*kuch* hoer *kuch*quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:30 schreef GenesiZ het volgende:
Oh ja, had ik al verteld dat het GRATIS is![]()
![]()
Komakie had de laatstequote:Op dinsdag 18 december 2007 17:53 schreef WaSTeiL het volgende:
Kom ik aan met mijn Salomon Burner 166 met mijn 186 en 82 kilo..
FlowDesign: waar kan je dat invisible board kopen? Bij Blue-Tomato is het uitverkocht..
Golddiggerquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:56 schreef GenesiZ het volgende:
GROOT NIEUWS,
ik ben zojuist gebeld door de bazin van mijn vriendin en die wilt naast het vakantiekado curacau dit jaar ook een wintersportvakantie aabieden, ik heb met spoed vervangers moeten regelen en de reis is zojuist geboekt.
Mark gaat dit jaar snowboardend het nieuwe jaar in. 26 dec. t/m 1 januari met 6 man in een 8persoonschalet in Brixen, Oostenrijk.
![]()
![]()
![]()
![]()
HEERLIJK !!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:41 schreef Rnej het volgende:
de bullet is een voordeur met staalkanten..... zelfs voor veel beginners een log gevaarte.... als je lekker kan rijden dan zou ik de bullet overslaan en naar de king of zelfs de baron kijken...
als budget de issue is, kijk naar nitro boardjes.. stukje goedkoper en een groot aanbod in t wide board segment
Last van me voeten? altijdquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:01 schreef Bolter het volgende:
Vroeg mij trouwens nog iets af; ik ben zelf wel iemand die snel last heeft van z'n voeten. Maar toch heb ik altijd best gevoelloze poten in mijn boots. Ze zijn zeker niet te klein, en zelfs als ze wat losser zitten krijg ik dat slaap gevoel er vaak in. Juliie ook last van of zou 't toch aan de boot liggen? Had 't met huurboots ook dusja?
Anyways, had vaker dat dit na een halve-driekwart week wel wegging, dus loop nu heel de tijd in mn boots door huis...![]()
Als jij dik in de 180cm zit dan is een board van voorin de 160cm echt niet een groot board.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:12 schreef Fugie het volgende:
[..]
mja daar val ik over, mijn voorkeur gaat uit naar de 158 want grote boards vind ik echt _niet_ prettig
158 is ook nog wel te doen, moet ik alleen niet te dik worden
Waarom wilde je je board ruilen dan?quote:Op woensdag 19 december 2007 00:08 schreef GenesiZ het volgende:
De reis is zojuist omgeboekt naar Matrei in Oostenrijk omdat het andere huis al volgeboekt was.
Heeft er iemand ervaring met Matrei ?
hehe nope, ik heb dit jaar pas m'n eerste board aangeschaft en die verkoop ik nietquote:Op woensdag 19 december 2007 16:59 schreef GenesiZ het volgende:
Ik wilde een lekker jibboardje voor deze kleine vakantie en die daarna verkopen om voor 2009 een nieuw boardje te kopen maar ik denk dat ik het hier nog maar even mee ga doen.
Heb jij nog wat leuks liggen
oostenrijk is altijd chillquote:Op woensdag 19 december 2007 00:08 schreef GenesiZ het volgende:
De reis is zojuist omgeboekt naar Matrei in Oostenrijk omdat het andere huis al volgeboekt was.
Boeiend, ik heb in dezelfde periode ook een reis aangeboden gekregen. Niet naar de sneeuw welliswaar, maar toch. Welke lul zou dat afslaan?!quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:39 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Golddigger![]()
Door "mannen" zoals jij krijgen wij mannen een slechte naam.
Ik ben er wel eens geweest, alleen toen was ik ongeveer 7. Het gebied zelf staat me dus niet echt meer bij. Ik weet alleen dat we destijds een brute kamer hadden, met een boekenkast die open kon scharnieren, waarachter een geheime slaapkamer zat verstopt. Wie weet wie daar tijdens WOII ondergedoken heeft gezeten..quote:Op woensdag 19 december 2007 18:36 schreef Fugie het volgende:
eerste week van maart nog een weekje in zwitserland boarden, vaysonnaz![]()
Iemand bekend daar ? Lees dat het een deel van de quatre valley is maar kan ik er ook nog boarden ?
Ik ben 1 dag in Matrei geweest, toen we eens wat anders wilden. Het viel mij persoonlijk wat tegen. De pistes zijn relatief smal en toen ook best ijzig. Je kan wel een aantal kanten uit op de piste. Maar vooral smal. En het stukje naar beneden toe is ook erg stijl. Waarbij je al slalommend om de rest heen naar beneden moet en (wij destijds) de kale stukken op de pistes moeten ontwijken.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:08 schreef GenesiZ het volgende:
ja volgens mij is dat ook de plek waar we heen gingen toen ik nog maar 1 stap kon lopenquote:Op woensdag 19 december 2007 20:43 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Ik ben er wel eens geweest, alleen toen was ik ongeveer 7. Het gebied zelf staat me dus niet echt meer bij. Ik weet alleen dat we destijds een brute kamer hadden, met een boekenkast die open kon scharnieren, waarachter een geheime slaapkamer zat verstopt. Wie weet wie daar tijdens WOII ondergedoken heeft gezeten..
sillian is zeker te weten erg leuk!!quote:Op woensdag 19 december 2007 23:57 schreef ForumGek het volgende:
Graag gedaan, best leuk zo'n stukje typen. Begrijp Komakie nu wat beter denk ik!
Ik twijfelde nog een beetje over die skigebieden. Maar als je kijkt naar de uitbuiter daar dan kom je hier uit. http://www.skifidelity.at/skifidelity05/. En daar staat duidelijk dat Mölltaler, Matrei en Sillian (misschien ook leuk om een dagje naartoe te gaan) allemaal op dezelfde kaart zitten !
Kende je die 6 gebieden dan allemaal ook een beetje of zie je dan gewoon wat je doet m.b.t. het nemen van pistes?quote:Op donderdag 20 december 2007 08:20 schreef Rnej het volgende:
[..]
sillian is zeker te weten erg leuk!!
ben daar ook een dagje geweest (afgelopen feb lesgegeven in 6 gebieden in 7 dagen....)
Sillian heeft een enorm leuke en lange dalafdaling, het is een klein gebiedje, maar ziet er leuk uit, en het funpark is om je vingers bij af te likken ... (weetniet vanaf wanneer het er staat maar here goes:)
4,6,8,12 meter kickers, megahuge rainbow, gewone rainbow, straightbox, kinkedbox, street rail, Wallride van een metertje of 4 hoog, een spine van een metertje of 4 hoog en hier en daar nog wat losse objecten.. vorig jaar stond er een olievat
je hebt een kaartje en die bestudeer je ff.. t zijn allemaal vrij kleine gebieden dus de weg vinden was niet zo moeilijk...quote:Op donderdag 20 december 2007 08:34 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Kende je die 6 gebieden dan allemaal ook een beetje of zie je dan gewoon wat je doet m.b.t. het nemen van pistes?
En iedereen maar klagen dat ze weerrrr uitkomen bij een sleepliftquote:Op donderdag 20 december 2007 11:25 schreef Rnej het volgende:
[..]
je hebt een kaartje en die bestudeer je ff.. t zijn allemaal vrij kleine gebieden dus de weg vinden was niet zo moeilijk...
moest daar lesgeven dus je moet wel overkomen alsof je weet waar je heengaat
Ik zou er serieus op in gaanquote:Op woensdag 19 december 2007 20:38 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Boeiend, ik heb in dezelfde periode ook een reis aangeboden gekregen. Niet naar de sneeuw welliswaar, maar toch. Welke lul zou dat afslaan?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |