quote:
Omdat ik uitingen zoald ie niet wil hebben hier? Wat voegt het toe behalve negatieve spanningen? Niets.quote:
Dat snap ik. Snap jij ook dat de bewering over het niet open staan van de critici niet klopt?quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:47 schreef Petre het volgende:
[..]
Als er ergens een bewijs voor is wat door iedereen geaccepteerd is, dan lijkt het mij juist niet in BNW passen. Dat er users EISEN dat er bewijs is voor alles, mag wel zijn, maar dat is geen eis die NS of ik vanuit FOK!/BNW stellen. Dat bijv. jij er een probleem mee hebt als mensen niet bij elke theorie met een door jou geaccepteerd stuk bewijs willen overleggen, neemt niet weg dat ze wel mogen discussiëren.
Kun je nou al aangeven welke opmerkingen van bijv. mij je net zo erg vind als dat constante gedram van Lambiekje dat iedereen die niet in een complot geloofd maar dom is?quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:47 schreef Petre het volgende:
[..]
Omdat ik uitingen zoald ie niet wil hebben hier? Wat voegt het toe behalve negatieve spanningen? Niets.
Het apparaat in die weggehaalde link is volgens de makers ervan juist bedoelt om negatieve spanningen en hoofdpijn weg te nemen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:47 schreef Petre het volgende:
[..]
Omdat ik uitingen zoald ie niet wil hebben hier? Wat voegt het toe behalve negatieve spanningen? Niets.
Helemaal duidelijk idd en ben het er gedeeltelijk mee eens.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:14 schreef Petre het volgende:
Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters, dat je je aan de Nederlandse wetgeving houdt...
...gedraag je fatsoenlijk en negeer de mensen waar je niet goed mee op kan schieten. FOK! heeft een heleboel gebruikers en er zullen altijd mensen zijn waarmee je botst. Ga dat gewoon uit de weg.
Ik geloof dat zoiets als bovenstaande wel duidelijk zou moeten zijn?
Salvad0R voegt weer weinig zinnigs toe aan de discussie. Zijn ook ander ge-etter in andere posts. Niet echt bevorderlijk voor de discussie en zeker niet wat ik graag in een discussie wil zien.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:09 schreef Salvad0R het volgende:
-
Kun je dan nu eindelijk eens aangeven waar ik iemand al bij voorbaat een rasdebieltje noem.quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:25 schreef Petre het volgende:
waar twee vechten hebben...
Waarom worden skeptici wel hard aangepakt maar dit soort gescheld niet?quote:
Die wou ik hier ook melden maar je was me al voorquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:16 schreef wormwood het volgende:
Het gaat maar door:
[..]
Waarom worden skeptici wel hard aangepakt maar dit soort gescheld niet?
quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:16 schreef Salvad0R het volgende:
Zou best wel eens kunnen jaquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:38 schreef ChOas het volgende:
Ik neem aan dat het topicreportknopje ondertussen ernstige verkleuring vertoont ?
registratie derkinsquote:wormwood - donderdag 14 februari 2008 @ 08:25
toeval ?quote:donderdag 14 februari 2008 @ 09:12
Volgens mij is voor zulke zaken de PM.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:39 schreef merlin693 het volgende:
laatse post wormwood
[..]
registratie derkins
[..]
toeval ?
Je wilt dus zeggen dat die post van je naar je zelf toe gericht was? Had je die dan niet beter voor je zelf kunnen houden? Het voegt namelijk niks toe aan de discussie, integendeel.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:49 schreef merlin693 het volgende:
volgens mij deze opmerking naar mij toe dan ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |