Vrouwen die vrijwillig meer huid bedekken als ze naar het zwembad gaan bestaan inderdaad niet...quote:Op woensdag 12 december 2007 16:41 schreef Malev het volgende:
[..]
In dit soort discussies hoor je altijd dat iemand zelf moet weten wat hij aantrekt. Maar dat is het hem nu juist, dat kan deze vrouw niet. In bikini mag ze niet van haar geloof dus dan maar deze burkini. Dus ik word geconfronteerd met een soort van onderdrukking waar ik niet op zit te wachten.
Ach dat lopen zoveel vrouwenquote:Op woensdag 12 december 2007 17:31 schreef Dr.Nikita het volgende:
Dat mens loopt compleet voor joker
Bewijs?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:31 schreef Dr.Nikita het volgende:
Dat mens loopt compleet voor joker en zit haar eigen gezondheid in de weg.
Yepzquote:Op woensdag 12 december 2007 17:07 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dan vind je "mode" zeker ook maar onzin?
Dat wil ik niet zeggen, als het water 3 graden is in het zwembad trek ik er ook eentje aan.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:59 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Vrouwen die vrijwillig meer huid bedekken als ze naar het zwembad gaan bestaan inderdaad niet...?
Het gaat hier over de boerkini. Niet over vrouwenonderdrukking. Dat mag in Nederland ook niet, vrouwen onderdrukken. En je kan aan de buitenkant bovendien niet zien of ze wordt onderdrukt.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:41 schreef Malev het volgende:
[..]
In dit soort discussies hoor je altijd dat iemand zelf moet weten wat hij aantrekt. Maar dat is het hem nu juist, dat kan deze vrouw niet. In bikini mag ze niet van haar geloof dus dan maar deze burkini. Dus ik word geconfronteerd met een soort van onderdrukking waar ik niet op zit te wachten.
Dude, je bent homoquote:Op woensdag 12 december 2007 19:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach dat lopen zoveel vrouwen
[ afbeelding ]
Dede, ik ben homoquote:Op woensdag 12 december 2007 21:08 schreef Falco het volgende:
[..]
Dude, je bent homo. Ziet er toch chill uit man!
Denk dat ik mee kan gaan met de redenatie dat homo's ziek zijn.. als je zoiets kan afwijzen moet er toch wel iets mis met je zijnquote:Op woensdag 12 december 2007 21:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Dede, ik ben homoHomo's hebben gevoel voor esthetiek
Maar homo's zijn blijkbaar ook ongezond smakeloos aan je reactie te zien.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:43 schreef SCH het volgende:
[..]
waarom heeft ze make-up op? sorry hoor maar dat vind ik echt veel te verleidelijk.quote:
Duh, ik ben geen lesbi, maar zelfs ik vind dat mooi!!quote:Op woensdag 12 december 2007 21:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Sowieso is lichaamsbedekking volgens de koran bedoelt om de vrouwelijke vormen te bedekken. Op deze manier wordt het juist benadrukt.quote:Op donderdag 13 december 2007 06:43 schreef ruba het volgende:
[..]
waarom heeft ze make-up op? sorry hoor maar dat vind ik echt veel te verleidelijk.
ik vind dat ze ook dr kop moet verbergen, en dan het liefst ook dr ogen, laat dr maar door een gaasje kijken ofzo.
en wat doen die voeten zo bloot?!?! wat nou als ik een voetenfetish heb. veeeel te gewaagd.
Het verbaast me altijd weer dat niet-moslims zo goed denken te weten wat de Koran precies voorschrijft en hoe dat allemaal zit.quote:Op donderdag 13 december 2007 07:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Sowieso is lichaamsbedekking volgens de koran bedoelt om de vrouwelijke vormen te bedekken. Op deze manier wordt het juist benadrukt.
Je zet jezelf weer eens voor joker beste SCH................quote:Op donderdag 13 december 2007 09:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Het verbaast me altijd weer dat niet-moslims zo goed denken te weten wat de Koran precies voorschrijft en hoe dat allemaal zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |