Wat bedoel je precies??quote:Op maandag 31 december 2007 14:23 schreef Jump het volgende:
[..]
Tip: gebruik eens dubbele ingangssignalen aan je station. Dan gaan de treinen ook de rest van je station gebruiken
Nouja, ik zie toch gewoon een lange rij treinen die aan het aanschuiven is, misschien is het screenshotop het verkeerde moment genomen.quote:Op maandag 31 december 2007 14:38 schreef yorP het volgende:
[..]
*kuch, kuch
Dat is allang niet meer zo, al sinds de introductie van NPF niet meer.
Ik wou al zeggenquote:Op maandag 31 december 2007 15:16 schreef Jump het volgende:
[..]
Nouja, ik zie toch gewoon een lange rij treinen die aan het aanschuiven is, misschien is het screenshotop het verkeerde moment genomen.
Edit: en ik zie nu pas dat er op de rest van de perrons ook treinen staan, stomme kleuren
Productie gaat altijd al enigzins omhoog zodra je er begint te vervoeren. Je kunt het ook kunstmatig drastisch vermeerderen dmv het cheatmenu.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:00 schreef armmoetzaaier het volgende:
is het ook mogelijk om bedrijven meer te laten produceren.
OpenTTD Developers Blog - Industry Production Ratequote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:00 schreef armmoetzaaier het volgende:
is het ook mogelijk om bedrijven meer te laten produceren.
Je kunt er niet schuin overheen bouwen, je kunt wel over schuin spoor heenbouwen nu.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:01 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Waarom kan ik niet schuin over sporen, bruggen heenbouwen? Dat kon toch met openttd?
Schuine bruggen bouwen kan niet, bruggen bouwen over schuine stukken rails kan tegenwoordig wel, maar daar heb je de 0.6.0 beta's of een niet al te oude nightly build voor nodig.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:01 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Waarom kan ik niet schuin over sporen, bruggen heenbouwen? Dat kon toch met openttd?
Zoiets (voor het laatst gesaved in openTTD 0.6.0 beta 2, dus tenminste die heb je nodig om hem te kunnen laden.) Alleen hier heb ik gelukkig nog wel een tijdje te gaan voordat maglev beschikbaar komt.quote:Op zondag 30 december 2007 14:07 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
800 Treinen wat voor Netwerk heb je dan gebouwd
Heb je enkele screenshots van jouw spel?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:00 schreef vanOekelen het volgende:
[..]
Zoiets (voor het laatst gesaved in openTTD 0.6.0 beta 2, dus tenminste die heb je nodig om hem te kunnen laden.) Alleen hier heb ik gelukkig nog wel een tijdje te gaan voordat maglev beschikbaar komt.
Edit:
Hier staat een versie zonder de NewGRFs (verder precies dezelfde savegame, alleen nu even gesaved zonder de mooie bomen van SAC en het generic tramset (die nog niet gebruikt was)).
Zoek eens op gfrcrawler voor nieuwe stationsquote:Op zaterdag 5 januari 2008 07:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hoe krijg je die aparte stations voor verschillende fabrieken??
Weet ik ook niet, maar bij bijna alle knoppen krijg je met rechtsklikken een omschrijving van hun functie. Probeer dat eens uit zou ik zeggen...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:07 schreef Jump het volgende:
[ afbeelding ]
Wat betekend dat vierde icoontje aan de linkerkant? Dat dat zo apart staat.
Was dat niet "Groep uitsluiten van autoreplace"?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:07 schreef Jump het volgende:
[ afbeelding ]
Wat betekend dat vierde icoontje aan de linkerkant? Dat dat zo apart staat.
Even over die achterste 4 sporen. Ze gaan eerst omhoog de berg op, dan omlaag een tunnel door, dan weer omhoog, en dan weer omlaag voor de volgende tunnel...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:54 schreef yorP het volgende:
[..]
Was dat niet "Groep uitsluiten van autoreplace"?
Nog even een screenshotje van de huidige #coop game:
[ link | afbeelding ]
Volgens mij willen ze in de coop-games terraforming minimaliseren...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Even over die achterste 4 sporen. Ze gaan eerst omhoog de berg op, dan omlaag een tunnel door, dan weer omhoog, en dan weer omlaag voor de volgende tunnel...
Dit had je ook gewoon allemaal op 1 niveau kunnen houden..
Openttd voor iPhone en iPod Touch.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:23 schreef poehej het volgende:
Vet ik draai nu openttd op mn iPod Touchlekker spelen in de trein!!
Euh, als je de nieuwste nightly of RC draait, heb je al een versie die 32bpp ondersteunt. Kwestie van graphics downloaden en aanzetten.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:18 schreef BenjaminFranklin het volgende:
kun je je spel converteren in 32 bbp?
En trouwens, wie wil er binnenkort een keer op de server een game starten? dat we een fokmeet hebben met TTD op de server?
Groet,
BF
Ik vind het niksquote:Op zondag 13 januari 2008 18:02 schreef Merovingian het volgende:
Nog weer even een leuk plaatje van 32bpp
[ afbeelding ]
1 |
maak er 32pbb-anim vanquote:Op maandag 14 januari 2008 16:50 schreef Merovingian het volgende:
Als je nightly versie r11119 of later, of 0.6.0 Beta-1 of later hebt, kun je in openttd.cfg onder [misc] de volgende regel toevoegen om 32bpp te activeren:
[ code verwijderd ]
Er zijn ook andere blitters mogelijk, voor meer mogelijkheden moet je op deze pagina kijken.
Nu heb je 32bpp aan staan, maar nog geen 32bpp graphics. Je ziet er dus niets van. Op tt-forums.net in het graphics-subforum kun je een hoop 32bpp graphics vinden, maar voor een overzichtje kun je het beste op deze site kijken. De TAR-files moet je in je data-folder plaatsen. Hierna worden deze automatisch gebruikt in OpenTTD.
Ik zal bovenstaande ook even aan de OP toevoegen
Animaties zijn toch ook graphics?quote:
Maar goed dat het een optie isquote:
Met de 32bpp-anim blitter animeert hij ook de kleuren(olieraffinaderij vuur effect, waterkleur, etc...)quote:Op maandag 14 januari 2008 17:09 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Animaties zijn toch ook graphics?
En dat die graphics nog zwaar WIP zijn.quote:Op maandag 14 januari 2008 17:27 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Maar goed dat het een optie is
Heb je de regel wel onder [misc] gezet?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:34 schreef BenjaminFranklin het volgende:
ok ik snap er geen reet van. Ik heb de .tar files gedownload, in mn data map gezet (waar OpenTTD) is geinstalled.
Daarna cfg geopend en regel toegevoegd.
Ik heb 0.6 beta 2, dat zegt het programma zelf, maar het werkt nog steeds niet... moet je de .tar's uitpakken? Het is erg frustrerend wanneer het niet werkt en heb gegoogled, maar niemand anders heeft een probleem met het te laten werken.![]()
en mn newgrf's werken wel.
![]()
Lees de OP.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:42 schreef escape_nl het volgende:
Is er een pagina waar de seinen enz goed worden uitgelegd?
Ik snap er nog steeds niets van en om veel sporen naast elkaar te leggen schiet ook niet op.
Servers updatedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |