Vind ik ook. Ik kom ook wel klaar als een meisje niet geil is.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:50 schreef mnybag het volgende:
wat een retards op dit forum
jij snapt er werkelijk waar helemaal niks van prutserquote:Op zondag 16 december 2007 20:24 schreef mnybag het volgende:
oke, hoe krijg je een meisje geil?
ik denk met een combinatie van je humor, geur, handtastelijkheid (duur woord) en nog wat andere kleine dingen. met handtastelijkheid (bestaat dit woord wel?) bedoel ik het aanraken van een meisje, bv als je iets te drinken ben wezen halen en dan haar hand zachtjes vastpakt of in haar zij knijpen als je haar plaagt ofzo.
verder is oogcontact ook belangrijk, wss wel het belangrijkste van allemaal.
en vrouwen zijn niet zo makkelijk, ze moet jou leuk vinden voordat ze geil tegen je gaat doen, je kan niet zomaar een vrouw bij haar kruis pakken en verwachten dat ze geil wordt, iets wat andersom wel werkt natuurlijk.
waren ze maar zo makkelijk, dan hing nu yolanthe cabau aan mijn pik
ik drink op het moment westmalle, en die stijgt nog lang niet naar mijn hoofdquote:
wie?quote:Op zondag 16 december 2007 20:52 schreef Plots het volgende:
Zeggen dat je bij Ajax speelt.
Stap 1, vind een doelwitquote:Op woensdag 12 december 2007 20:09 schreef Roemertje het volgende:
ik vroeg mij dus af. ik er echt een manier om meisjes geil te krijgen.
het is niet persee omdat ik het nou nodig heb of zo, maar ik zat dus te denken: als daar een truckje voor is dan zou ik het graag willen weten
dus is er een truckje voor of verschild dat per meisje??
ps: ik ben dyslectisch dus grappen over me spelling zouden flouw zijn...
Die heb je bij dr kruis gepakt?quote:Op zondag 16 december 2007 20:24 schreef mnybag het volgende:
waren ze maar zo makkelijk, dan hing nu yolanthe cabau aan mijn pik
Dat is een goeie inderdaadquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:04 schreef vagijn.Diertje het volgende:
Mijn vriendin wordt altijd helemaal gek als ik haar oren zoen
Geen idee, zover zit ik nog nietquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:54 schreef SlimShady het volgende:
de rode of de blauwe?
de rozequote:Op dinsdag 18 december 2007 12:54 schreef SlimShady het volgende:
de rode of de blauwe?
zeg meisje, meisje ben je al een beetje nat
Dus, je bent nog maagd?quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:13 schreef MouzurX het volgende:
in een (eventueel geleende) auto aan komen rijden uitstappen, enorm waggelen(zoals een eend) , en dan een wijf omdraaien en in der kont nemen ... wordt ze geil van [afbeelding]
Wat is een hard?quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:31 schreef pwned het volgende:
"Van Blue Curaçao en Rohypnol slaat elk meisjes hard op hol" is waar omdat het rijmt.
ik vrees zijn pikquote:
Als je dan toch een mierenneuker bent, doe het dan goed... De typo is duidelijk dat ik per ongeluk een s achter meisje heb gezetquote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 20:14 schreef Roellio het volgende:
Ik lik altijd aan mijn pink en steek vervolgens een natte vinger in hun oor!
quote:Op woensdag 19 december 2007 10:07 schreef Rechterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Borsthaar hebben.
Succes gegarandeerd
Inderdaad!quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:26 schreef beerten het volgende:
[..]
"Als je tegenstribbelt doet het alleen maar meer pijn..."
Precies:quote:quote:
Op donderdag 13 december 2007 06:11 schreef bikkeltje2 het volgende:
Russisch praten ...
Dat werkt alleen in de film
Nee, ga dan voor rughaar.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:07 schreef Rechterbal het volgende:
Borsthaar hebben.
Succes gegarandeerd
Yukquote:Op woensdag 19 november 2008 07:13 schreef Murloc het volgende:
[..]
Nee, ga dan voor rughaar.
Zo'n lekkere kokosmat, Succes gegarandeerd!
[ afbeelding ]
Keurige kick van precies 1 jaar.quote:Op woensdag 19 november 2008 04:33 schreef bikkeltje2 het volgende:
[..]
Precies:
ik wil het
net zoals in de film
net zoals
wel een erg leuke film!![]()
toch een beetje bezopen topic!
met rug- en borsthaar ben je helemaal de manquote:Op woensdag 19 november 2008 07:13 schreef Murloc het volgende:
[..]
Nee, ga dan voor rughaar.
Zo'n lekkere kokosmat, Succes gegarandeerd!
[ afbeelding ]
Nog zat vrienden worden?quote:Op donderdag 20 november 2008 02:38 schreef bikkeltje2 het volgende:
Hoeveel vrienden heb je nog (over)?
dus q ik mezelf ffquote:Op donderdag 20 november 2008 03:03 schreef lipboutje het volgende:
grammaticaal in orde, nooit van woordtrein gehoord!! leest sneller en is duidelijk voor 85% van de nederlandse bevolking.
quote:Op donderdag 20 november 2008 07:16 schreef A-Dswag het volgende:
gewoon keihard droogneuken!
ze zeggen wel dat het pijn doet, maar ze vinden het wel geil!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |