Ik vind ze wel wat hebbenquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:56 schreef De_Brandweer het volgende:
Deze vandaag gezien bij de SubZero in Amsterdam, maar ze hadden mijn maat niet.
Weet iemand waar ze deze nog meer verkopen? Vanswinkel en SubZero Utrecht al gekeken, maar zonder resultaat.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Gelukkig dan maar dat jij zo knap bentquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:35 schreef Modus het volgende:
Negers zijn ook lelijk, dus tja...
Thanksquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:20 schreef De_Brandweer het volgende:
Goede fotos je kan bijna zien welke kleur ze zijnVooral die onderste zeg
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:20 schreef De_Brandweer het volgende:
Goede fotos je kan bijna zien welke kleur ze zijnVooral die onderste zeg
Aye thanks.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:24 schreef SHOOOTO het volgende:
mooie Dunks, Teije. Trail Ends vind ik een mooie SB, lekker clean
had trouwens SBTG lacelocks nog binnen, was ook zo jaloers op seto![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:24 schreef SHOOOTO het volgende:
had trouwens SBTG lacelocks nog binnen, was ook zo jaloers op seto![]()
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:51 schreef poffu het volgende:
krijg morgen deze binnen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mening? :d
Dit dus.quote:Op zaterdag 15 december 2007 08:57 schreef Subzero_X het volgende:
Vind ze persoonlijk wel iets té shiny
Rode uiteraard...quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:14 schreef D.zire het volgende:
sneakersvoor 70 euro moeten nog wel nieuwe veters in denk ik. Iemand ideeen?
Dat is altijd ideaal van de sneakers. Ze willen ook wel een beetje een echte sneakerwinkel zijn maar eigenlijk kopen er alleen mooiboys hun lacostes en nikes. Dus blijven alle mooie sneakers over voor in de sale.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:14 schreef D.zire het volgende:
sneakersvoor 70 euro moeten nog wel nieuwe veters in denk ik. Iemand ideeen?
thanks colourAgga & setoquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:24 schreef colourAgga het volgende:
De lacelocks zijn dope!
vans bootschoenen.. dat is echt al geweestquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:56 schreef De_Brandweer het volgende:
Weet iemand waar ze deze nog meer verkopen? Vanswinkel en SubZero Utrecht al gekeken, maar zonder resultaat.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:26 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Dat zijn toch die Marc Jacobs vans?
Bij de bonneterie in Amsterdam hebben ze eerder wel marc jacobs vans verkocht. Misschien dat ze deze daar nu ook hebben.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:56 schreef De_Brandweer het volgende:
Nee dat is de winkel waar je tegenaan op de hoek van de kalverstraat en de heiligeweg (waar de dieselstore zit).quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:49 schreef De_Brandweer het volgende:
Is dat die winkel tegenover de Adidas store?
Ik ga maandag iig naar For Our Friends, Bonneterie en die winkel tegenover de adidas store. Ik moet ze hebben.
Nou bij de bonneterie heb je nog een kans.quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:58 schreef De_Brandweer het volgende:
nee ik bedoel die op de leidse straat, zon dude van mijn school kocht daar marc jacob schoenen. maar ik kon die winkel niet vinden want ik wist niet waar de adidas store was
en ja, da tis de blue blood winkel. ik kreeg vorig jaar een folder mee over de release party van marc jacobs vans oid. maar die vans waren toen gay. dus nu ff kijken of ze deze ook hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |