Ik denk dat je van deze tekst beter je onderschrift kunt maken, want deze opmerking kun je eigenlijk na iedere reactie wel plaatsen. Vind het n btje ruimte verspilling.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:46 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Psst. Niet alles wat op internet staat is juist.
quote:Op maandag 21 januari 2008 12:41 schreef Torah het volgende:
[..]
Dat GVD van Lambiekje vind ik niet kunnen op een forum.
Het is niet verboden. Mits het met mate en niet onnodig/expres kwetsend gebruikt wordt.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:24 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Algemeen:
Ik ben ook niet gecharmeerd van gvd's op n forum. Zijn daar eigenlijk regels voor ?
Ik zie het meer als teken van zwakte en haalt iemand z'n eigen post gewoon onderuit, hoe fantastisch de rest van zijn verhaal er ook uitziet.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:54 schreef Haushofer het volgende:
Vloeken op een internetforumSorrie hoor, maar als je dat nodig hebt om posts op een forum kracht bij te zetten is het niet al te best gesteld met je redenatievermogen. Bovendien laat het alleen maar frustratie zien, al helemaal als je ze in een post zet.
Ik vind het getuigen van domheidFf tot 10 tellen en dan pas op invoeren drukken is een stuk efficienter.
Nou ja, ben ik even een avondje niet online, wordt het onderwerp verwijderd. Was gewoon een geintje, moet toch kunnen?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:24 schreef wormwood het volgende:
[911] Meningen en argumenten # 1 - We Got Him
Torah blijkt de discussie rond 9/11 niet zo serieus te nemen.
Ik zeg niet dat het zwak is.quote:Op woensdag 23 januari 2008 02:06 schreef BaajGuardian het volgende:
Wat is er zo zwak aan? Alsof er een god op een wolk zit die er wakker om licht, ter respect van iemand die zich eraan stoort ok, maar ga niet doen alsof mensen die het zo nu en dan eens gebruiken zwak zijn..
Daar gaat het toch helemaal niet omquote:Op woensdag 23 januari 2008 02:06 schreef BaajGuardian het volgende:
Wat is er zo zwak aan? Alsof er een god op een wolk zit die er wakker om licht, ter respect van iemand die zich eraan stoort ok, maar ga niet doen alsof mensen die het zo nu en dan eens gebruiken zwak zijn..
sommige mensen hebben dat met emoticonsquote:Het gaat erom dat je kennelijk een uiting van frustratie nodig hebt omdat je denkt dat dat je verhaal kracht bij zet.
Stond in 9/11 Meningen deel 12. Ik dacht dat Holocaust hier taboe was. Verder dweep ik niet met Holocaust ontkenners, maar ben juist diep onder de indruk van dit misdrijf uit WOII. Beetje cru om iemand hiervan te beschuldigen, terwijl dat niet zo is. Dit bericht gaat echt te ver!quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:43 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dat jij dweept met holocaustontkenners en beroepsleugenaars was mij al wel langer bekend. Maar goed, als jij daar gelukkig van wordt hou ik je niet tegen. Ieder zijn meug.
Dan moet je beter opletten wat andere mensen schrijven:quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:00 schreef Torah het volgende:
[..]
Stond in 9/11 Meningen deel 12. Ik dacht dat Holocaust hier taboe was. Verder dweep ik niet met Holocaust ontkenners, maar ben juist diep onder de indruk van dit misdrijf uit WOII. Beetje cru om iemand hiervan te beschuldigen, terwijl dat niet zo is. Dit bericht gaat echt te ver!
De holocaust is geen taboe op FOK!, het ontkennen ervan wel want dat is namelijk strafbaar. Jij haalt Eric "holohoax" Hufschmid aan als serieuze bron van informatie. Dan kun je verontwaardigd gaan doen, maar dan dweep je gewoon met holocaustontkenners. Als jij daar niet mee geassocieerd wilt worden dan moet je ook niet aan komen zetten met zulke figuren.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:00 schreef Torah het volgende:
[..]
Stond in 9/11 Meningen deel 12. Ik dacht dat Holocaust hier taboe was. Verder dweep ik niet met Holocaust ontkenners, maar ben juist diep onder de indruk van dit misdrijf uit WOII. Beetje cru om iemand hiervan te beschuldigen, terwijl dat niet zo is. Dit bericht gaat echt te ver!
quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:28 schreef merlin693 het volgende:
[..]
sommige mensen hebben dat met emoticons
Waarom gebruik jij egenlijk de term holocaustontkenner ?quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:37 schreef Terecht het volgende:
[..]
De holocaust is geen taboe op FOK!, het ontkennen ervan wel want dat is namelijk strafbaar. Jij haalt Eric "holohoax" Hufschmid aan als serieuze bron van informatie. Dan kun je verontwaardigd gaan doen, maar dan dweep je gewoon met holocaustontkenners. Als jij daar niet mee geassocieerd wilt worden dan moet je ook niet aan komen zetten met zulke figuren.
N groot gedeelte van de Bush govt zijn imo oorlogsmisdadigers.quote:Deniers? Or Truth Seekers?
The people who complain that the Holocaust has been distorted are often referred to as "Holocaust Deniers". This is as deceptive as calling people "conspiracy nuts", or "anti Americans" or "unpatriotic" for questioning the official story about the September 11 attack.
These "Holocaust deniers" are not denying that the Nazi camps existed, nor are they denying that people died in the camps. Rather, they are complaining about the distortions and lies about the camps.
The term “Holocaust denier” was certainly created to give these people a bad image. A more accurate term for these people would be “people who are disgusted by the inaccuracies and lies in our history books.” An even better phrase would be “Holocaust Truth Seekers”.
The Holocaust Truth Seekers want an accurate record of history. Some of these Holocaust Truth Seekers were prisoners in the camps, or children of prisoners, so they ought to be able to describe their experiences in the camp. Why should the government stop them from describing what they saw?
The primary complaint of the Holocaust Truth Seekers is that the Nazi camps were slave labor camps, not extermination centers. The Holocaust Truth Seekers claim that most of the deaths were caused by typhus epidemics due to lice, and shortages of food during the final years of the war, not gas chambers.
I think most people would respond,
“What difference does it make whether the Nazi camps were intended for slave labor or for extermination? In either case, it was unimaginable abuse.”
http://www.erichufschmid.net/Conspiracies12.htm
Ja OK, maar Terecht bedenk even: het maakt mij werkelijk niets uit of iemand nu blank, zwart, geel, christen, jood, boedhist of Arabier is, het gaat om de inhoud van de discussie. Jij zegt kennelijk dat Hufschmid een Holocaust ontkenner is. Is hij dat ook? En al zou hij dat zijn, wil dat nog niet zeggen dat je mij met hem kan vergelijken met een Holocaust ontkenner. Dat gaat te ver en klopt dus helemaal niet. Ik beoordeel en waardeer Hufschmid in grote lijnen op zijn gedachten wat 9/11 betreft en meer niet, al is het een Rus, Chinees of wat dan ook. Al zou het een Holocaust ontkenner zijn, wil nog niet zeggen dat er geen spaan van hem deugt, dat gaat wel heel erg kort door de bocht. Eenvoudig vergelijk: als jij twee linker handen hebt, wil het nog niet zeggen dat de rest niet deugt aan jou.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:37 schreef Terecht het volgende:
[..]
De holocaust is geen taboe op FOK!, het ontkennen ervan wel want dat is namelijk strafbaar. Jij haalt Eric "holohoax" Hufschmid aan als serieuze bron van informatie. Dan kun je verontwaardigd gaan doen, maar dan dweep je gewoon met holocaustontkenners. Als jij daar niet mee geassocieerd wilt worden dan moet je ook niet aan komen zetten met zulke figuren.
Ja, ook zoiets: ben je dan zelfs medeplichtig aan .. kan je je dan afvragen? Ook dat is strafbaar.quote:Ben jij daarom 'n verdediger van oorlogsmisdadigers?
Ja dat is hij. Daarom vind ik het frappant dat je hem als bron zo geloofwaardig vind.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:55 schreef Torah het volgende:
[..]
Ja OK, maar Terecht bedenk even: het maakt mij werkelijk niets uit of iemand nu blank, zwart, geel, christen, jood, boedhist of Arabier is, het gaat om de inhoud van de discussie. Jij zegt kennelijk dat Hufschmid een Holocaust ontkenner is. Is hij dat ook? En al zou hij dat zijn, wil dat nog niet zeggen dat je mij met hem kan vergelijken met een Holocaust ontkenner. Dat gaat te ver en klopt dus helemaal niet. Ik beoordeel en waardeer Hufschmid in grote lijnen op zijn gedachten wat 9/11 betreft en meer niet, al is het een Rus, Chinees of wat dan ook. Al zou het een Holocaust ontkenner zijn, wil nog niet zeggen dat er geen spaan van hem deugt, dat gaat wel heel erg kort door de bocht. Eenvoudig vergelijk: als jij twee linker handen hebt, wil het nog niet zeggen dat de rest niet deugt aan jou.
Zie de link van Atuin-hek, er is trouwens nog veel meer te vinden over Hufschmid's denkbeelden. Hij ziet zichzelf ook als een holocaustontkenner en hij gelooft niet in het bestaan van gaskamers, dat heeft ie in 2006 gezegd.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:34 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Waarom gebruik jij egenlijk de term holocaustontkenner ?
Waarom gebruik je niet de term die Hufschmidt op zichzelf van toepassing vind?
Waarom zit hij nog niet in de gevangenis als wat hij doet strafbaar is ?
[..]
N groot gedeelte van de Bush govt zijn imo oorlogsmisdadigers.
Jij verdedigt het commision report dat onder hun verantwoording is geschreven en ondertekend.
Ben jij daarom 'n verdediger van oorlogsmisdadigers?
Nogmaals: ik beoordeel hem daar niet op, maar om zijn werk over 9/11. Afgezien daarvan, hoor ik daar vandaag ook voor het eerst van. Het verandert mijn idee over zijn gedachten over 9/11 niet. Afkomst is voor mij totaal geen criterium en ik ben het ook niet volledig met zijn gedachten over 9/11 eens. Zijn Global Hawk idee van het Pentagon kan ik bijvoorbeeld al niet in meegaan.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:58 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja dat is hij. Daarom vind ik het frappant dat je hem als bron zo geloofwaardig vind.
Hufschmid gaat met een hele foute premisse de 9/11 discussie aan, en die premisse zie je ook de hele tijd terug in zijn gedachten over 9/11, namelijk dat de joden het hebben gedaan.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:07 schreef Torah het volgende:
[..]
Nogmaals: ik beoordeel hem daar niet op, maar om zijn werk over 9/11. Afgezien daarvan, hoor ik daar vandaag ook voor het eerst van. Het verandert mijn idee over zijn gedachten over 9/11 niet. Afkomst is voor mij totaal geen criterium en ik ben het ook niet volledig met zijn gedachten over 9/11 eens. Zijn Global Hawk idee van het Pentagon kan ik bijvoorbeeld al niet in meegaan.
Goed, maar noem mij geen Holocaust ontkenner Terecht, want dan sla je de plank volledig mis. Ik heb hier het nodige van de geschiedenis van WOII in huis en weet ook dondersgoed van verhalen van mijn ouders wat er is gebeurd. Daar is geen twijfel over mogelijk. Eigenlijk wil ik nog een keer naar Auswitch om het ook met eigen ogen te zien. Maar ik had nog een vraag (zie ander draadje) over je afkomst, maar daar kan je wellicht beter hier op antwoorden.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:06 schreef Terecht het volgende:
[..]
Zie de link van Atuin-hek, er is trouwens nog veel meer te vinden over Hufschmid's denkbeelden. Hij ziet zichzelf ook als een holocaustontkenner en hij gelooft niet in het bestaan van gaskamers, dat heeft ie in 2006 gezegd.
Een kaalkopje zal ook niet gauw zeggen dat hij racist is, maar de zwarten hebben het wel altijd gedaan.
Ik ken Hufschmid eigenlijk voornamelijk van:quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:11 schreef Terecht het volgende:
[..]
Hufschmid gaat met een hele foute premisse de 9/11 discussie aan, en die premisse zie je ook de hele tijd terug in zijn gedachten over 9/11, namelijk dat de joden het hebben gedaan.
Dat doet hij toch niet?quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:12 schreef Torah het volgende:
[..]
Goed, maar noem mij geen Holocaust ontkenner Terecht, want dan sla je de plank volledig mis. Ik heb hier het nodige van de geschiedenis van WOII in huis en weet ook dondersgoed van verhalen van mijn ouders wat er is gebeurd. Daar is geen twijfel over mogelijk. Eigenlijk wil ik nog een keer naar Auswitch om het ook met eigen ogen te zien. Maar ik had nog een vraag (zie ander draadje) over je afkomst, maar daar kan je wellicht beter hier op antwoorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |