Keurige kick van precies 1 jaar.quote:Op woensdag 19 november 2008 04:33 schreef bikkeltje2 het volgende:
[..]
Precies:
ik wil het
net zoals in de film
net zoals
wel een erg leuke film!![]()
toch een beetje bezopen topic!
met rug- en borsthaar ben je helemaal de manquote:Op woensdag 19 november 2008 07:13 schreef Murloc het volgende:
[..]
Nee, ga dan voor rughaar.
Zo'n lekkere kokosmat, Succes gegarandeerd!
[ afbeelding ]
Nog zat vrienden worden?quote:Op donderdag 20 november 2008 02:38 schreef bikkeltje2 het volgende:
Hoeveel vrienden heb je nog (over)?
dus q ik mezelf ffquote:Op donderdag 20 november 2008 03:03 schreef lipboutje het volgende:
grammaticaal in orde, nooit van woordtrein gehoord!! leest sneller en is duidelijk voor 85% van de nederlandse bevolking.
quote:Op donderdag 20 november 2008 07:16 schreef A-Dswag het volgende:
gewoon keihard droogneuken!
ze zeggen wel dat het pijn doet, maar ze vinden het wel geil!
ik ben al onderwegquote:Op woensdag 19 november 2008 11:51 schreef Roemertje het volgende:
jezus, ik d8 egt dat dit topic al lang dood zou zijn.
maar ik heb dus de 8 pagina's gehaald!!! als ik de 10 haal ga ik bier uit delen in amsterdam!!!
WAAR EN WANNEER ...???quote:jezus, ik d8 egt dat dit topic al lang dood zou zijn.
maar ik heb dus de 8 pagina's gehaald!!! als ik de 10 haal ga ik bier uit delen in amsterdam!!!
Nou, boehoe wat geil zegquote:Op woensdag 12 december 2007 20:38 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Omgekeerd bestaat er een taktiek dat twee meisjes met elkaar gaan zoenen enzo om een man geil te krijgen. Ik betwijfel echter of TS veel succes zal boeken als hij met zijn vriendje gaat staan vozen terwijl het bedoelde meisje toekijkt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |