1559] (r11862)
-Fix: Recompute town population when removing a 'newhouses' grf, or when loading a game with missing 'newhouses' grfs [FS#1335] (r11855)
-Fix: Road vehicle count was incorrect in network lobby window (r11844)
-Fix: Mark dirty canal tile even in diagonal direction from flooded tile, draw correctly canal next to half flooded rail tile (r11843, r11838)
-Fix: At least one instance of dmusic driver is needed for it to be registered and usable (r11826)
-Fix: An articulated road vehicle could split up when it turned around at a corner and then would enter a drive through station at the next tile [FS#1627] (r11825)
-Fix: Switch _screen to the output buffer and disable usage of 32bpp-anim animation buffer during giant screenshots [FS#1602] (r11813)
-Fix: Do not crash trains when leaving depot to a very long track [FS#716] (r11802)
-Fix: Take town rating into account when testing if a command can be executed [FS#1616] (r11795)
-Fix: Reversing a train when loading at a station with an adjacent station in the same axis crashed [FS#1632] (r11794)
-Fix: Group names got not deallocated in the command test run [FS#1614] (r11743)
-Fix: Run window tick events when paused, so that news pop-ups and the about window still progress. For other windows the events are ignored when paused [FS#1319] (r11742)
-Fix: Modify and possibly discard key events for code points in the unicode private use area [FS#1610] (r11740)
-Fix: Set the new scroll position after zooming in instead of before, as the zoom will cancel it out [FS#1609] (r11739)
-Fix: Do not reset loading indicator IDs when only reloading NewGRFs [FS#1574] (r11735)
-Fix: Elrail merge gave elrail, monorail & maglev unintended speed bonuses for curves, as the bonus was based on the railtype index. The bonus is now specified by a property of the railtype (r11732)
-Fix: Clear sprite override data before performing NewGRF wagon attach callback. This stopped the callback working for autoreplace and when moving wagons from train to train in a depot [FS#1582] (r11731)
-Fix: If there are no houses that can be build in a specific year yet, force the houses with the earliest introduction year to be available [FS#1577] (r11727)
-Fix: Make it impossible (for users) to circumvent the length checking of the NewGRF 'allow wagon attach' callback by moving several wagons at a time (r11724)
-Fix: Do not put more than one Random() in function calls because parameter evaluation order is not guaranteed in the c++ standard [FS#1561] (r11716)
-Fix: Do not allow player inauguration date on scenarios to be bigger than current year [FS#1569] (r11714)
-Fix: Add more house string id ranges to MapGRFStringID so NewGRFs use the proper string ids (r11712)
-Fix: Do not allow refitting flooded (destroyed) vehicles (r11707)
-Fix: Trains could have sprites with wrong direction when reversing, also was inconsistent with save/load process [FS#1557] (r11705)
-Fix: When removing buoys, return to water or canal depending on their owner (r11666)
-Fix: Animation informations should not be copied from original industry tile spec, while doing an action 00, industry tile, prop 08 (r11665)
-Fix: Do not allow modifying non-uniform stations when non-uniform stations are disabled [FS#1563] (r11659)
-Fix: 'Initialised' NewGRFs could still be deactivated in the later 'activation' pass (r11650)
-Fix: Vehicles were still followed when sold [FS#1541] (r11632)
-Fix: Many viewports could crash the scenario editor [FS#1527] (r11629)
-Fix: Popping from text reference stack must be done in a precise order. But some compiler (MSVC) over optimised it and inverted this order [FS#1532] (r11627)
-Fix: There were still some cases where one could not build a tram track, but the tram could become blocked [FS#1525] (r11621)
-Fix: Do not make crossing red behind depot the train is entering [FS#1531] (r11619)
-Fix: Buoys are just waypoints, so don't allow load/unload/transfert for them (r11618)
-Fix: Sometimes large values could go off the chart [FS#1526] (r11616)
-Fix: Temperate banks can only be built in towns (over a house) (r11615)
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_56073502
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 14:10 schreef Jump het volgende:
Als je nu gewoon eens in die zip kijkt:
Dan moet je die eerst downloaden, maar voor je iets download wil je toch weten wat er veranderd is?
Bij normale programma's dan, bij OpenTTD is het altijd wel de moeite om een nieuwe versie te downloaden natuurlijk .
  woensdag 16 januari 2008 @ 17:05:31 #256
193591 yorP
(Insert leuke tekst hier)
pi_56077572
Maarten:
1patch road_stop_on_town_road 1
graag ;)
Always remember you're unique, just like everyone else.
Kijk een signature! :D:D
  woensdag 16 januari 2008 @ 17:28:59 #257
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_56078115
Zo, mijn servers inclusief de Fok!server zijn ook weer geupdate
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  woensdag 16 januari 2008 @ 19:34:51 #258
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_56081353
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 17:05 schreef yorP het volgende:
Maarten:
[ code verwijderd ]

graag
HMM! Natuurlijk moet dat aan, ik dacht dat ik dat op alle servers aan gezet had....

Dank.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 16 januari 2008 @ 19:41:27 #259
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_56081584
quote:
Ook weer geupdate
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_56139733
ik zie veel van die mooie plaatjs van station aan een fabriek of kolenmijn. en dan ziet het station er ook zo uit.
kan je dan met een 6.0.3 versie ook zo iets krijgen. of is dat alleen nightly. en waar kan ik die downloade voor 6.0.3
ik type ook mar wat
  vrijdag 18 januari 2008 @ 21:39:29 #261
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_56141132
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 20:45 schreef armmoetzaaier het volgende:
6.0.3
Wat is dat voor raar versienummer? Die ken ik nog niet!
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_56141182
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 21:39 schreef maartena het volgende:

[..]

Wat is dat voor raar versienummer? Die ken ik nog niet!
pi_56142224
moet het weer precies 0.6.0 beta 3
ik type ook mar wat
  zaterdag 19 januari 2008 @ 08:52:10 #264
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_56148277
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 20:45 schreef armmoetzaaier het volgende:
ik zie veel van die mooie plaatjs van station aan een fabriek of kolenmijn. en dan ziet het station er ook zo uit.
kan je dan met een 6.0.3 versie ook zo iets krijgen.
Ja.
quote:
of is dat alleen nightly.
Nee.
quote:
en waar kan ik die downloade voor 6.0.3
Zie een paar posts terug van mij.

[ Bericht 2% gewijzigd door Bart op 19-01-2008 08:59:35 ]
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 09:25:46 #265
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_56148403
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 22:18 schreef armmoetzaaier het volgende:
moet het weer precies 0.6.0 beta 3
Onder het motto, we zetten er ergens een 6 en een 3 in, en dan is het goed?
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_56151477
Vraagje,

Als je bijv maar 36% ofzo transporteerd, moet je dan meer treinen inzetten?
Maar er staat niet dat er nog zoveel kolen (bijv) staan te wachten...

[ Bericht 48% gewijzigd door Lampje_NL op 19-01-2008 14:52:43 ]
FOK! Fukt Whatpulse... Help jij mee?
pi_56155018
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 13:03 schreef Lampje_NL het volgende:


Vraagje,

Als je bijv maar 36% ofzo transporteerd, moet je dan meer treinen inzetten?
Kort en simpel gezegd: Ja.
quote:
Maar er staat niet dat er nog zoveel kolen (bijv) staan te wachten...
Dat is dus omdat je nog te weinig vervoert. Als je meer treinen inzet, zal de hoeveelheid aangeboden goederen ook toenemen.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 17:10:44 #268
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_56157045
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 13:03 schreef Lampje_NL het volgende:


Vraagje,

Als je bijv maar 36% ofzo transporteerd, moet je dan meer treinen inzetten?
Maar er staat niet dat er nog zoveel kolen (bijv) staan te wachten...
Het is het makkelijkste als je je treinen op full load zet. Als er dan geen trein meer staat te laden op het station, heb je er te weinig en moet je er eentje bij bouwen. Als je er drie of meer hebt die staan te laden, moet je er een aantal verwijderen.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  Lieve Belg zaterdag 19 januari 2008 @ 20:16:47 #269
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_56161575
r11926 peter1138 2008-01-19 18:00:54 +0100 (Sat, 19 Jan 2008) 2 lines
-Feature: Rivers. Graphics must be provided by NewGRF else rivers are drawn as canals. Rivers can currently only be placed with-in the scenario editor.


Tof
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_56164267
Eeen vraagje want ik kom er niet uit
Als je zoon Ro in Ro out ofzo station maakt

Dan krijg je het zo: Station -> Grijs | -> Geel -
Als ik dat doe dan krijg ik dat die Gele - op groen blijft en dat alles toch daar heen rijdt, en alles er achter vast loop

Hoe moet ik het dan doen dat dat stoplicht ook op rood springt ?
ik hoop dat jullie het snappen, anders teken ik het wel

[ Bericht 0% gewijzigd door Lampje_NL op 19-01-2008 22:29:46 ]
FOK! Fukt Whatpulse... Help jij mee?
  Lieve Belg zaterdag 19 januari 2008 @ 23:40:32 #271
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_56167273
Teken het even
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  Lieve Belg zondag 20 januari 2008 @ 00:06:00 #272
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_56167753
Zijn er nog mensen die de Canadeese set met treinen gebruiken en dit tegenkomen als ze trams willen bouwen?

Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_56167765
Mijn Uber Pwn PhotoshopPaint Skills
Edit: (Was even vergeten dat Kikkershack hier niet werkte XD)


Wat voor singel moet op de kleur Blauw, Groen en Grijs ?
Want als ik Grijs een Grijze | zet, op de Blauw een Gele - en bij de Groen uh ook Gele -
En bijv de onder 5 zijn vol, en staat er nog steeds groen bij de Blauwe ? ..
Hoe kan ik dat oplossen ?

Hoop dat je het nu snapt XD anders probeer ik wel screenshot in TT te maken ^^

[ Bericht 11% gewijzigd door Lampje_NL op 20-01-2008 00:13:11 ]
FOK! Fukt Whatpulse... Help jij mee?
  Lieve Belg zondag 20 januari 2008 @ 00:15:15 #274
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_56167942
Zoiets



Vooraan een gewoon entry signal. Bij de drie signalen op een rij zijn de twee buitenste met gele vlakjes, het binnenste met een wit
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_56168135
Oke Bedankt zal het eens proberen
FOK! Fukt Whatpulse... Help jij mee?
  zondag 20 januari 2008 @ 08:39:28 #276
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_56171644
Misschien makkelijk om te onthouden:
voor de splitsing: 1x ctrl-klik;
na de splitsing: 2x ctrl-klik.

Als je moeilijk wil gaan doen met combo's (zoals de buitenste 2 seinen van de 3 naast elkaar), 3x ctrl-klik. Die combo's zijn zeg maar doorgeefluikjes voor de seinen erachter.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  zondag 20 januari 2008 @ 09:00:08 #277
193591 yorP
(Insert leuke tekst hier)
pi_56171709
quote:
Op zondag 20 januari 2008 00:15 schreef Jump het volgende:
Zoiets

[ afbeelding ]

Vooraan een gewoon entry signal. Bij de drie signalen op een rij zijn de twee buitenste met gele vlakjes, het binnenste met een wit
Ik zou alleen die combo's in het midden 1-way maken en niet 2-way, want als je nog een kruising wil maken tussen die twee, gaat de ene combo de andere groenhouden.
Exit presignals hoeven trouwens ook allang niet meer 2-way te zijn in openttd, het kan zelfs problemen geven als treinen niet door de uitgang kunnen en omkeren
Always remember you're unique, just like everyone else.
Kijk een signature! :D:D
  zondag 20 januari 2008 @ 09:08:47 #278
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_56171745
quote:
Op zondag 20 januari 2008 09:00 schreef yorP het volgende:
Exit presignals hoeven trouwens ook allang niet meer 2-way te zijn in openttd
Volgens mij alleen als je YAPF aan hebt. Maargoed, dat hebben de meesten dan ook wel.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  zondag 20 januari 2008 @ 12:02:50 #279
130426 armmoetzaaier
ik type me suf
pi_56173661
ik kan nog steeds niet die grf vinden voor die station. ik heb die newgrf gedownload. en daar zitten 4 mappen in die map zit dbsetxlw , newcargow, newshipsw, grvts, zit die daar tussen of heeft die aan andere naar. ik hoef alleen de naam te weten zoeken doe ik zelf wel.
ik type ook mar wat
  Lieve Belg zondag 20 januari 2008 @ 12:15:51 #280
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_56173903
Download deze pack eens: http://openttdcoop.ppcis.org/newgrfs/ottdc_grfpack_6.zip
13.9MB aan grf's. Treinsets, stationnen, nieuw water, vliegtuigen, schepen, ...
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  zondag 20 januari 2008 @ 12:19:16 #281
193591 yorP
(Insert leuke tekst hier)
pi_56173976
Pff... omdat je zo aandringt , hier:
Industrial Stations Renewal
Always remember you're unique, just like everyone else.
Kijk een signature! :D:D
  zondag 20 januari 2008 @ 12:30:38 #282
130426 armmoetzaaier
ik type me suf
pi_56174214
hartelijk bedankt.
ik type ook mar wat
  zondag 20 januari 2008 @ 17:18:55 #283
188665 Wurdsje
High Times
pi_56181769
Even een vraagje.. Spelen jullie met of zonder concurrenten?
Ik momenteel met, maar ze bouwen vreselijk irritant..
pi_56181825
Ik wouw zonder spelen, toch werden er 2 computer's 'gebouwt'
Later maar gewoon over gekocht en alles verkocht en gesloopt

Ik ben nu heerlijk bezig
FOK! Fukt Whatpulse... Help jij mee?
  zondag 20 januari 2008 @ 17:22:08 #285
188665 Wurdsje
High Times
pi_56181841
quote:
Op zondag 20 januari 2008 17:21 schreef Lampje_NL het volgende:
Ik wouw zonder spelen, toch werden er 2 computer's 'gebouwt'
Later maar gewoon over gekocht en alles verkocht en gesloopt

Ik ben nu heerlijk bezig
Hoe lang duurt et voordat je ze kunt overkopen? Ben nu in 1960, maar kan mn tegenstanders niet opkopen..
pi_56181864
Geen flauw idee, kan je volgens mij ook ergens instellen (Opentdd)

Maar ik begon in 2100 dus geen idee
FOK! Fukt Whatpulse... Help jij mee?
pi_56182140
quote:
Op zondag 20 januari 2008 17:22 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

Hoe lang duurt et voordat je ze kunt overkopen? Ben nu in 1960, maar kan mn tegenstanders niet opkopen..
Als je aandelen kopen ofzo aan hebt staan dan kan je 5 jaar na oprichting van een bedrijf deze over kopen, als je genoeg geld hebt. Als het een gesavede multiplayer game is kan je niet meer dan 75% van een bedrijf overkopen en derhalve kom je daar zonder cheats niet vanaf (tenzij het bedrijf failliet gaat).

Overigens is de oude "nieuwe AI" al een stukje minder irritatie opwekkend, deze bouwt alleen maar wegvoertuigen en kan soms voor een redelijke groei van steden zorgen.
Een tijdje geleden was er ook vrij veel ontwikkeling voor de NoAI branch waar al wel redelijke resultaten mee behaalt werden, helaas is die ontwikkeling op een vrij laag pitje gezet...

[ Bericht 22% gewijzigd door vanOekelen op 20-01-2008 17:40:47 ]
  zondag 20 januari 2008 @ 18:14:20 #288
188665 Wurdsje
High Times
pi_56183030
quote:
Op zondag 20 januari 2008 17:23 schreef Lampje_NL het volgende:
Geen flauw idee, kan je volgens mij ook ergens instellen (Opentdd)

Maar ik begon in 2100 dus geen idee
Hmmz ik zal eens even zien.. Na 10 jaar ben ik zelf namelijk al schuldenvrij maar kan mn concurrenten niet overnemen..

Edit: nog maar even een vraagje nu ik toch bezig ben..

Hoe groot is de map waarmee jullie spelen?

[ Bericht 9% gewijzigd door Wurdsje op 20-01-2008 19:02:59 ]
pi_56184607
Wachtend: 18.000 Ton kolen

En heb al dikke file met treinen
FOK! Fukt Whatpulse... Help jij mee?
  Lieve Belg zondag 20 januari 2008 @ 19:33:15 #290
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_56184765
Hoeveel productie heb je dan wel niet per maand? Of speel je met zo van die mini treintjes
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_56184964
Treinen van 14 Lang
Maar ik stuur meerdere treinen van andere kolenmijnen naar dat station en dan overladen

Edit:
Weet probleem al, dat onderhoud van de Treinen maakt opstopping, dus moet even die depots anders zetten

[ Bericht 35% gewijzigd door Lampje_NL op 20-01-2008 19:49:23 ]
FOK! Fukt Whatpulse... Help jij mee?
  Lieve Belg zondag 20 januari 2008 @ 20:08:44 #292
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_56185797
Even een nieuw screenshot momentje van een nieuw spel dat ik gestart ben.


Het eerste passagiersstation. Hier eindigen twee lijnen, maar alreeds drie stations gebouwd en grond gekocht voor een eventueel vierde platform. Een Canadeese T12-10-4 'Selkirk' vertrekt juist, terwijl een andere aan het wachten is op perron 2.


Een andere locomotief die door het spoorbedrijf gebruikt wordt, is de 2-10-2 'Santa Fe'. Deze wordt vooral ingezet voor het goederen transport, hier te zien met 17 kleine koolwagentjes.


Hier niet volledig te zien, maar hetzelfde type locomotief wordt ook gebruikt om boomstammen te vervoeren van het bos naar de zagerij.


Terwijl je hier een lege trein ziet die terugrijdt naar het station uit de vorige screenshot. Op deze lijn rijden er momenteel zo'n 4 treinen. Eerst wou het bedrijf deze lijn geėlektrificeerd hebben om zo de nieuwe elektrische locomotieven te testen, maar deze bleken nog niet instaat te zien om zware goederentreinen te trekken. De plannen zijn voorlopig opgeborgen, maar er gaan geruchten de ronde dat er binnenkort een kort testspoor komt tussen twee kleine steden.


De eerste tramroute is ook aangelegd. Hier werd aanvankelijk gedacht om de lijn uit te breiden naar de dichtstbijzijnde stad, maar deze ligt aan de andere kant van het meer. De kosten voor de brug konden wel opgehoest worden door het bedrijf, maar men heeft afgezien van de bouw er van. Aan de andere kant van het meer zijn wel al de werken gestart om de lijn verder te trekken naar de andere stad. Het is wachten op trams die een hogere snelheid kunnen halen en meer passagiers kunnen vervoeren dan deze 'Brush Class'.


Een nieuwe stad werd aangesloten op het netwerk, hierbij is gekozen voor slechts 1 spoor verder te trekken. Als later blijkt dat er veel passagiers opstappen in deze stad wordt de verdubbeling van de lijn doorgetrokken tot in het station. In de stad is al een petitie gestart om de twee-uur dienst te vervangen voor een trein elk uur. Het bedrijf heeft het voorstel momenteel in overleg.


Op een andere plaats is een 'experimentele' tramlijn gelegd. Hier test het bedrijf prototypes van trams uit. Veel kan hier niet over gezegd worden, aangezien het goede informatie zou zijn voor de concurrenten (die toch niet in het spel zitten ).


De andere kant van de 'experimentele' tramlijn. Het onderzoek focused hem vooral op de spreiding van de trams. Hoe verhoudt de afstand van de trams zich als ze enkel tussen een zeer drukke en een zeer kalme halte rijden.


Dit laatste beeld is enkel voor de investeerders. Zo te zien hebben we elk jaar al kunnen afsluiten met een positief kassaldo, en zitten we voorlopig goed bij kas. De komende jaren gaan zware jaren worden aangezien er grote expansies op de planning staan. Zo zouden er in de komende vijf jaar maar liefst 20 nieuwe stopplaatsen geopend worden. We zullen moeten afwachten als dit waar is, al is op sommige plaatsen wel an een bouwvergunning aangevraagd, op sommige plaatsen zijn al enkele huizen gesloopt die in de weg zouden staan voor het station dat er zou komen. De inwoners van deze huizen hebben een magere compensatie gekregen, zij mogen de komende drie jaar gratis rijden om het ganse net, maar hun station komt er misschien maar over vier jaar.


Enkduinen was bereidt om een station te laten bouwen aan de rand van de stad. Het gemeentebestuur had gehoord van de geruchten om een testlijn te bouwen met elektrische treinen en wou dan graag deze primeur van het land hebben. Het bedrijf wou het enkel als de stad meebetaalde in de bouw van het station, en zo geschiede. De gemeente betaalde 30% van de totale kosten en het bedrijf begon aan de bouw en exploitatie van de eerste geėlektrificeerde lijn. Als locomotief werd gekozen voor het prototype van de 'Z1a'. Vier passagierswagonnen van tweede klas werden tevens aangepast. De trein heeft een capaciteit van 160 reizigers en dit aantal zou voldoende moeten zijn voor de komende jaren. Als de test positief is, zal er een tweede geėlektrificeerde lijn komen. Deze zal van Purmezijlen (zie eerste screenshot) lopen naar een nog niet verbonden stad.


Volgende keer nog enkele screenshots
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_56186764
Wat gebeurd er als je al je treinen verkoopt?
Juist dit:

FOK! Fukt Whatpulse... Help jij mee?
  zondag 20 januari 2008 @ 20:57:26 #294
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_56187060
@Lampje:
@Jump: Je treinen rijden links
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  zondag 20 januari 2008 @ 21:26:32 #295
193591 yorP
(Insert leuke tekst hier)
pi_56187722
quote:
Op zondag 20 januari 2008 20:08 schreef Jump het volgende:
Even een nieuw screenshot momentje van een nieuw spel dat ik gestart ben.


[...]

Volgende keer nog enkele screenshots
Mooie bijschriften, toch sneu voor die inwoners waarvan de huizen gesloopt zijn .
Always remember you're unique, just like everyone else.
Kijk een signature! :D:D
  Lieve Belg zondag 20 januari 2008 @ 21:35:12 #296
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_56187946
quote:
Op zondag 20 januari 2008 20:57 schreef Merovingian het volgende:
@Lampje:
@Jump: Je treinen rijden links
Jah, zoals in Belgiė hé
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_56188750
Jump, waarom spreek je steeds over je eigen bedrijf in de derde persoon? Leef je je zo erg in?
  Lieve Belg zondag 20 januari 2008 @ 22:05:12 #298
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_56188874
Nee, ik wou het gewoon als derde persoon vertellen. Het leest toffer op die manier
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  zondag 20 januari 2008 @ 22:12:01 #299
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_56189054
Nou, het is een leuk stukje Jump
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  zondag 20 januari 2008 @ 22:16:06 #300
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_56189181
Op zich alleen jammer dat relatief weinig mensen het zullen lezen aangezien dit topic over 1 post vol is, zie ik net

Ik ga naar bed, wie hem vol maakt mag deel 19 starten
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')