Ik wil wel, maar voel me meteen zo aangevallen door mensen als Terecht, ik weet ook niet wat er precies gebeurd is maar wil het graag weten, maar dan komt hij met bewijs en gedoe aan wat alsnog erg weinig zegt.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:41 schreef Torah het volgende:
[..]
OK succes, doe gewoon je eigen zoektocht en laat je niet misleiden of verleiden tot discussies die je niet wil!
En ik wacht al tijden op een heleboel antwoorden van jou, die kan ik zeker wel op mijn buik schrijven?quote:Op zondag 20 januari 2008 21:48 schreef Torah het volgende:
[..]
Zonde van het geldIk wacht nog op een antwoord van jou.
Ben ik zo eng?quote:Op zondag 20 januari 2008 21:53 schreef duymelijntje het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar voel me meteen zo aangevallen door mensen als Terecht,
Psst. Voor zover ik weet zijn in dit topic geen pro-bush mensen actief.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:35 schreef duymelijntje het volgende:
[..]
Dank je voor de steun
Ik denk dat ik maar stop in deze discussie, want ik raak hier alleen maar gefrustreerd van, ik weet ook niet wat er precies is gebeurd, maar de pro-bush mensen hier ook niet. En daar gaat het nou net om, wat is er wel gebeurd.
Maar mensen, veel plezier met het geloven in bush zijn waarheid, net als in de claim dat Sadam weapons of mass destruction had, Iran nuclaire wapens aan het maken is en dat nederland in Afganistan met een opbouwmissie bezig is.
Tot later
Heb je nou al gezien dat er veel meer papieren zijn gevonden dan alleen de paspoorten van de kapers?quote:Op zondag 20 januari 2008 21:53 schreef duymelijntje het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar voel me meteen zo aangevallen door mensen als Terecht, ik weet ook niet wat er precies gebeurd is maar wil het graag weten, maar dan komt hij met bewijs en gedoe aan wat alsnog erg weinig zegt.
Het is in ieder geval niks persoonlijks tegen mensen, maar vind het gewoon freaky idee dat de hele bush/wereld politiek toch best wel om de war on terror draait terwijl het maar de vraag is waar die terror nou echt vandaan is gekomen.
Als ik er met mensen over praat wordt ik vaak als idioot gezien. Ze kunnen niet begrijpen dat ik twijfel aan het officiele verhaal. Is dat zo raar?
Misschien zijn wij wel gewoon iets slimmer omdat we verder kijken![]()
Als je een 100% sluitende verklaring wil vinden voor een gebeurtenis als 9/11 zal je bij elke officiele en onofficiele versie gaten vinden. Je kan niet in een laboratorium 50 WTC's nabouwen en er vliegtiugen, bommen, thermate en lasers op los laten om zo na te bootsen wat je wil hebben. En zelfs als je dat wel zou kunnen, dan nog zijn er te veel onbekende of onvoorspelbare factoren die de uitkomst beinvloeden. Laat eens een glas vallen vanaf precies een meter en noteer het aantal scherven en de positie daarvan. En probeer dan eens met nog een glas exact hetzelfde resultaat te krijgen. Dat lukt je nooit, iets simpels als een brekend glas is zelfs onder de meest ideale omstandigheden onvoorspelbaar.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:35 schreef duymelijntje het volgende:
[..]
Dank je voor de steun
Ik denk dat ik maar stop in deze discussie, want ik raak hier alleen maar gefrustreerd van, ik weet ook niet wat er precies is gebeurd, maar de pro-bush mensen hier ook niet. En daar gaat het nou net om, wat is er wel gebeurd.
Maar mensen, veel plezier met het geloven in bush zijn waarheid, net als in de claim dat Sadam weapons of mass destruction had, Iran nuclaire wapens aan het maken is en dat nederland in Afganistan met een opbouwmissie bezig is.
Tot later
Ik begrijp je wens om te willen weten wat er gebeurd is. Ik denk dat dat ook in de mens zitquote:Op zondag 20 januari 2008 21:53 schreef duymelijntje het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar voel me meteen zo aangevallen door mensen als Terecht, ik weet ook niet wat er precies gebeurd is maar wil het graag weten, maar dan komt hij met bewijs en gedoe aan wat alsnog erg weinig zegt.
Het is in ieder geval niks persoonlijks tegen mensen, maar vind het gewoon freaky idee dat de hele bush/wereld politiek toch best wel om de war on terror draait terwijl het maar de vraag is waar die terror nou echt vandaan is gekomen.
Als ik er met mensen over praat wordt ik vaak als idioot gezien. Ze kunnen niet begrijpen dat ik twijfel aan het officiele verhaal. Is dat zo raar?
Misschien zijn wij wel gewoon iets slimmer omdat we verder kijken![]()
(mensen, reageer alsjeblieft niet serieus op de laatste zin en staat niet voor niks een smiley bij:) )
Nee hoor! Even vraagje aan jou:quote:
Psst. Niet alles wat op internet staat is juist.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:49 schreef Torah het volgende:
[..]
Ik begrijp je wens om te willen weten wat er gebeurd is. Ik denk dat dat ook in de mens zit![]()
Zie het als een puzzel van een paar miljoen stukjes en ga op zoek naar de juiste plaats waar je ze moet gaan leggen en accepteer ook dat het gros van de stukjes domweg niet zijn te plaatsen, omdat de nodige informatie gewoon ontbreekt, wordt achter gehouden of wordt verdraait. Verdraait door de 9/11 Commission Report, een flink aantal mensen die jou weer aan het twijfelen proberen te krijgen en een handjevol website's die het tegendeel proberen te bewijzen. Hou je vast aan de inmiddels meer dan 100.000 website's die de officiële lezing in twijfel trekken, vragen stellen en eigen theorieën proberen op te stellen. De verleiding is misschien heel groot, maar probeer de laatste categorie een beetje te vermijden.
En vooral: bekijk veel video's, heel veel video's, ook van de andere partij. Bekijk lezingen die online zijn te vinden via bijvoorbeeld Google Video. Er zijn een drietal boeken verkrijgbaar in het nederlands. Ik heb ze alle drie gelezen en kan deze zeker aanraden:
https://www.boekenstand.n(...)_al_Qaeda-12362.html
Als je die gelezen hebt, vallen er opeens een heleboel stukjes op zijn plaats en kan je 9/11 plaatsen op de plek waar het hoort en begrijp je ook de achterliggende gedachte ervan. Afghanistan, Irak en nog een groot aantal zaken. Het boek zelf heeft in 2005 internationaal gezien de nodige prijzen gewonnen en dat is niet voor niets. Verder is het in 20 talen vertaald.
En tot slot: je staat absoluut niet alleen, het legertje Truthers groeit alleen maar, de trein waar we in zitten wordt alleen maar voller en voller. Ik zie zeer regelmatig nieuwelingen erbij komen. Wil je helpen? Doe dan datgene waar jij goed in bent!
wil je eens stoppen met deze onzinnige oneliner.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:46 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Psst. Niet alles wat op internet staat is juist.
Hij is blijkbaar nog steeds nodig.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
wil je eens stoppen met deze onzinnige oneliner.
Stop jij dan met de WTC branden een prullenbakbrandje te noemenquote:Op maandag 21 januari 2008 12:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
wil je eens stoppen met deze onzinnige oneliner.
In het Engels.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:53 schreef Torah het volgende:
[..]
Nee hoor! Even vraagje aan jou:
De 9/11 Commission Report in welke talen is die verkrijgbaar?
Ha, ha, echt een tacticus jijquote:Op maandag 21 januari 2008 13:27 schreef Terecht het volgende:
[..]
In het Engels.
Maar heb je nu al je gedachten eens laten gaan over de consequenties van je argumenten mbt flight 93 en het pentagon bijvoorbeeld?
Waar is die boeing dan wel gebleven?quote:Op maandag 21 januari 2008 16:53 schreef Torah het volgende:
Van het Pentagon ben ik overtuigd dat er geen Boeing 757 op diverse video's te zien is, dus die zal er ongetwijfeld ook niet zijn geweest.
Waar zijn de andere resten van de boeing dan gebleven?quote:Van Shanksville ben ik overtuigd dat er geen volledige Boeing 757 in die krater is gedoken.
Wie zegt dat ik geen engels kan lezen? Beetje voorbarige conclusie wormwood.quote:Waarom neem je dan geen genoegen met het commission report als je blijkbaar niet eens engels kunt lezen?
Wat zorgt er voor dat je daar zo overtuigd van bent?quote:Op maandag 21 januari 2008 16:53 schreef Torah het volgende:
[..]
Ha, ha, echt een tacticus jij![]()
Ik probeer me te vrijwaren van teveel speculatie in het geheel.
Van het Pentagon ben ik overtuigd dat er geen Boeing 757 op diverse video's te zien is, dus die zal er ongetwijfeld ook niet zijn geweest.
Van Shanksville ben ik overtuigd dat er geen volledige Boeing 757 in die krater is gedoken.
Op beide plaatsen laat ik het vooralsnog even rusten.
Ik had gehoopt dat de 9/11 Commission Report nog wat aanknopingspunten zou kunnen leveren, maar het is jammer dat er geen nederlandse vertaling is gemaakt.
Opmerkelijk is het, maar geen nieuws (volgens mij dan) of die video moet over meer recente ontwikkelngen gaan.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:54 schreef Torah het volgende:
Opmerkelijk nieuws!
President Bush heeft zichzelf en de gehele Bush Administration volledig ingedekt voor strafvervolging van oorlogsmisdaden gepleegd vanaf .... 11 september 2001:
http://www.youtube.com/watch?v=jHQ7Prwh7Gc
Dit voor het geval de Democraten de volgende President gaan leveren.
Ik ook nog niet Resonancer.quote:Het is i.d.d. weer 'n nieuwe ontwikkeling. Neem toch aan dat ze nu helemaal ingedekt zijn?
CNN: BUSH PARDON's HIMSELF van oorlogsmisdade met nieuwe wet
Kan zo 1,2,3 maar weinig over deze wet vinden trouwens.
Mijn standpunt daarover had je een paar postjes hoger al kunnen lezen:quote:Op maandag 21 januari 2008 17:06 schreef wormwood het volgende:
[..]
Waar is die boeing dan wel gebleven?
[..]
Waar zijn de andere resten van de boeing dan gebleven?
Met deze wet geven ze wel aan dat ze fout zitten rondom 911. Waarom anders indekken met terug werkende kracht tot 911.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:54 schreef Torah het volgende:
Opmerkelijk nieuws!
President Bush heeft zichzelf en de gehele Bush Administration volledig ingedekt voor strafvervolging van oorlogsmisdaden gepleegd vanaf .... 11 september 2001:
http://www.youtube.com/watch?v=jHQ7Prwh7Gc
Dit voor het geval de Democraten de volgende President gaan leveren.
Dat zou inderdaad kunnen en daarom ben ik ook benieuwd naar de uiteindelijke tekst.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Met deze wet geven ze wel aan dat ze fout zitten rondom 911. Waarom anders indekken met terug werkende kracht tot 911.
En nu nog eens antwoord op mijn andere vragen.quote:Op maandag 21 januari 2008 17:11 schreef Torah het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik geen engels kan lezen? Beetje voorbarige conclusie wormwood.
Voor zoiets specifieks als de gebeurtenissen als bij het Pentagon en Shanksville heb ik liever een nederlandse tekst voor me neus om het Amerikaanse standpunt volledig te kunnen doorgronden.
Interessant.quote:All 18 major claims are discussed and rigorously dismissed, and a further
analysis of the text reveals an overwhelming density of factual and logical errors. This
paper refutes Dr. Griffin’s major claims, supporting with evidence that the aircraft
impacts were expected to significantly damage the structures, that the resulting fires were
of both sufficient temperature and duration to cause structural collapse, that a progressive
collapse resulting in total destruction of the Towers was the likely result, and that the
“controlled demolition” hypothesis is speculative and unsupported by any evidence. We
also discuss the anticipated NIST report on World Trade Center Seven. The author
highlights the fundamental sources of errors present in Dr. Griffin’s research and
provides a template to evaluate future claims using resources available in open literature.
en valt het je op dat een Terecht, Wormwood of A-Tuinhek daar geen mening over hebben. Zij weten ook dondersgoed dat het serieus shit is dat Bush en admin zich indekken voor enig oorlogsmisdaad.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:48 schreef Torah het volgende:
[..]
De Amerikaanse as-van-het-kwaad gaat vanaf morgen vrijuit!
Leugenaarquote:Op maandag 21 januari 2008 23:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
en valt het je op dat een Terecht, Wormwood of A-Tuinhek daar geen mening over hebben. Zij weten ook dondersgoed dat het serieus shit is dat Bush en admin zich indekken voor enig oorlogsmisdaad.
Alleen tja dat past niet in het straatje van de overheden zijn zo eerlijk en oprecht. Hier NL is ook zo corrupt als het maar zijn kan.
Als het op gegronde oorlog gevoerd wordt is er niets aan de hand, maar hun, us govt, weet dondersgoed dat ze FOUT zitten als het maar zijn kan. Vandaar het indekken.
vingertje wijzen lalala. Op de man spelende kneuzen zijn het. NIST hielenlikkers.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:58 schreef wormwood het volgende:
http://www.911myths.com/drg_nist_review_2_0.pdf
260 pagina's tegengas aan Dr. David Ray Griffin
[..]
Interessant.
Oh die gebogen u-bocht balk of de "meteorite" voor het gemak maar weg laten.quote:The reader will note that nowhere on this list do we find explosives, thermite, beam
weapons, or any of the various ideas floated by the Truth Movement. The reason for this
is simple: There is no evidence in support of any of these ideas.
Ryan Mackey is een held! Je moet zijn posts op JREF eens lezen, hij is een wetenschapper pur sang. Het JREF forum is sowieso een vergaarbak aan info voor de skeptische medemens. Mark Roberts van http://wtc7lies.googlepages.com/home is er te vinden, net zoals de man achter 911myths, de oprichter van debunking911, de auteurs van srewloosechange, de presentator van hardfire (prachtig om te zien hoe de truthers worden gekraakt in zijn shows), Dr Frank Greening is een vaste reaguurder, er posten 2 airforce piloten die op 9/11 'on duty' waren, een werknemer van Boston ATC die op 9/11 werkte is lid, etc etc.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:58 schreef wormwood het volgende:
http://www.911myths.com/drg_nist_review_2_0.pdf
260 pagina's tegengas aan Dr. David Ray Griffin
[..]
Interessant.
Maakt niet uit Lambiekje, ik ben inmiddels weer een andere lijn aan het doorspitten en ook die leidt weer in de voor ons bekende richtingquote:Als het op gegronde oorlog gevoerd wordt is er niets aan de hand, maar hun, us govt, weet dondersgoed dat ze FOUT zitten als het maar zijn kan. Vandaar het indekken.
En dat jij iedereen die niet in een complot geloofd maar voor dom uitmaakt en Bush constant zwart loopt te maken is niet "vingertje wijzen" en "op de man spelen".quote:Op maandag 21 januari 2008 23:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
vingertje wijzen lalala. Op de man spelende kneuzen zijn het. NIST hielenlikkers.
Ik heb daar geen mening over omdat het weer de zoveelste zijstap op de 9/11 discussie is.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
en valt het je op dat een Terecht, Wormwood of A-Tuinhek daar geen mening over hebben.
Waarom ga je niet eerst onderzoeken hoe dat nou gegaan is met vlucht 93?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 06:46 schreef Torah het volgende:
[..]
Maakt niet uit Lambiekje, ik ben inmiddels weer een andere lijn aan het doorspitten en ook die leidt weer in de voor ons bekende richting
niet perse dom eerder naief en ignorant.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:05 schreef wormwood het volgende:
[..]
En dat jij iedereen die niet in een complot geloofd maar voor dom uitmaakt en Bush constant zwart loopt te maken is niet "vingertje wijzen" en "op de man spelen".
Wat ben jij toch een hypocriet ventje Lambiekje....
Heel simpel wormwood, omdat ik geen tunneldenker ben zoals jijquote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:12 schreef wormwood het volgende:
[..]
Waarom ga je niet eerst onderzoeken hoe dat nou gegaan is met vlucht 93?
Nu onderzoek je alles half en slecht en raak je te snel overtuigd van iets wat gewoon niet klopt.
Waarom, Rumsfeld heeft toch gezegd dat ze het hebben neergeschoten. >> weg heroisch verhaal.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:12 schreef wormwood het volgende:
[..]
Waarom ga je niet eerst onderzoeken hoe dat nou gegaan is met vlucht 93?
Nu onderzoek je alles half en slecht en raak je te snel overtuigd van iets wat gewoon niet klopt.
Goed idee Lambiekje, stel het ze maar eens voor.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:59 schreef Lambiekje het volgende:
Misschien moeten Fok! maar een aparte subgroep "911" aanmaken. Waaronder we alle verschillende zaken kunnen behandelen. Nu stuitert de topics van F93 naar WTC naar OBL naar voorkennis.
Als BigBrother voor elke seizoen een eigen groep had, dan moet dat ook best kunnen voor 911.
Er is toch wel eens geprobeerd om alleen een topic over NORAD te laten gaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:59 schreef Lambiekje het volgende:
Misschien moeten Fok! maar een aparte subgroep "911" aanmaken. Waaronder we alle verschillende zaken kunnen behandelen. Nu stuitert de topics van F93 naar WTC naar OBL naar voorkennis.
Dat heeft Rumsfeld nooit gezegd.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom, Rumsfeld heeft toch gezegd dat ze het hebben neergeschoten. >> weg heroisch verhaal.
Dus dan onderzoek je alles maar voor helft, ga je toch roepen dat het zo en zo is gegaan en weiger je iets anders te geloven....quote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:51 schreef Torah het volgende:
[..]
Heel simpel wormwood, omdat ik geen tunneldenker ben zoals jij
Heb jij uberhaupt weleens kritisch onderzoek gedaan? Jij kletst alleen het 9/11 Commission Report maar na en die barst van de grove fouten, leugens, verdraaiingen en verzwijgingen door de Bush Administrationquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:31 schreef wormwood het volgende:
[..]
Dus dan onderzoek je alles maar voor helft, ga je toch roepen dat het zo en zo is gegaan en weiger je iets anders te geloven....
Ik kijk naar veel meer onderzoeken wees maar niet bang.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:56 schreef Torah het volgende:
[..]
Heb jij uberhaupt weleens kritisch onderzoek gedaan? Jij kletst alleen het 9/11 Commission Report maar na en die barst van de grove fouten, leugens, verdraaiingen en verzwijgingen door de Bush Administration![]()
Dat betwijfel ik toch heel sterk wormwood: als ik meerdere keren duidelijk aangeef dat ik bepaalde puzzelstukjes even opzij heb gelegd, blijf je maar trekken om antwoorden, terwijl een stukje zelfonderzoek van jou zijde toch ook zou moeten kunnen. Of zit een stukje kritisch denken bij jou niet in de genen?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:03 schreef wormwood het volgende:
[..]
Ik kijk naar veel meer onderzoeken wees maar niet bang.
Als ik wat roep, ben ik er ook zeker van dat het logisch verklaarbaar is wat ik roep. Ik ga niet roepen dat een helft van een vliegtuig spoorloos is verdwenen zonder te verklaren waarom dat verdwenen is.
JIj maakt er zelf puzzels van door dingen te roepen die niet redelijk zijn. Dan kun je wel gaan gillen dat ik tunnelvisie heb, maar ook dat is heel erg simpel van je.
Waarom doe je dan beweringen over zaken die je zelf nog niet snapt?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:04 schreef Torah het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik toch heel sterk wormwood: als ik meerdere keren duidelijk aangeef dat ik bepaalde puzzelstukjes even opzij heb gelegd, blijf je maar trekken om antwoorden, terwijl een stukje zelfonderzoek van jou zijde toch ook zou moeten kunnen. Of zit een stukje kritisch denken bij jou niet in de genen?
Overtuigd zijn zonder bewijs daarvoor te kunnen geven komt op mij toch als speculatie over. Je wilde niet zeggen waarom je hiervan overtuigd was en nu weer beweren dat je er zeker van bent dat het logisch te verklaren is? Als het logisch te verklaren is waarom durf je dan niet te zeggen waarom die vliegtuigen verdwenen zijn en het geen compleet vliegtuig in Shanksville en geen vliegtuig in het Pentagon was je het een en ander toch zo goed onderzocht?quote:Ik probeer me te vrijwaren van teveel speculatie in het geheel.
Van het Pentagon ben ik overtuigd dat er geen Boeing 757 op diverse video's te zien is, dus die zal er ongetwijfeld ook niet zijn geweest
Van Shanksville ben ik overtuigd dat er geen volledige Boeing 757 in die krater is gedoken.
Op beide plaatsen laat ik het vooralsnog even rusten.
Ik heb genoeg zelf onderzoek gedaan om te concluderen dat vlucht 93 in zijn geheel is gecrashed bij Shanksville.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:04 schreef Torah het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik toch heel sterk wormwood: als ik meerdere keren duidelijk aangeef dat ik bepaalde puzzelstukjes even opzij heb gelegd, blijf je maar trekken om antwoorden, terwijl een stukje zelfonderzoek van jou zijde toch ook zou moeten kunnen. Of zit een stukje kritisch denken bij jou niet in de genen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |