quote:Op donderdag 20 december 2007 12:38 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En iedereen maar klagen dat ze weerrrr uitkomen bij een sleeplift
Maar daarna trakteerde je iedereen op een Jägermeister?quote:Op donderdag 20 december 2007 12:42 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik heb een keertje expres een sleeplift van 1500 meter lang met een hellingshoek van meer dan 40% gepakt over de laatste 200 meter ofzo... ze waren echt NIET blij
leermoment..quote:Op donderdag 20 december 2007 12:38 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En iedereen maar klagen dat ze weerrrr uitkomen bij een sleeplift
offtopic: welke studie heb jij gedaan op de UvT en in welk jaar was je daar begonnen?quote:
UVT is in dit geval de ranzige steegjes van Fok! met drugs en gokken. Niet de Universiteit van Tilburg..quote:Op donderdag 20 december 2007 12:57 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
offtopic: welke studie heb jij gedaan op de UvT en in welk jaar was je daar begonnen?
quote:Op donderdag 20 december 2007 14:08 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
UVT is in dit geval de ranzige steegjes van Fok! met drugs en gokken. Niet de Universiteit van Tilburg..
Kun je hier wat meer over vertellen? Wat voor kaartje is dat precies dan naar Salzburg, waar regel ik zoiets?quote:Op maandag 17 december 2007 15:19 schreef ForumGek het volgende:
<knip>
Trouwens, met de trein op wintersport is niet duur. Als je een OV hebt kun je voor ¤29 (enkele reis) van Arnhem naar Salzburg. Als ik dan naar Lienz zou willen (daar zit een vriend van me dit seizoen) kost dat ¤32 (ook enkele reis). Ben je alleen wel 13 uur onderweg, maar het is een prima alternatief als je geen auto hebt die je de bergen in zou willen hebben !
Naast gave beelden ook nog eens gave muziek.. Placebo heerst!quote:
de oudste was 15quote:Op donderdag 20 december 2007 12:45 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Maar daarna trakteerde je iedereen op een Jägermeister?
ozo... ehhh, wanneer is pasen?quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:22 schreef FlowDesign het volgende:
Er hoeft natuurlijk niet persé een gletscher te zijn, als het maar sneeuwzeker is met Pasen
tux is erg leukquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:28 schreef Fugie het volgende:
is hintertux eigelijk wat ? Ben al paar jaar in zillertal aanwezig maar nog nooit op de gletsjer geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |