Da's niet wulps, da's ordinair!quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:07 schreef JortK het volgende:
Dit is pas wulps:
[ afbeelding ]
Meer hier trouwens: http://partyflock.nl/album/217785.html
quote:<Richard> ik heb een script dat reageert op domme mensen![]()
* Richard was kicked by Richard (Richard)
* Richard has joined #ut
* ChanServ sets mode: +o Richard
<Richard> oeps
<FTPlus> ja, t werkt!
<Richard>
Dat wist ik al welquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:09 schreef FredvZ het volgende:
Ik moet vaker met de trein op vrijdagmiddag naar mijn ouders gaan. Vrouwen zat hier
Toch jammer dat ik er bij de volgende uit moet
De videokaart vond ik erg lastig om te kiezen! Of de X1950 Pro 512MB die voor de games die ik veel ga spelen (GTA reeks, Half Life 2, Far Cry, UT2k4) een stuk beter is, of de 8600GT 512MB die DX10 ondersteund en mogelijk in de toekomst beter is.....quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:11 schreef Sjowhan het volgende:
Nice.
Heb bijna zelfde systeem, behalve de videokaart (nu nog x800xl ati) en het moederbord (gigabyte)
Ik heb hem maar uitgeblazen en het kaarsvet hard laten worden, whehehe gaat leuk worden als iemand die de volgende keer aan doet. WOEF.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:46 schreef Geqxon het volgende:
Champagne in het vloeibare kaarsvet van een brandende kaars gooien.... slim of niet? Hihihi.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:51 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb hem maar uitgeblazen en het kaarsvet hard laten worden, whehehe gaat leuk worden als iemand die de volgende keer aan doet. WOEF.
Who let die dogs out! Ow heh mogequote:Op zaterdag 15 december 2007 00:51 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb hem maar uitgeblazen en het kaarsvet hard laten worden, whehehe gaat leuk worden als iemand die de volgende keer aan doet. WOEF.
Nee hoor dat is leuk.quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:04 schreef phluphy het volgende:
Bertje, je bent een rund als je met kaarsvet stunt.![]()
Oh ja, ik ben weer een weekendjeweg.nl![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier plurry![]()
phluphy for president!
Woei ben je zo ook gezellig op IRC? Je bent er al!quote:Op zondag 16 december 2007 16:40 schreef JortK het volgende:
Zo ook weer terug van een weekend klussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |