quote:Op woensdag 12 december 2007 23:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
normaal gesproken moest ik vandaag werken, maar door omstandigheden ging het vandaag niet door..maar goed...normaal dus om 1700 klaar, doe er al gauw een uur over om naar Nijmegen te gaan, zou eerste mijn dochter oppikken want die wilde graag mee...dan een vriend van haar die ook mee wilde...afijn...zoude pas rond 1900/1930 richting D'n Bosch kunnen...hadden we niet gehald denk ik...
en nu nog de OP fixenquote:Op woensdag 12 december 2007 23:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
omfg...NA ZOLANG MAG IK UM OPENEN...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
done....quote:Op woensdag 12 december 2007 23:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohw. balen!
[..]
en nu nog de OP fixen
ik zat er net aan te denken om een boterham te maken met Nutella....quote:Op woensdag 12 december 2007 23:25 schreef BrandX het volgende:
ik ga trouwens ff een broodje pindakaas maken en naar binnen schuiven. ik heb hongerrrrrrr
quote:Op woensdag 12 december 2007 23:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik zat er net aan te denken om een boterham te maken met Nutella....![]()
![]()
drukdrukdrukquote:Op woensdag 12 december 2007 23:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
verklaar je nader schat....![]()
Oke, maar wel gezellig?quote:Op woensdag 12 december 2007 23:28 schreef OA het volgende:
Bonsoir mademoiselles![]()
Ben vanavond uit eten geweest met m'n werk en het duurde allemaal láng......
Vroeger probeerde ze steeds en kwam ze telkens maar niet aan de beurt, nu komt ze sporadisch een keer en mag ze meteen de nieuwe makenquote:Op woensdag 12 december 2007 23:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
Oh de nostalgie, JJ die een nieuw deel opent
Ja mooi hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 23:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Vroeger probeerde ze steeds en kwam ze telkens maar niet aan de beurt, nu komt ze sporadisch een keer en mag ze meteen de nieuwe maken![]()
Ja, dat zeker.quote:
Ik heb zo weinig tijd de laatste week tijdens het werk....quote:Op woensdag 12 december 2007 23:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
OA, wanneer komt er weer een nieuw deeltje van je reisverslag bij? Het is alweer een week geleden nu...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |