abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 december 2007 @ 11:40:24 #281
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55265727
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 11:36 schreef HeatWave het volgende:
Ik help je hopen dat die dan ook blijven, contracten zijn 0,0 waard.
Onzin, ze vertrekken sowieso wel, maar het contract bepaalt of je nog wat terugkrijgt.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_55265734
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 11:36 schreef HeatWave het volgende:
Ik help je hopen dat die dan ook blijven, contracten zijn 0,0 waard.

het is puur om geld te kunnen krijgen voor ze, meer niet. En daar heb je geen moer aan als je Urzaizen en Colins koopt..
!!!!

Dus eerst moet er kost wat kost gedaan worden dat Ajax verlengd, net zoals PSV met Gomes. 'Waarom kan dat toch niet bij Ajax, boehoe'. En dan is een contract 0,0 waard.

Waar maak je je dan druk om? Het gaat om 8 (basis)spelers, en twee die afgelopen zomer verkocht zijn, dat is toch vrij stabiel.
pi_55265823
Vergeet ook niet dat spelers bij psv liever verlengen dan bij Ajax omdat psv 3 goede jaren achter de rug heeft, zowel nationaal als internationaal. Ajax telt de laatste jaren internationaal niet echt mee, maar ik denk dat dit seizoen een beetje de basis is gelegd om het te verbeteren. Dat betekend in ieder geval champions league spelen en op dit moment zitten we met het kampioenschap op koers en hebben we een goede kans ook gezien hoeveel punten de andere clubs laten liggen.
pi_55266225
Voor Gomes is inderdaad minder interesse vanwege zijn paspoort. Bovendien heeft hij iinternationaal nog altijd een stuk of drie Braziliaanse keepers voor zich. Daarnaast lopen er bij de diverse topclubs gewoon ook niet de minste keepers. Waarom zou Valencia in hemelsnaam Gomes voor vele miljoenen halen, terwijl ze Canizares en Hildebrand daar hebben lopen. Ook twee Europese subtopkeepers.

Afellay had nog een hongerloontje, Salcido heeft z'n eerste contractverlenging gehad en Simons is een speler die redelijk aan zijn top zit en waarschijnlijk sowieso niet meer bij een club die op een hoger niveau dan PSV speelt aan de bak zal komen.

Al die verlengingen gingen ook niet makkelijk. Gomes met z'n kritiek, Salcido die al na 2 maanden Nederland stelde dat PSV een opstapje was en hij eigenlijk na maximaal 2 jaar in een Europese topcompetitie wilde spelen (komende zomer dus), en Afellay heeft ook lange tijd geduurd. Met Aissati zijn ze nog bezig, en de vraag is of die zal verlengen.

Die zaken kun je amper vergelijken met Maduro, die inderdaad vorig jaar zo voor een jaar of vijf had bijgetekend. Maar toen legde Ajax hem geen contract voor, redelijk logisch gezien zijn prestaties. Heitinga speelt al zo verschrikkelijk lang voor Ajax, dus die vergelijken met de spelers van PSV is onzin. Je krijgt van mij een krat pils wanneer Gomes, Salcido en Afellay 7 seizoenen in PSV-shirt volmaken.

Voor Sneijder geldt met 6 seizoenen natuurlijk hetzelfde.
pi_55266383
Plus dat die jongens van Ajax nog de hele jeugdopleiding van Ajax hebben doorlopen en dus al meer dan 10 jaar lid zijn van de club. Bij Affelay en Aissati is dat ook zo, maar het valt nog te bezien hoelang hun blijven.
pi_55266498
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 11:37 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Litmanen en VdV?
Neej, Zlatan en VdV.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 14 december 2007 @ 12:14:04 #287
52871 Blight
Supersized.
pi_55266573
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 11:08 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

De regel dat je na drie jaar je contract mag afkopen maakt het natuurlijk ook niet makkelijker. Heitinga speelt al 7 jaar in het eerste van Ajax, Maduro ook. Dan wil je op een gegeven moment wel iets anders. Dan kan en moet je het wel proberen, maar het is niet compleet aan Ajax zelf te wijten dat spelers dan weggaan.

Ik vind persoonlijk dat Ajax het af en toe goed heeft gedaan door te stellen dat ze een speler (Grygera, Trabelsi) liever een jaar nog hielden en dan transfervrij laten gaan, dan zich op te stellen puur en alleen als handelshuis. Dat is ook iets wat je uitstraalt naar je speler. PSV verlengt nu wel met Salcido, Afellay, Simons; maar Salcido is puur salarisverhoging, net in Europa en maakt die stap denk ik echt wel in twee jaar. Afellay precies hetzelfde; zei zelf nog dat bij een mooie club in de zomer de keuze lastig zal zijn, terwijl Simons al 30 is oid, en de stap naar de buitenlandse top ook niet meer gaat maken.

Maxwell is toen heel ongelukkig weggegaan, want als hij niet geblesseerd was geraakt, was hij in de opvolgende zomer gewoon verkocht.
Begrijp me niet verkeerd hoor: ik wil niet beweren dat Ajax het sowieso slecht gedaan heeft wat betreft het vastleggen en vasthouden van spelers, maar soms vraag ik me wel af in hoeverre er nog rek in zou zitten. Maar goed, ik realiseer me ook wel dat Ajax echt wel zijn best doet om waardevolle spelers zo lang mogelijk voor de club te behouden. Ik ben het dus wel met je eens, alleen vroeg ik me hard op het een en ander af.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_55266609
Laten we niet overdrijven over Gomes
"Beste keeper van de wereld"

Het is een hele goede keeper maar maakt ook zijn foutjes hoor. Daarnaast heeft hij wel is goede periode's maar tegen Roda liet hij er ook zo 4 door, waarvan 2 misschien wel houdbaar waren.
Buffon, Cassilias, Van der Sar en Czech vind ik toch nog een stuk beter
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_55266987
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 10:55 schreef dndiek het volgende:

[..]

Zal ook wel komen dat Milan rekening moet houden met het aantal spelers van buiten de EU
Onzin, Dida is braziliaan, gomes ook!
pi_55266995
Urby zal nu zeker blijven en er wel weer bovenop komen net als Heitinga en Maduro.
quote:
Ronald Koeman heeft zijn gewenste linkerverdediger zo goed als binnen. Valencia heeft zo goed als zeker een akkoord bereikt met Paris Saint-Germain over Sylvain Armand (27). (Diverse Spaanse media)
quote:
Ajax hoeft Kennedy Bakircioglü niet af te staan aan het nationale elftal van Zweden. Het land speelt in januari een oefenduel tegen Costa Rica en de Verenigde Staten. Bondscoach Lars Lagerbäck selecteerde alleen spelers uit de Scandinavische competities. (Sportweek)
quote:
Onlangs maakte het Zweedse talent Albin Ekdal bekend dat hij komende zomer voor Juventus gaat spelen. Ook Ajax had de aanvallende middenvelder van IF Brommapokarna graag willen overnemen. Nu blijkt dat tevens PSV en Arsenal voor de speler in de race waren. (Sportweek)
pi_55267121
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 12:29 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Onzin, Dida is braziliaan, gomes ook!
Ja maar toch zal Milan liever een europese keeper komen dan een braziliaanse mits ze hetzelfde niveau hebben. Vooral om die ene plek vrij te houden voor eventueel Ronaldinho.
pi_55267491
Haalt Ogararu de wedstrijd tegen PSV?
That's all folks!
pi_55267548
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 12:30 schreef Wooldoor het volgende:
Urby zal nu zeker blijven en er wel weer bovenop komen net als Heitinga en Maduro.
[..]

[..]

[..]
Urby is een goede speler in een elftal dat altijd druk zet en het iniatief heeft. Niet in een team dat veel tegengoals krijgt en het vaak spannend maakt in de tweede helft. Derhalve vind ik Urby geen Ajax speler.
  vrijdag 14 december 2007 @ 13:24:34 #294
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_55268363
quote:
PSV nog steeds moeilijk te kloppen in Arena

PSV begint zondag aan de uitwedstrijd tegen Ajax in de wetenschap dat het zelden een competitieduel verliest in de Amsterdam Arena. Sinds de opening van het stadion in de zomer van 1996 bleven de Brabanders in tien van de elf duels ongeslagen.

De enige Eredivisie-nederlaag die de landskampioen in de Arena leed, kreeg gestalte op 8 februari 2004. Destijds was de thuisploeg met 2-1 te sterk. De overige tien ontmoetingen mondden voor de Eindhovenaren uit in acht overwinningen en twee gelijke spelen.

De topper in de Eredivisie tussen koploper Ajax en nummer twee PSV wordt de 52ste competitietreffen in Amsterdam. Van de 51 eerdere edities won Ajax er 26 en verloor er dertien.
Zeven keer eindigde de kraker in een gelijkspel.

Slechts twee van de 51 duels tussen Ajax en PSV eindigden in een doelpuntlose remise: in de seizoenen 1960/61 en 2005/06. Gemiddeld is de topper Ajax-PSV goed voor 3,33 doelpunten per duel.

Alle Eredivisie-edities Ajax-PSV voor de competitie in de Arena:

Seizoen Datum Uitslag
1996/97 22-12-1996 0-2
1997/98 21-12-1997 3-4
1998/99 15-11-1998 2-2
1999/00 15-12-1999 1-3
2000/01 08-04-2001 0-1
2001/02 25-11-2001 1-3
2002/03 15-12-2002 2-4
2003/04 08-02-2004 2-1
2004/05 20-03-2005 0-4
2005/06 11-03-2006 0-0
2006/07 12-11-2006 0-1
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_55268407
quote:
14/12/2007 - 'Komst Jonathas en Anderson startpunt van samenwerking met Cruzeiro'
(Gepost door RvN)

Volgens de zaakwaarnemer van Jonathas en Anderson is de stage van Jonathas en Anderson het startpunt van een technische samenwerking tussen Cruzeiro en Ajax. Clubs hadden daarover al enkele jaren contact. Ajax en Cruzeiro hadden voor de stage van het tweetal al een akkoord bereikt over de transfersom voor het geval Ajax besluit het tweetal aan te trekken. In totaal zouden de twee spelers samen naar verluidt een waarde van bijna 3 miljoen euro vertegenwoordigen, al zal Cruzeiro waarschijnlijk nog een deel van de transferrechten behouden.
quote:
14/12/2007 - Rijkaard wil bij Barcelona blijven
(Gepost door RvN)

BRON: Terra

In een interview met Catalunya Radio heeft Frank Rijkaard zich voor het eerst duidelijk uitgesproken over een langer verblijf bij Barcelona. De coach liet weten dat als de club niet van hem af wil, hij graag minimaal nog een jaar doorgaat bij Barcelona. Frank Rijkaard werd ook nadrukkelijk genoemd bij Ajax als kandidaat.

Ondertussen meldt het Duitse Bild dat Rijkaard nu ook een belangrijke kandidaat is bij Bayern Munchen.
pi_55268428
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 13:24 schreef PyTh het volgende:

[..]
Tsja de 2e keer moet een keer zijn het
  vrijdag 14 december 2007 @ 13:29:08 #297
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_55268465
Zin in zondag hopelijk word het net zo mooi als PSV-Ajax vorig jaar
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  vrijdag 14 december 2007 @ 13:34:25 #298
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55268597
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 13:29 schreef stefmans het volgende:
Zin in zondag hopelijk word het net zo mooi als PSV-Ajax vorig jaar
Inderdaad, als Roda JC bij PSV al met 4-2 kan winnen, zit een 5-1 voor Ajax er wel in zondag.

Nee, serieus. Drie punten zijn het belangrijkst, juist tegen PSV maakt het niet uit op de manier waarop.

Liefst op hun eigen manier: verdedigend, lelijk en onverdiend.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 14 december 2007 @ 13:35:42 #299
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_55268627
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 13:34 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Inderdaad, als Roda JC bij PSV al met 4-2 kan winnen, zit een 5-1 voor Ajax er wel in zondag.

Nee, serieus. Drie punten zijn het belangrijkst, juist tegen PSV maakt het niet uit op de manier waarop.

Liefst op hun eigen manier: verdedigend, lelijk en onverdiend.
Een goal in de 89ste minuut zou heerlijk zijn, en dan het liefst nog door een schwalbe van Suarez.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  vrijdag 14 december 2007 @ 13:41:23 #300
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_55268772
1-3 voor PSV Zondag.

Ondanks het debacle tegen Roda van vorige week en de wedstrijd tegen Inter heb ik er een goed gevoel over, al heb ik dat bijna altijd in wedstrijden tegen ajax.

Misschien is dat goede gevoel dat ik heb ook wel gebasseerd is op hoe ik ajax heb zien spelen tegen NAC en Willem II.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_55268800
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')