wat een meloten op die site die verhalen omgquote:Op donderdag 13 december 2007 23:14 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Smeer stiekem een beetje Androgel op haar!
quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:29 schreef buzzer het volgende:
Hoe je ze geil krijgt moet je zelf maar uitvinden.
Ik weet wel hoe je zo voor de tweede keer heet krijgt*proest*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet wel hoe je zo voor de tweede keer heet krijgtomgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet wel hoe je zo voor de tweede keer heet krijgtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Vind ik ook. Ik kom ook wel klaar als een meisje niet geil is.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:50 schreef mnybag het volgende:
wat een retards op dit forum
jij snapt er werkelijk waar helemaal niks van prutserquote:Op zondag 16 december 2007 20:24 schreef mnybag het volgende:
oke, hoe krijg je een meisje geil?
ik denk met een combinatie van je humor, geur, handtastelijkheid (duur woord) en nog wat andere kleine dingen. met handtastelijkheid (bestaat dit woord wel?) bedoel ik het aanraken van een meisje, bv als je iets te drinken ben wezen halen en dan haar hand zachtjes vastpakt of in haar zij knijpen als je haar plaagt ofzo.
verder is oogcontact ook belangrijk, wss wel het belangrijkste van allemaal.
en vrouwen zijn niet zo makkelijk, ze moet jou leuk vinden voordat ze geil tegen je gaat doen, je kan niet zomaar een vrouw bij haar kruis pakken en verwachten dat ze geil wordt, iets wat andersom wel werkt natuurlijk.
waren ze maar zo makkelijk, dan hing nu yolanthe cabau aan mijn pik
ik drink op het moment westmalle, en die stijgt nog lang niet naar mijn hoofdquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |