Your talking about me ?quote:Op woensdag 12 december 2007 18:17 schreef ReMcOrE het volgende:
Spongebob Hardstylepants![]()
ik ben naar Hitman geweest gisteravond, super film, viel me echt 100% mee![]()
en goedenavond
ik had spaghettiquote:Op woensdag 12 december 2007 18:32 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Ik ook, en me buikje rond gegeten aan heerlijke zelfgebakken pannekoeken
ik ookquote:
Hij viel me echt tegenquote:Op woensdag 12 december 2007 18:17 schreef ReMcOrE het volgende:
Spongebob Hardstylepants![]()
ik ben naar Hitman geweest gisteravond, super film, viel me echt 100% mee![]()
en goedenavond
je kwam toch bij mij eten??quote:Op woensdag 12 december 2007 18:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ook, maar ik heb je niet gezien aan tafel.
quote:Op woensdag 12 december 2007 19:04 schreef Houniet het volgende:
smilllee like you mean itt
The Killersquote:Op woensdag 12 december 2007 19:04 schreef Houniet het volgende:
smilllee like you mean itt
Nooit gedaan, zal mijn oma wel een kerstkaartje sturen vanuit Zweden, maar ik heb zo'n vermoedde dat ik eerder in Nederland ben, dan het kerstkaartjequote:Op woensdag 12 december 2007 21:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik begin er niet aan, ik heb een goed excuus, ik heb er te veel vrienden voor.
Gelukkig vooral veel vrienden die ook geen kerstkaarten sturen. Tot nu toe heb ik er alleen 1 van een collega.
quote:
Coolquote:Op woensdag 12 december 2007 21:40 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb ook dan altijd wel zelfgemaakte kerstkaarten met fotoos en zo
Ik heb het volgens mij 1 keer gedaan. Ik stuur wel eens een mailtje naar mijn hele adresboek ofzo. Maar ook dat laat ik dit jaar maar achterwege. Ik ga met een aantal vrienden uit eten met kerst, een andere groep spreek ik mogelijk het weekend voor kerst (omdat niemand met kerst kan, doen we dat weekend iets). Al met al prima voor elkaar.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nooit gedaan, zal mijn oma wel een kerstkaartje sturen vanuit Zweden, maar ik heb zo'n vermoedde dat ik eerder in Nederland ben, dan het kerstkaartje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |