Het probleem is weer verholpen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:59 schreef Willy84 het volgende:
hadden jullie al op gvb.nl gekeken? Verdomme iedere bezoeker krijgt zo'n inlogscherm. Net of ik daar werk.
De nieuwe Citaro's rijden nu ook vanuit garage zuid en west maar ik weet niet op welke lijnen vanuit zuid en west ze nu rijden weet jij het ?quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het zijn Volvo B7LA's, maar die muteren als konijnen. Je weet nooit op welke lijn ze komen.
De Citaro's zijn te vinden op de lijnen 18, 19, 21, 22, 33, 34, 35 en 37.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:21 schreef Dj-Flash het volgende:
[..]
De nieuwe Citaro's rijden nu ook vanuit garage zuid en west maar ik weet niet op welke lijnen vanuit zuid en west ze nu rijden weet jij het ?
scholierenlijn 249 ook hoorde ikquote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De Citaro's zijn te vinden op de lijnen 18, 19, 21, 22, 33, 34, 35 en 37.
Ik ga je de nachtlijnen niet vertellen.
En nu aan iets anders denken.
gezellig toch?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:39 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Hehe, gelukkig zien die dingen er nu weer een stuk schoner uit.
Gisteren zat ik trouwens in een MB Citaro met een constant haperende speaker. Ook was achterin de radio van de chauffeur via de speakers te horen, er bleek een jongetje in lijn 15 zijn moeder kwijt te zijn, was een van de berichten die voor alle passagiers hoorbaar was.
Dat komt omdat een of andere klootviool bedacht heeft dat men beter kan stickeren. Zodoende kunnen de bussen nog 's gebruikt worden. Over het algemeen is dat ineens de trend in busland.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:31 schreef ReisT het volgende:
Of die van GVU? Daarbij viel me net ook op dat ze, zoals gewoonlijk, het dak vergeten zijn: dat is nog steeds Zuidtangent-rood.
Jammer, dan heb ik dus niks meer te zoeken hier... Bedankt, Dj-Flash!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Of de beide Flashers even normaal willen doen, dank u.
En het is voor de gemoedsrust in het topic inderdaad beter het in ieder geval dit deel niet meer over het GVB, Citaro's, en bepaalde buslijnen te hebben....
Je mag door posten in dit topic er was iemand die een beetje ruzie zat te zoeken in dit topic en dat was Dr-flash laat je niet wegjaggen door andere en voor de duidelijkheid ik had geen berichten gepost met scheldwoorden.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:17 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Jammer, dan heb ik dus niks meer te zoeken hier... Bedankt, Dj-Flash!
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
BUSSEN jongens.. BUSSEN...
Ja, dat het gisteren mis ging was mijn schuld. Dat is verwijderd, dat moest ook. En daarmee had het vanmorgen al afgelopen moeten zijn stelletje ramptoeristen.quote:
Zeldzaam, want normaal rijden daar Amba's en Citaro G's.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:16 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Vanmiddag een Duvadec (eigenlijk zeg ik veel liever Volvo) op lijn 94 richting Zaandam gespot.
Zeldzame spot of vaker voorkomend beeld nu deze bussen van de lijnen 170/171/172 zijn verdwenen?
Die had ik dus ook al gespot in Noord. Vond ik wel opvallend omdat ze op die lijnen naar Zaandam eigenlijk altijd lagevloers mat inzetten. Dan komen ze met die oude bus aanzetten. Waar overigens wel sublieme banken inzitten!quote:
Dat komt omdat lijn 11 en 15 gereden worden door Streek. En in elke dienst zit wel zo'n stadsrit.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:38 schreef Peterselieman het volgende:
Het is wel te merken dat Arriva in Groningen een nieuwe dienstregeling op 6 januari heeft ingevoerd. op heel veel stadslijnen en ook sommige streeklijnen duikt vreemd materieel op. Op stadslijnen rijden nu regelmatig standaard streekbussen en op sommige streeklijnen duiken nu opeens soms stadsgeledes op. Erg vreemd allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |