abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55367404
Voor mij nog 4/5 nachtjes, dan ben ik ook een week in de sneeuw Maar we weten nog steeds niet waar we naar toe gaan
pi_55368785
Oh ja, had ik al verteld dat het GRATIS is
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  dinsdag 18 december 2007 @ 19:38:35 #123
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_55369011
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 19:30 schreef GenesiZ het volgende:
Oh ja, had ik al verteld dat het GRATIS is
*kuch* hoer *kuch*

EDIT: onee, dan zou je er betaald voor krijgen.
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  dinsdag 18 december 2007 @ 20:31:07 #124
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_55370477
Is het gratis?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  dinsdag 18 december 2007 @ 20:31:39 #125
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_55370490
zo, net geboekt voor 1 week mayrhofen 26 januari - 2 februari
  dinsdag 18 december 2007 @ 21:34:38 #126
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_55372108
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 17:53 schreef WaSTeiL het volgende:
Kom ik aan met mijn Salomon Burner 166 met mijn 186 en 82 kilo..

FlowDesign: waar kan je dat invisible board kopen? Bij Blue-Tomato is het uitverkocht..
Komakie had de laatste
Age of fruity enlightenment!
  dinsdag 18 december 2007 @ 21:39:33 #127
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_55372260
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 17:56 schreef GenesiZ het volgende:
GROOT NIEUWS,

ik ben zojuist gebeld door de bazin van mijn vriendin en die wilt naast het vakantiekado curacau dit jaar ook een wintersportvakantie aabieden , ik heb met spoed vervangers moeten regelen en de reis is zojuist geboekt.

Mark gaat dit jaar snowboardend het nieuwe jaar in . 26 dec. t/m 1 januari met 6 man in een 8persoonschalet in Brixen, Oostenrijk.

HEERLIJK !!!!!!!!!
Golddigger
Door "mannen" zoals jij krijgen wij mannen een slechte naam.
  dinsdag 18 december 2007 @ 22:22:55 #128
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_55373623
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 15:41 schreef Rnej het volgende:
de bullet is een voordeur met staalkanten..... zelfs voor veel beginners een log gevaarte.... als je lekker kan rijden dan zou ik de bullet overslaan en naar de king of zelfs de baron kijken...

als budget de issue is, kijk naar nitro boardjes.. stukje goedkoper en een groot aanbod in t wide board segment

Baron???? R.I.P.
Vond het toch een vettere naam dan "Custom Wide"

anyway, Bullet is idd gigantisch log en eigenlijk te breed voor zijn lengte naar mijn mening. Dat maakt hem natuurlijk ook zo log.
Gaar ding...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 18 december 2007 @ 22:24:01 #129
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_55373664
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 16:01 schreef Bolter het volgende:
Vroeg mij trouwens nog iets af; ik ben zelf wel iemand die snel last heeft van z'n voeten. Maar toch heb ik altijd best gevoelloze poten in mijn boots. Ze zijn zeker niet te klein, en zelfs als ze wat losser zitten krijg ik dat slaap gevoel er vaak in. Juliie ook last van of zou 't toch aan de boot liggen? Had 't met huurboots ook dusja?

Anyways, had vaker dat dit na een halve-driekwart week wel wegging, dus loop nu heel de tijd in mn boots door huis...
Last van me voeten? altijd

Zeker in het begin als ze er nog niet zo aan gewend zijn. Een beetje aan de buitenkant en de onderkant. Als ik een heel stuk achter elkaar geboard heb dan is het echt ff tandjes bijten tegen de pijn. Je moet het er allemaal maar voor over hebben
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  dinsdag 18 december 2007 @ 22:25:05 #130
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_55373701
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 16:12 schreef Fugie het volgende:

[..]

mja daar val ik over, mijn voorkeur gaat uit naar de 158 want grote boards vind ik echt _niet_ prettig

158 is ook nog wel te doen, moet ik alleen niet te dik worden
Als jij dik in de 180cm zit dan is een board van voorin de 160cm echt niet een groot board.
  dinsdag 18 december 2007 @ 22:25:45 #131
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_55373722
Jongens, nog ff slapen zo en dan vanacht weg. Ik zie jullie dan ergens in het nieuwe jaar wel weer

pi_55376502
Kun je gelijk weer leren hoe de editknop werkt .
pi_55376997
De reis is zojuist omgeboekt naar Matrei in Oostenrijk omdat het andere huis al volgeboekt was.

Heeft er iemand ervaring met Matrei ?

[ Bericht 56% gewijzigd door GenesiZ op 19-12-2007 16:05:03 ]
pi_55390375
quote:
Op woensdag 19 december 2007 00:08 schreef GenesiZ het volgende:
De reis is zojuist omgeboekt naar Matrei in Oostenrijk omdat het andere huis al volgeboekt was.

Waarom wilde je je board ruilen dan?
pi_55391703
Ik wilde een lekker jibboardje voor deze kleine vakantie en die daarna verkopen om voor 2009 een nieuw boardje te kopen maar ik denk dat ik het hier nog maar even mee ga doen.

Heb jij nog wat leuks liggen
pi_55392645
quote:
Op woensdag 19 december 2007 16:59 schreef GenesiZ het volgende:
Ik wilde een lekker jibboardje voor deze kleine vakantie en die daarna verkopen om voor 2009 een nieuw boardje te kopen maar ik denk dat ik het hier nog maar even mee ga doen.

Heb jij nog wat leuks liggen
hehe nope, ik heb dit jaar pas m'n eerste board aangeschaft en die verkoop ik niet
  woensdag 19 december 2007 @ 18:13:06 #137
71115 Rnej
I walk the line
pi_55393731
quote:

oostenrijk is altijd chill
  woensdag 19 december 2007 @ 18:36:51 #138
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_55394262
eerste week van maart nog een weekje in zwitserland boarden, vaysonnaz
Iemand bekend daar ? Lees dat het een deel van de quatre valley is maar kan ik er ook nog boarden ?
  woensdag 19 december 2007 @ 20:38:36 #139
72282 360sjors
King of the Hill
pi_55398262
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 21:39 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Golddigger
Door "mannen" zoals jij krijgen wij mannen een slechte naam.
Boeiend, ik heb in dezelfde periode ook een reis aangeboden gekregen. Niet naar de sneeuw welliswaar, maar toch. Welke lul zou dat afslaan?!
  woensdag 19 december 2007 @ 20:43:30 #140
72282 360sjors
King of the Hill
pi_55398388
quote:
Op woensdag 19 december 2007 18:36 schreef Fugie het volgende:
eerste week van maart nog een weekje in zwitserland boarden, vaysonnaz
Iemand bekend daar ? Lees dat het een deel van de quatre valley is maar kan ik er ook nog boarden ?
Ik ben er wel eens geweest, alleen toen was ik ongeveer 7. Het gebied zelf staat me dus niet echt meer bij. Ik weet alleen dat we destijds een brute kamer hadden, met een boekenkast die open kon scharnieren, waarachter een geheime slaapkamer zat verstopt. Wie weet wie daar tijdens WOII ondergedoken heeft gezeten..
pi_55398603
quote:

Ik ben 1 dag in Matrei geweest, toen we eens wat anders wilden. Het viel mij persoonlijk wat tegen. De pistes zijn relatief smal en toen ook best ijzig. Je kan wel een aantal kanten uit op de piste. Maar vooral smal. En het stukje naar beneden toe is ook erg stijl. Waarbij je al slalommend om de rest heen naar beneden moet en (wij destijds) de kale stukken op de pistes moeten ontwijken.

Je hebt er ook een leuke sleeplift met dit bordje !:

Die ging op een gegeven moment érg stijl omhoog, en de weg naar de ligt toe was ook best brak .

Het is niet echt een gebied waar je veel offpiste mogelijkheden hebt. Ik heb er wel een (klein) parkje gezien, dus het is er wel aanwezig.

Wat ik je aanraad om te doen, en wat zeker de moeite waard is. Is om 1 dagje naar Flattach te rijden en daar de Mölltaler Gletscher op te gaan. Dit is een mooi gebied met brede rode/blauwe en ook een aantal zwarte pistes. Je kan met een super snelle 6-lift met kapje tegen de wind, naar de top van 3000M. Je hebt daar een prachtig uitzicht over de Oostenrijkse alpen en de Italiaanse Dolomieten.

Dat gebied zit op dezelfde skipas, dus je zou er zo naartoe kunnen rijden. Dat scheelt niet zo gek veel van elkaar.

De brede piste van helemaal bovenaf tot aan het midden. Met aan je rechter kant het funpark.

Wellicht ook leuk om een dagje de Ankogel op te gaan bij Mallnitz. Maar dat is vanaf Matrei wel iets meer dan een uurtje rijden. Jammergenoeg dat ik er niet ben dit jaar, anders kan ik je mee off-piste nemen daar. Na 10 jaar ken ik daar de juiste plekjes wel. Dit heb ik op de Gletscher nooit veel gedaan, ivm het idee van tussen de gletscher vallen !

Maar wij gingen meestal met de les vanuit Mallnitz wel 1 keer naar de Gletscher toe, dat is zeker de moeite waard !

héél stiekem raad ik je aan om iets te boeken in de buurt van de Mölltaler Gletscher, want dat is toch wel echt het mooiste/grootste gebied met ook de meeste mogelijkheden.
Fingerspitzgefühl
  woensdag 19 december 2007 @ 21:07:07 #142
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_55399012
quote:
Op woensdag 19 december 2007 20:43 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Ik ben er wel eens geweest, alleen toen was ik ongeveer 7. Het gebied zelf staat me dus niet echt meer bij. Ik weet alleen dat we destijds een brute kamer hadden, met een boekenkast die open kon scharnieren, waarachter een geheime slaapkamer zat verstopt. Wie weet wie daar tijdens WOII ondergedoken heeft gezeten..
ja volgens mij is dat ook de plek waar we heen gingen toen ik nog maar 1 stap kon lopen Dus ik heb zelf ook geen idee wat ik ervan moet verwachten
pi_55404216
Damn ForumGek, superbedankt voor deze uitgebreide uitleg.

Als dat andere gebied ook op dezelfde pas kan, dan zal ik daar waarschijnlijk ook wel naartoe gaan. Een andere plaats boeken gaat helaas niet, daar het al geboekt is (zou zijn). Gister was het brixen, vandaag opeens Matrei
  woensdag 19 december 2007 @ 23:51:00 #144
71115 Rnej
I walk the line
pi_55405025
ik ben ook een dagje op de molltaler geweest.. geni-fucking-aal
gletsjer zelf is net niet te stijl om leuk te boeken, funpark is erg nice met een stukkie boardercross (althans, dat was vorig jaar dus zo)

heerlijke " autobahnen" .... lekker breed en volgas te rijden... (en met volgas bedoel k echt volle vaart, klapperend board, wapperende jas- hard ... HEERLIJK)
er is 1 piste die van de voet van de gletsjer naar t middenstation gaat.. ben je volgas denk ik een minuut of 2-3 mee bezig .... best nice als je ziet dat de gondel naar boven even lang duurt
pi_55405281
Graag gedaan, best leuk zo'n stukje typen. Begrijp Komakie nu wat beter denk ik !

Ik twijfelde nog een beetje over die skigebieden. Maar als je kijkt naar de uitbuiter daar dan kom je hier uit. http://www.skifidelity.at/skifidelity05/. En daar staat duidelijk dat Mölltaler, Matrei en Sillian (misschien ook leuk om een dagje naartoe te gaan) allemaal op dezelfde kaart zitten !
Fingerspitzgefühl
  donderdag 20 december 2007 @ 08:20:07 #146
71115 Rnej
I walk the line
pi_55408505
quote:
Op woensdag 19 december 2007 23:57 schreef ForumGek het volgende:
Graag gedaan, best leuk zo'n stukje typen. Begrijp Komakie nu wat beter denk ik !

Ik twijfelde nog een beetje over die skigebieden. Maar als je kijkt naar de uitbuiter daar dan kom je hier uit. http://www.skifidelity.at/skifidelity05/. En daar staat duidelijk dat Mölltaler, Matrei en Sillian (misschien ook leuk om een dagje naartoe te gaan) allemaal op dezelfde kaart zitten !
sillian is zeker te weten erg leuk!!

ben daar ook een dagje geweest (afgelopen feb lesgegeven in 6 gebieden in 7 dagen.... )

Sillian heeft een enorm leuke en lange dalafdaling, het is een klein gebiedje, maar ziet er leuk uit, en het funpark is om je vingers bij af te likken ... (weetniet vanaf wanneer het er staat maar here goes:)

4,6,8,12 meter kickers, megahuge rainbow, gewone rainbow, straightbox, kinkedbox, street rail, Wallride van een metertje of 4 hoog, een spine van een metertje of 4 hoog en hier en daar nog wat losse objecten.. vorig jaar stond er een olievat
  donderdag 20 december 2007 @ 08:34:07 #147
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_55408628
quote:
Op donderdag 20 december 2007 08:20 schreef Rnej het volgende:

[..]

sillian is zeker te weten erg leuk!!

ben daar ook een dagje geweest (afgelopen feb lesgegeven in 6 gebieden in 7 dagen.... )

Sillian heeft een enorm leuke en lange dalafdaling, het is een klein gebiedje, maar ziet er leuk uit, en het funpark is om je vingers bij af te likken ... (weetniet vanaf wanneer het er staat maar here goes:)

4,6,8,12 meter kickers, megahuge rainbow, gewone rainbow, straightbox, kinkedbox, street rail, Wallride van een metertje of 4 hoog, een spine van een metertje of 4 hoog en hier en daar nog wat losse objecten.. vorig jaar stond er een olievat
Kende je die 6 gebieden dan allemaal ook een beetje of zie je dan gewoon wat je doet m.b.t. het nemen van pistes?
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  donderdag 20 december 2007 @ 11:25:02 #148
71115 Rnej
I walk the line
pi_55411900
quote:
Op donderdag 20 december 2007 08:34 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

Kende je die 6 gebieden dan allemaal ook een beetje of zie je dan gewoon wat je doet m.b.t. het nemen van pistes?
je hebt een kaartje en die bestudeer je ff.. t zijn allemaal vrij kleine gebieden dus de weg vinden was niet zo moeilijk...

moest daar lesgeven dus je moet wel overkomen alsof je weet waar je heengaat
pi_55413558
quote:
Op donderdag 20 december 2007 11:25 schreef Rnej het volgende:

[..]

je hebt een kaartje en die bestudeer je ff.. t zijn allemaal vrij kleine gebieden dus de weg vinden was niet zo moeilijk...

moest daar lesgeven dus je moet wel overkomen alsof je weet waar je heengaat
En iedereen maar klagen dat ze weerrrr uitkomen bij een sleeplift
pi_55413578
quote:
Op woensdag 19 december 2007 20:38 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Boeiend, ik heb in dezelfde periode ook een reis aangeboden gekregen. Niet naar de sneeuw welliswaar, maar toch. Welke lul zou dat afslaan?!
Ik zou er serieus op in gaan

PI! PI!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')