DJ Sandemanquote:Op donderdag 13 december 2007 00:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij is dit geen Sandstorm hoor, ze hebben het steeds over ene DJ Sanderman (nee, nóóit van gehoord).
Heette hij zo niet eerst? Ik weet iig zeker dat hij in het echt Sander heet.quote:Op donderdag 13 december 2007 00:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij is dit geen Sandstorm hoor, ze hebben het steeds over ene DJ Sanderman (nee, nóóit van gehoord).
ja maar hoe en wat enzo mag nog niet bekend worden postte hij hier vanmiddagquote:Op donderdag 13 december 2007 01:08 schreef broer het volgende:
Gaat Domien weg?
Laatste keer in de nacht, vandaag na 16 uur wordt er een persbericht uitgegeven met hoe en waar 'ie hierna te horen is. De dinsdag- en zaterdagavond worden hier en daar veel genoemd, en ook samenwerking met Annemieke is hier en daar te horen.quote:Op donderdag 13 december 2007 01:08 schreef broer het volgende:
Gaat Domien weg?
quote:
[3FM #341] Pers dat bericht er maar uit!quote:Op donderdag 13 december 2007 01:08 schreef broer het volgende:
Gaat Domien weg?
quote:Op donderdag 13 december 2007 01:23 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Zo, lieve mensen. Dat dus.
quote:Zojuist door Michiel (jaja, Veenstra! Veenstra!) via de telefoon vanuit de auto on-air geroepen: Domien Verschuuren gaat samen met Annemieke Schollaardt de zaterdagavond en donderdagnacht doen op 3FM.
Persbericht volgt vanmiddag na 16 uur.
Tot nu toe bekend:
- Vrijdag 22 - 1 uur MoveYourAss
- Zaterdag van 20 tot 23 uur Domien & Annemieke
- Dinsdag 22 - 1 vooralsnog onbekend
- Donderdag 1 - 4 uur Domien & Annemieke
- Woensdag 1 - 4 uur is onbekend of het doorgaat of niet.
Mja, ze moeten het volgens mij al ongeveer 2 maanden voor zich houden.quote:Op donderdag 13 december 2007 01:26 schreef Kolomo het volgende:
Je had er natuurlijk ook een mooie spanningsboog van kunnen maken met een bekendmaking aan het eind van het programma... geweldig dat je het er al binnen iets van een kwartier uitmiktZat hoog waarschijnlijk
Proficiat!
Volgens mij wilde hij het nieuws nog liever vertellen, dan dat wij dat wilden weten.quote:Op donderdag 13 december 2007 01:26 schreef Kolomo het volgende:
Je had er natuurlijk ook een mooie spanningsboog van kunnen maken met een bekendmaking aan het eind van het programma... geweldig dat je het er al binnen iets van een kwartier uitmiktZat hoog waarschijnlijk
Proficiat!
Zoiets ja, ik kan me er alles bij voorstellenquote:Op donderdag 13 december 2007 01:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij wilde hij het nieuws nog liever vertellen, dan dat wij dat wilden weten.
Ik denk dat zulke telefoongesprekken net iets leuker zijn als de mensen niet met een chagrijnige en slaperige kop wakkergebeld worden.quote:Op donderdag 13 december 2007 01:29 schreef Sirolf het volgende:
De Voxpro wordt erg veel gebruikt op dit moment.
quote:Op donderdag 13 december 2007 01:54 schreef Sirolf het volgende:
Goed, tijd om te gaan slapen. Moet er om 8 uur weer uit...
Meen je?quote:
(en 2009)quote:Op donderdag 13 december 2007 08:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Meen je?
OT: Rhianna is ook wel mooi geweest voor 2007 (en 2008)
1-4 is niet in de nacht?quote:Op donderdag 13 december 2007 01:24 schreef Sirolf het volgende:
Zo, meteen even de radiorukkers lopen irriteren met nieuws dat ze nog niet weten, en wat ook nog op geen enkele radio-nieuwssite staat.
Nu maar kijken of EA nog met leuke analyses op de proppen komt, maar eerst natuurlijk een pallet afzeikberichten.
[..]
Doen we een apart topic? Dit topic kan toch in SR overvloeien en daarna weer in 3FM?quote:Op donderdag 13 december 2007 09:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
Per wanneer moeten we met het serious request topic beginnen vinden jullie?
Zondag?
Maandag?
Dinsdag?
Ik heb een combinatietopic gemaakt. Dus feitelijk gaan we gewoon hier verder.quote:Op donderdag 13 december 2007 09:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Doen we een apart topic? Dit topic kan toch in SR overvloeien en daarna weer in 3FM?
Mwaoch... Cola is slechter lijkt me...quote:Op donderdag 13 december 2007 09:04 schreef Damnogwattes het volgende:
[..]
Slecht voor de tanden, dat wel.
Een apart topic lijkt me juist onhandig. Ik zou vanaf maandag met de SR-preparty beginnen, als er een topic vol is dan.quote:Op donderdag 13 december 2007 09:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Doen we een apart topic? Dit topic kan toch in SR overvloeien en daarna weer in 3FM?
Inderdaad, net als in de 90s week.quote:Op donderdag 13 december 2007 09:10 schreef Glacier het volgende:
We moeten geen apart topic doen lijkt me. Gewoon in deze reeks blijven posten, topictitel voor SR ff aanpassen
Heeeeeeeeeeeeel af en toe neem ik 's middags nog 's een kopje Vanille Thee.quote:Op donderdag 13 december 2007 09:12 schreef SilentChaos het volgende:
Inderdaad, 's ochtends bakkie koffie daarna alleen maar water en heeeeel zelden nog een bakkie erbij...
maar nu is't eigenlijk alleen maar water voor mij
Kan jij beter zingen dan??quote:
quote:Op donderdag 13 december 2007 09:19 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kan jij beter zingen dan??
Geloof het wel ja. De "Jengel" zat er toen ook al aardig in iigquote:Op donderdag 13 december 2007 09:23 schreef SilentChaos het volgende:
Ja zijn de zelfde bandleden toch ook?
Primaquote:Op donderdag 13 december 2007 09:06 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik heb een combinatietopic gemaakt. Dus feitelijk gaan we gewoon hier verder.
Die gitaren vond ik iig erg okay!quote:Op donderdag 13 december 2007 09:25 schreef SilentChaos het volgende:
Maaaaaaaaar niet zo'n lang boring einde
Alle frisdranken zijn slechter dan een glaasje ranjaquote:Op donderdag 13 december 2007 09:07 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Mwaoch... Cola is slechter lijkt me...
quote:Op donderdag 13 december 2007 09:29 schreef Damzkieee het volgende:
Oh I just died in your arms tonight
Alweer? Neequote:Op donderdag 13 december 2007 09:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die gitaren vond ik iig erg okay!.
Ging je nu binnenkort weer naar NYC?
Ruig!quote:Op donderdag 13 december 2007 09:18 schreef cosmick het volgende:
Heeeeeeeeeeeeel af en toe neem ik 's middags nog 's een kopje Vanille Thee.
Maar dan moet ik wel in een hele gekke bui zijn.
Rockenroll!!quote:Op donderdag 13 december 2007 09:18 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeel af en toe neem ik 's middags nog 's een kopje Vanille Thee.
Maar dan moet ik wel in een hele gekke bui zijn.
1 2 | [09:48:54] <WebHawk> op woonwijkvolume =D |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |