zo'n geweldige zanger is hij toch niet?quote:Op woensdag 19 december 2007 00:00 schreef DrDentz het volgende:
Hans Teeuwen moet New York veroveren met z'n Jazz en humor
Zoveel studies? Hoe vindt je daar tijd voor? En dan nog zulk rabiaat rechtse meningen uitkramen...quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee, maar wel economie en twee technische studies. Bij alle drie wordt er veel aandacht besteed aan management (soms zelfs teveel vind ik), zowel op projectmatig gebied als op meer theoretisch vlak. Ook het ontwerpen van een oplossing vanuit een situatie waarin een oplossing slechts vaag afgebakend kan worden is ruim aan bod gekomen. Niet dat ik daarmee hierboven even de juiste oplossing heb beschreven maar het laat wel zien dat juist het uitsplitsen van een probleem noodzakelijk is om het handelbaar te maken en wellicht zelfs tot een oplossing te komen. Als je dit niet doet raak je gevangen in de complexiteit van het probleem.
Nee, die twee technische studies zijn na elkaar.quote:Op woensdag 19 december 2007 08:51 schreef Klopkoek het volgende:
Zoveel studies? Hoe vindt je daar tijd voor? En dan nog zulk rabiaat rechtse meningen uitkramen...
Idd.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:39 schreef Aoristus het volgende:
Luijendijk is een toffe vent
Het geluid liep vast...quote:
Hij vecht tegen de bierkaaiquote:Op woensdag 19 december 2007 23:49 schreef Toad het volgende:
Ja, ik snap ook niet waarom er nog niets is gedaan met Luyendijks kritiek op de Uruzganverslaggeving. Hij heeft echt een punt daar.
Ik weet niet of je sarcastisch bent maar ik vind het vrij ver gaan eerlijk gezegd..quote:Op woensdag 19 december 2007 23:29 schreef Aoristus het volgende:
oeh dreigbriefjes in het broodtrommeltje van je dochter. Voetbal is kei-hard
Je moet het maar durven.. ik ga wel kijken. Om de Hells Angel.quote:Op donderdag 20 december 2007 19:51 schreef golfer het volgende:
De Jong liet zich al opsluiten met Richard Klinkhamer die zijn vrouw vermoordde en daar het boek 'Woensdag gehaktdag' over schreef.
Ik vind Pauw en Witteman wel goed juist hier. Lekker fel en goed op elkaar ingespeeld.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:12 schreef Wup het volgende:
ow wat een zinloos gesprek is dit
Een keer verkeerd naar hem kijken kan genoeg zijn om een half jaar lang door een rietje te eten.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:12 schreef milagro het volgende:
ik word er zenuwachtig van![]()
Een soort Van Gaal situatie, 1 foute vraag en dan.... alleen bij van Gaal kan je er , met kromme tenen en al, om lachen, hier is het toch wat nerveuziger
ja ik had het allang opgegeven. Ze krijgen toch nergens antwoord opquote:Op donderdag 20 december 2007 23:14 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik vind Pauw en Witteman wel goed juist hier. Lekker fel en goed op elkaar ingespeeld.
nu ja, ik heb het Lenferink trauma nog, hèquote:Op donderdag 20 december 2007 23:16 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Een keer verkeerd naar hem kijken kan genoeg zijn om een half jaar lang door een rietje te eten.
Dat ze nergens antwoord op kregen was juist de crux!quote:Op donderdag 20 december 2007 23:16 schreef Wup het volgende:
[..]
ja ik had het allang opgegeven. Ze krijgen toch nergens antwoord op
Ik ga ook een poging doen. Denk ik. Wilfried maakt vaak mooie TV, alleen neemt hij zichzelf erg serieus. Het neigt vaak naar wat zware TV.quote:
zeg ik lekker nietquote:Op donderdag 20 december 2007 23:33 schreef partyyboyy het volgende:
Hoe heette dat boek waar Luijendijk het gister over had waar hij hard van moest lachen? Over ene onderzoekscommissie!
zat ik net ook te denkenquote:Op donderdag 20 december 2007 23:42 schreef Cynix ® het volgende:
Oenepoetie verveelt zich bij al dat suffe geneuzel. Als-ie nou maar niet agressief wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |