OMG..............quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:45 schreef beequeen het volgende:
Selène heeft het geld om zich in te kopen, please tell me it's not true.......
Ja, omdat die klootzak van een Luc hem er op wees ....quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:48 schreef ericahysterica het volgende:
brian heeft in de gaten dat jaap afluisterde. Helaas heeft jaap niet veel kunnen horen.
zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:50 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Die snode plannen van B&A ingegeven door de Febo, omdat het opvalt, dat die 2 niets meer toevoegen aan het spel???
Ik vind haar keuze niet verstandig. Ze had beter Amanda kunnen uitsluiten als ze dan toch per sé had willen gaan. Eens zien of snollie dat zou trekken. Volledige blok was naar mijn mening echt het best. Zo'n uitje was voor Lieke uiteindelijk niet echt leuk geweest wetend dat je op stap met onoprechte vriendinnen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:46 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nee want dat behoorde niet eens tot de opties volgens mij. Ik vond het ook 'n rare stemming
Daar baalt Jaap behoorlijk van, er was een afspraak om het niet meer over CORA te hebben maar die regel geldt natuurlijk niet voor de Holy Kubatzen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:49 schreef ericahysterica het volgende:
jaap en cora worden flink belachelijk gemaakt door selene en brian.
Huub en Jaap, wel of niet ingefluisterd door de FEBO.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:51 schreef noekje het volgende:
Wiens idee was het eigenlijk om Selene niet te laten gaan?
Ow jee krijgen we dadelijk HJL vs BASquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:48 schreef ericahysterica het volgende:
brian heeft in de gaten dat jaap afluisterde. Helaas heeft jaap niet veel kunnen horen. Selene heeft een gesprek morgen om een nieuwe bewoner te worden
Wat zou het Luc schuiven om vol te blijven houden dat Brain zijn 'mattie' is?quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:52 schreef noekje het volgende:
Luc is er toch ook even snel ingezet omdat Brian en Amanda máár met z'n tweeën waren.
Jaap bedacht het en ging meteen bellen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:51 schreef noekje het volgende:
Hmmm, jammer.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub en Jaap, wel of niet ingefluisterd door de FEBO.
Het is wel te wijten aan Lieke's eigen spelkwaliteiten.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:54 schreef maril het volgende:
er is weinig veranderd huub heeft lieke weer in zijn macht.
Dan gaat hij zichzelf dus gek maken, zo werkt dat bij Brianquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:56 schreef Varen het volgende:
Brian wil Jaap helemaal gek maken; mafkees; gek.
Amanda kan Jaap er uitspelen met zijn haar vrouwelijke uitspraken.
Selene gaat Jaap ook afmaken
quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:56 schreef Varen het volgende:
En nu dit ook uitzenden.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:56 schreef Lady-night het volgende:
Brian verteld dat Jaap makkelijk te breken is met Cora> we praten hem zelfs en zelfmoord aan die klojo, gek
Zo dan, een gastspeler gaat Jaap wegpesten? Go Selène, je komt van een koude kermis thuis.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:56 schreef Varen het volgende:
Berust dit op waarheid.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:48 schreef ericahysterica het volgende:
brian heeft in de gaten dat jaap afluisterde. Helaas heeft jaap niet veel kunnen horen. Selene heeft een gesprek morgen om een nieuwe bewoner te worden
Hoe heet dat kind nou eigenlijk...ik lees wel 4 verschillende versiesquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:51 schreef noekje het volgende:
Zich niet gedragen als gast. Dus: gast, je weet waar het gat van de deur is.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:58 schreef riri het volgende:
Ik dacht dat Selene steeds zo hardop heeft geroepen dat ze nooit informatie door zou spelen van bewoners onderling...wat deed ze net dan
kutlogéesquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zich niet gedragen als gast. Dus: gast, je weet waar het gat van de deur is.![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:00 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hoe heet dat kind nou eigenlijk...ik lees wel 4 verschillende versies
Eensch, gezeur en gezemel, geklef en gebef, dit alles ten faveure van Brain en Amanda.quote:
Who cares??quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:00 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hoe heet dat kind nou eigenlijk...ik lees wel 4 verschillende versies
Het is numero duo.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:03 schreef Mokum020 het volgende:
Slenne
Selène
Selene
excuses, het waren er 3....
Ik zie verbazing, verontwaardiging. Wat zie jij ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Die blik in de ogen van Huub zegt me genoeg .......
[ afbeelding ]
Yes, reminds me: Ik vind het maar een kutprogramma geworden. Ik ga een filmpje kijken en slapen. Welterusten fokkertsquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eensch, gezeur en gezemel, geklef en gebef, dit alles ten faveure van Brain en Amanda.
Opzouten of ophokken.
Wie schreef Slenne? Oeh, als ze dat leest jongen! Dan gaat ze als een boze Belg tekeer.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:03 schreef Mokum020 het volgende:
Slenne
Selène
Selene
excuses, het waren er 3....
Hou je taai tipschquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Yes, reminds me: Ik vind het maar een kutprogramma geworden. Ik ga een filmpje kijken en slapen. Welterusten fokkerts
Over het paard getild kutkind, dan doe ik het juist lekker nietquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Who cares??![]()
Ik vind haar iig niet de moeite om haar naam te googlen om het correct te gaan schrijven. Er moet ergens een streepje op, dat weet ik wel want daar wordt ze altijd boos om als mensen dat niet doen.
Ik ben geen verraderquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Wie schreef Slenne? Oeh, als ze dat leest jongen! Dan gaat ze als een boze Belg tekeer.
Verbazing, verontwaardiging en ook bang voor het verlies van grip op Liekequote:Op dinsdag 11 december 2007 23:06 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik zie verbazing, verontwaardiging. Wat zie jij ?
Ikke niet, maar nu dan even: Slenne Slenne Slenne. Laat ze maar komen, ik lust haar rauwquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Wie schreef Slenne? Oeh, als ze dat leest jongen! Dan gaat ze als een boze Belg tekeer.
Dat zou je wel willen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ikke niet, maar nu dan even: Slenne Slenne Slenne. Laat ze maar komen, ik lust haar rauw
de streamlock knop is zeker kapot...quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:10 schreef Eg_Wel het volgende:
Ik voel eens streamlock aankomen op 1 of ander manier.....
Heerlijk!!!!quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:13 schreef sander-3 het volgende:
[..]
de streamlock knop is zeker kapot...
fair enoughquote:
Volgens mij doelde Huub op een situatie destijds met wereldreizigerquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:13 schreef akveor het volgende:
Dus wereldreiziger is terug?
Blijkbaar. Iemand enig idee waar dit over ging tussen Huub en Lieke? Klonk als over achter en weetikveel wat?quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:13 schreef sander-3 het volgende:
[..]
de streamlock knop is zeker kapot...
quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij doelde Huub op een situatie destijds met wereldreiziger
Je muts?quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:14 schreef noekje het volgende:
[..]
fair enough![]()
Huub heeft het over het trappen van Brian volgens mij en of Lieke daarover gelogen heeft.
Beequeen weet dat ook vast nog wel.
Ik kreeg het idee in een recent gesprek.... maar okay geen zekerheid.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij doelde Huub op een situatie destijds met wereldreiziger
Kreeg ook dat idee.Ging over eruit stemmen ofzo.Hoorde wsel duidelijk de namen Polo,Lisette en Frans Jan.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik kreeg het idee in een recent gesprek.... maar okay geen zekerheid.
Ooo, heb ik niet goed opgelet, ook achter de schermen twee kampenquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:15 schreef akveor het volgende:
Ik krijg het idee dat er nog steeds 2 kampen zijn en dat het kamp anti-Flens nu achter de knoppen zit. Als ik het een beetje begrijp hebben ze Lieke willen beschermen en haar een bal voor gelegd (richting Brian en Amanda dus)
Zou mooi zijn als Joris de speltips voor Huub uitgeprint gaat geven.Brian mocht ook alles doen in die 8uur.Zelfs you tube filmpjes kijken.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:16 schreef Dark het volgende:
Huub is über boos op het hokje!
Hij vraagt iets aan Lieke en Lieke ontkent.
De conclusie van Huub - Ze hebben ons tegen elkaar laten spelen en daar baal ik van!
Huub belt met het hokje en hij wil een gesprek, samen met Lieke...........
Ze pakken het eerste gesprek weer op en moeten ff zoeken naar de draad.........
Ik verstond Hans Jan oftewel Mr.Tquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:15 schreef rooie3 het volgende:
Frans Jan,Lisette wie zijn dat nu weer.
Maar Brian mag heel veel en Huubquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Joris de speltips voor Huub uitgeprint gaat geven.Brian mocht ook alles doen in die 8uur.Zelfs you tube filmpjes kijken.
Hij wil praten met Frans Jan en Lisette ,Frans Jan word ook mister t genoemd.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:18 schreef maril het volgende:
Maar het ging niet ovetr die vrouw maar die man wereldreiziger en Polo.
Hoe Flens heet? Deborah Flens.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:21 schreef maril het volgende:
Hoe heet Flens nou echt om op zijn Lieke te zeggen ik kan er niet mee, ik houd niet zo van verbasteringen zoals Hubert of Bwain of Amandel.
Huub zei ook nog dat hij pas geleden in het hokje had gehoord dat ze boos waren op Lieke.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:20 schreef noekje het volgende:
Wereldreiziger had ook gezegd dat als ze er nog een keer over zou liegen dan lag ze eruit.
Lieke zei dat ze dat niet tegen haar hadden gezegd maar dat er geen beelden van waren.
Okè ze hadden het over een man en niet over een vrouw. dus ze hadden het niet over Deborah.quote:
en ze gaan Jaap zelfmoord aanpraten.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:21 schreef kit2u het volgende:
Lieke is de hitler van de kooi volgens amanda.
Was altijd al de bedoeling.Ze moest gewoon tussen Huub en Lieke stoken.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:22 schreef neehe het volgende:
Die Selene is wel erg snel overgelopen naar BA.
Die stomme kut weet niks van de geschiedenisquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:21 schreef kit2u het volgende:
Lieke is de hitler van de kooi volgens amanda.
Ze mocht eindelijk, het enige wat nodig was, was een aanleiding.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:22 schreef neehe het volgende:
Jawel, Brian heeft haar het een en ander geleerd over slavernij op Bonaire.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die stomme kut weet niks van de geschiedenis
Tis gewoon een domme pannekoek, manipulatief, kudtwijf en het heet.........Flens!quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:21 schreef maril het volgende:
Hoe heet Flens nou echt om op zijn Lieke te zeggen ik kan er niet mee, ik houd niet zo van verbasteringen zoals Hubert of Bwain of Amandel.
Ik denk dat ze in de war is met Charlie Chaplin....quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hé hallo, Brian heeft de slavernij MEEGEMAAKT ja!quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:25 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Jawel, Brian heeft haar het een en ander geleerd over slavernij op Bonaire.
Amanda noem ik voortaan ( NEP ) want wenkbrouw, tietjes, haar, nagels, en stom....lijkt het zusje wel van kabouter Plop...oftewel ploperdeplop..........quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja , dat zie ik dagelljks: Brian en zijn slaafjequote:Op dinsdag 11 december 2007 23:25 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
en heeft Zwart Boek gezien! Brian dan...quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:25 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ik luister helemaal niet mee naar dat domme gajes!quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:26 schreef Kaleddis het volgende:
3 seconden naar de schijnheilen beneden geluisterd...mute![]()
Brian ontplopt der regelmatigquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:28 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
Amanda noem ik voortaan ( NEP ) want wenkbrouw, tietjes, haar, nagels, en stom....lijkt het zusje wel van kabouter Plop...oftewel ploperdeplop..........
+1quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:29 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik luister helemaal niet mee naar dat domme gajes!
Same old shit!
Dat is waar, hij heeft niet de kansen gehad die ik heb gehad verneukt heb.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:27 schreef Dark het volgende:
[..]
Hé hallo, Brian heeft de slavernij MEEGEMAAKT ja!
Hij heeft op de slavenhutjes gespeeld en daar valt niet mee te spotten!
Brian heeft natuurlijk uitgelegd na het doucheincindent dat dat in de geschiedenis ook zo ging met H...rquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:23 schreef ToughLove het volgende:
Sinds waneer weet Amanda wie Hitler is?
Hij gaat eigenlijk nog steeds gebukt onder de slavernij,..........daarom is het zo'n goed mens, hij heeft al die shit meegemaakt en zal NOOIT lelijk doen tegen zijn medemens en is vooral lief tegen kinderen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:31 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Dat is waar, hij heeft niet de kansen gehad die ik heb gehad verneukt heb.![]()
Hij heeft het nog steeds zwaar.........
Maar eigenlijk moesten we het omdraaien he. BLAS veeeel aandacht geven en het liefst positief, dan gaat het hokje het wellicht zo spelen zoals wij dat willen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:29 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik luister helemaal niet mee naar dat domme gajes!
Same old shit!
Ik heb respect voor je, ik zat met een heel andere post in mijn gedachtenquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:32 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Brian heeft natuurlijk uitgelegd na het doucheincindent dat dat in de geschiedenis ook zo ging met H...r
ik hou het netjes
daar zat ze zowieso al.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:22 schreef neehe het volgende:
Brian barst van de creativiteit.......quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian heeft een geweldig plan : "Japio wil niet dat we het over Cora hebben en Cora wil niet hebben dat we het over haar hebben, dus gaan we vanaf nu de hele dag ...... En maak ik een Cora-screensaver op de computer"
wat is er mis met haar ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:26 schreef Dark het volgende:
[..]
Tis gewoon een domme pannekoek, manipulatief, kudtwijf en het heet.........Flens!
En dat mag schijnbaar weer wel van achter ??? Over Amanda's zusje mag niet gesproken worden. Cora heeft ook heel duidelijk kenbaar gemaakt dat zij geen onderwerp in DGK wil zijnquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian heeft een geweldig plan : "Japio wil niet dat we het over Cora hebben en Cora wil niet hebben dat we het over haar hebben, dus gaan we vanaf nu de hele dag ...... En maak ik een Cora-screensaver op de computer"
Lieverd, niet doen, zo word je ziek....quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Maar eigenlijk moesten we het omdraaien he. BLAS veeeel aandacht geven en het liefst positief, dan gaat het hokje het wellicht zo spelen zoals wij dat willen.
Dus take 2:
Wat een vreselijk boeiend gesprek beneden. Ik vind dat Amanda groot gelijk heeft, Lieke is ook net de Hitler van de kooi. Ben blij dat Brian haar hierin steunt....
(dat kostte moeite, teiltje![]()
![]()
)
Jaa , ze zijn er achter dat de Febo een manipulerend Kut zooitje is.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:34 schreef akveor het volgende:
Lijkt welhaast een opgelucht sfeert daar in de MB tussen Huub Jaap en Lieke.
Ik weet zeker dat er een hoop meer mensen zouden kijken als het anders zou gaan. (in ieder geval een hoop streamers die ondertussen allemaal afgehaakt zijn. 'k Weet het zet geen zoden aan de dijk, maar gezien de verhoudingen op de fora zouden er wel eens heel veel meer mensen kunnen kijken)quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:35 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
wat is er mis met haar ?
iedereen zit zich druk de te maken achter de streams
de kijkcijfers zijn top
volgens mij doet ze haar werk errug goed
Ja, je hebt gelijk, maar te laat ...quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:36 schreef Dark het volgende:
[..]
Lieverd, niet doen, zo word je ziek....
Dank...quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb respect voor je, ik zat met een heel andere post in mijn gedachten
Huub en Lieke genaaid door het hokje.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:38 schreef Lobasca het volgende:
Iemand een update van vandaag van 2 zinnen voor me?
mooi, maak japie maar boos.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik haat Brianquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:38 schreef Lobasca het volgende:
Gastspelers denken dat ze wat in de pap te brokkelen hebben.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:38 schreef Lobasca het volgende:
Hun eigen glazen ingooienquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:43 schreef mazaru het volgende:
Wat doen die twee krengen?
Ik haat Brian ook! VERSCHRIKKELIJK! Wat haaaaaaaaaaaaaat ik dat jochie!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
En ook Luc heeft zijn ouwe mattie weer gevonden. Het lag er ook zo duimendik bovenopquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:45 schreef Prospera het volgende:
Selene zit weer gezellig bij Amanda, waar ze hoort
[ afbeelding ]
dit mocht toch niet meer!!!quote:
Amanda mag allesquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda krijgt telefoon in het kantoor ..... Moeten ze alles weghalen ?
[ afbeelding ]
Nee, het moet groter.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda krijgt telefoon in het kantoor ..... Moeten ze alles weghalen ?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:52 schreef mazaru het volgende:
TIJD VOOR TERROR JAAP!!!!
[ afbeelding ]
Ze wilden even weten waar ze dat neer gingen hangen...quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:48 schreef petraa het volgende:
Achter belt en het mag dus gewoon doorgaan.
Omdat Piet Piraat de chill nodig had.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:52 schreef Kaleddis het volgende:
Waarom staat de piano in het kantoor ?
Huub had les maar er was ook piet piraat die in de chill moest.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:52 schreef Kaleddis het volgende:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat Piet Piraat de chill nodig had.
Omdat het buiten regent ? Of omdat vanmiddag piano-les was en in de chill was al reiki-les ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:52 schreef Kaleddis het volgende:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:52 schreef mazaru het volgende:
TIJD VOOR TERROR JAAP!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Vroegaahhh toen de gouden kooi nog spontaan wasquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:55 schreef akveor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
CAP BQ...
[ afbeelding ]
Piet Piraat zweeft nou nog 5 centimeter boven de grond omdat hij Lieke aan het hijgen heeft gekregen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda is iedere dag dronken, maar Huub schijnt de alcoholist te zijnquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:57 schreef Varen het volgende:
volgens mij hebben Selene en Amanda al heel wat drankjes op?
Ik hoop van niet want ik moet naar mijn nest.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:58 schreef pullup het volgende:
Ik heb even niet gekeken maar gaat de oorlog nu uitbreken ?
Zou ik ook doen als ik zulke draken van dochters had gekregenquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:58 schreef schatje het volgende:
Amanda's vader heeft zelfmoord gepleegd door van 3 hoog naar beneden te springen.
Zal dat er ook wel bij gehaald worden.
Maar dat baalt die Selene niet, ze wil geen vriendinnetje meer zijn van Lieke, het prinsesje mag niet mee.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:55 schreef riri het volgende:
zal lieke niet leuk vinden zo'n vriendin die cora erbij haalt....
Amanda en Selene zijn op oorlogspad, gesteund door Brian en Lucquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:58 schreef pullup het volgende:
Ik heb even niet gekeken maar gaat de oorlog nu uitbreken ?
Cora heeft niets te vrezen zolang zij zich er maar niet mee bemoeit lijkt me.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:00 schreef Guuskeee het volgende:
ik vind eigenlijk dat we uit respect voor jaap en cora het hier ook maar niet over cora moeten hebben.
zij wilde toch geen item worden in dgk? dit forum is ook dgk, dus... alle ballen op SLAB.
of ben ik de enige die dat zo ziet?
quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:58 schreef akveor het volgende:
Ik ben erg blij dat Selene zich niet met het spel bemoeit en van iedereen evenveel houdt. De enige oprechte dame in het huis....
Dat mag dan inderdaad ook weerquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:58 schreef schatje het volgende:
Amanda's vader heeft zelfmoord gepleegd door van 3 hoog naar beneden te springen.
Zal dat er ook wel bij gehaald worden.
Hij ziet eruit zoals hij zich gedraagt. Glad en glibberig.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:01 schreef akveor het volgende:
Je ziet die rat genieten en denken: Wat ik mijn bitch toch goed afgericht
[ afbeelding ]
Ok mooi dat gaan ze verliezenquote:Op woensdag 12 december 2007 00:01 schreef Varen het volgende:
[..]
Amanda en Selene zijn op oorlogspad, gesteund door Brian en Luc
quote:Op woensdag 12 december 2007 00:02 schreef Prospera het volgende:
Amanda: met een vriendin als Lieke heb je geen vriendinnen nodig.
Brian: met die exceem kop.
Nou dat bloemetje was heel oprecht dus
ik hoop op een Roemeen die nog een rekening te vereffenen heeft.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:01 schreef tutjehola het volgende:
Na veel dagen, zeg maar weken lurken, ben ik eruit. Brian mag van mij de kooi hebben. De eerste bezoeker is een deurwaarder die de boel in beslag neemt. Leuk om mee te maken, liefst met streams.
Juist... mits met streams mag Brian die fucking kutvilla hebben... het zal idd niet lang duren voor de deurwaarder langskomtquote:Op woensdag 12 december 2007 00:01 schreef tutjehola het volgende:
Na veel dagen, zeg maar weken lurken, ben ik eruit. Brian mag van mij de kooi hebben. De eerste bezoeker is een deurwaarder die de boel in beslag neemt. Leuk om mee te maken, liefst met streams.
En kennissen van de Roemeen, een stuk of 20 Polen, die ook nog even willen langs komen...quote:Op woensdag 12 december 2007 00:03 schreef 2live het volgende:
[..]
ik hoop op een Roemeen die nog een rekening te vereffenen heeft.
De redactie heeft wat langer nodig om die 25 stemmen op Dennis en 14 stemmen op Nadia weg te werken en de boel te herberekenen...quote:Op woensdag 12 december 2007 00:04 schreef maril het volgende:
Ik begrijp trouwens dat er geen popol was vanavond
nu je het zegt ja, dat klopt! die happy 'ik ga iedereen voor zn kop slaan want ik mag alles' - 'zatte hoer' - uitstraling. ik dacht al, hij komt me bekend voorquote:Op woensdag 12 december 2007 00:05 schreef riri het volgende:
Amanda komt weer helemaal in die euforische toestand waar ze altijd in komt voordat de boel weer op de klippen loopt
Ja, het is op de streams. Dus is het een item.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:00 schreef Guuskeee het volgende:
ik vind eigenlijk dat we uit respect voor jaap en cora het hier ook maar niet over cora moeten hebben.
zij wilde toch geen item worden in dgk? dit forum is ook dgk, dus... alle ballen op SLAB.
of ben ik de enige die dat zo ziet?
BSOL, wie is wereldreiziger ook alweer? Stijn of Frans?quote:Op woensdag 12 december 2007 00:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda gaat zichzelf demonteren .......
[ afbeelding ]
verantwoording leggen bij brian en amanda? goed ideequote:Op woensdag 12 december 2007 00:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, het is op de streams. Dus is het een item.
De verantwoording ligt bij degenen die dit doen, en degenen die dit toelaten en aanmoedigen.
Stijn, de bijnaam van Frans was Stokbroodquote:Op woensdag 12 december 2007 00:09 schreef mootie het volgende:
[..]
BSOL, wie is wereldreiziger ook alweer? Stijn of Frans?
Stijnquote:Op woensdag 12 december 2007 00:09 schreef mootie het volgende:
[..]
BSOL, wie is wereldreiziger ook alweer? Stijn of Frans?
Dank! Ben even in discussie met iemand die zegt dat het Polo is.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Stijn, de bijnaam van Frans was Stokbrood
De echte naam van Polo is Marco .......quote:Op woensdag 12 december 2007 00:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Dank! Ben even in discussie met iemand die zegt dat het Polo is.
Alles wordt gestuurd, dat is wel duidelijk door het Huub en Lieke verhaal van vandaag...quote:Op woensdag 12 december 2007 00:11 schreef riri het volgende:
en het is procentueel gezien gewoon onmogelijk dat er nooit mensen binnenkomen die versterking bieden aan Huub,Lieke en Jaap en er altijd wel zijn voor Amanda en Brian....dat kan niet anders dan dat dat gestuurd wordt
Daarom.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De echte naam van Polo is Marco .......
Stijn is toch aka Marco Polo, de wereldreiziger?quote:Op woensdag 12 december 2007 00:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Dank! Ben even in discussie met iemand die zegt dat het Polo is.
Maar wordt met Marco (Polo) dan niet die wereldreiziger bedoeld?? Soms krijgen zelfs bijnamen een bijnaam.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De echte naam van Polo is Marco .......
De bijnaam wereldreiziger is ontstaan toen Flens uitleg had gegeven waarom Stijn niet aanwezig was. Hij zou lange tijd op vakantie gaan, een wereldreis. Al snel was het de bewoners duidelijk dat hij aan de kant was gezet en toen werd het wereldreiziger.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Daarom.
Maar daar werd de link Polo/Wereldreiziger gelegd.
Maak me niet warriger dan ik al ben!quote:Op woensdag 12 december 2007 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar wordt met Marco (Polo) dan niet die wereldreiziger bedoeld?? Soms krijgen zelfs bijnamen een bijnaam.
Marco Polo was immers een wereldreiziger
Gaf zojuist al de uitleg van het ontstaan.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar wordt met Marco (Polo) dan niet die wereldreiziger bedoeld?? Soms krijgen zelfs bijnamen een bijnaam.
Marco Polo was immers een wereldreiziger
Neuh.. jij zegt dat het Stijn is...quote:Op woensdag 12 december 2007 00:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gaf zojuist al de uitleg van het ontstaan.
Ze gebruiken Polo ook nog steeds, maar die is soms ook Rik. Om het even ingewikkelder te maken!quote:Op woensdag 12 december 2007 00:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh.. jij zegt dat het Stijn is...
Ik denk dat het Marco is die in eerste instantie Polo genoemd wordt en inmiddels een andere bijnaam heeft omdat van de bijnaam Polo bekend is wie er bedoeld wordt...
Nee, dat zijn twee verschillende personen.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:16 schreef kissa het volgende:
[..]
Stijn is toch aka Marco Polo, de wereldreiziger?
En wie zijn dan Lisette en Frans Jan bijgenaamd Mr T.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, dat zijn twee verschillende personen.
Marco (alias Polo) kwam voor het eerst ter sprake toen hij nog een assisten was in het hokje. Hij was degene die de gitaar-taart voor Huub had aangenomen en via Palma aan Brian had laten afgeven. Marco werd toen vaak genoemd omdat hij alle e-mail deed met Nowlive.
Huub haalt vaak Stijn erbij om aan te geven dat in die tijd de relatie en samenwerking met 'achter' nog prettig verliep. Hij heeft het gevoel dat het hokje destijds eerlijk was en nu niet meer. Zoals Huub wel eens zegt : "Zodra je 'achter' bent, is het spel even voorbij en ben je in de echte wereld".quote:Op woensdag 12 december 2007 00:22 schreef Leandra het volgende:
Maar als Stijn aan de kant gezet is (zijn "vakantie" werd immers een wereldreis omdat hij aan de kant gezet was) waarom zouden ze het er dan nu regelmatig over hebben??
Stijn aan de kant gezet maar weer terug?
Die Lisette is er al een tijdje. Ik kan me herrineren dat ze 'n keer in de slaapkamer liep om een van de dames naar 'achter' te brengen na een grote ruzie. Ze is een ietwat forse dame. Frans Jan is volgens mij een producent, redelijk nieuw, en staat vrij dicht bij Flens.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En wie zijn dan Lisette en Frans Jan bijgenaamd Mr T.
Daar gaan Huub en Lieke dus verhaal morgen halen.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die Lisette is er al een tijdje. Ik kan me herrineren dat ze 'n keer in de slaapkamer liep om een van de dames naar 'achter' te brengen na een grote ruzie. Ze is een ietwat forse dame. Frans Jan is volgens mij een producent, redelijk nieuw, en staat vrij dicht bij Flens.
Ja, dat begreep ik ook. Maar wat wil Huub daarmee bereiken ? Wat voor waarde heeft het antwoord van iemand, die niet eerlijk is, als je hem beschuldigd niet eerlijk te zijn ?quote:Op woensdag 12 december 2007 00:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Daar gaan Huub en Lieke dus verhaal morgen halen.
Beetje warrig allemaal met die arts. Enerzijds zeggen ze allemaal dat ze er veel aan gehad hebben en aan de andere kant geloven ze niet zoveel van hem ....... Een soort dealer van z'n eigen merk pillen.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:35 schreef Prospera het volgende:
Lieke: volgens hem zit ik tegen een ondergewicht aan.
Dank, maar ik vind het erg verwarrendquote:Op woensdag 12 december 2007 00:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, dat zijn twee verschillende personen.
Marco (alias Polo) kwam voor het eerst ter sprake toen hij nog een assistent was in het hokje. Hij was degene die de gitaar-taart voor Huub had aangenomen en via Palma aan Brian had laten afgeven. Marco werd toen vaak genoemd omdat hij alle e-mail deed met Nowlive.
Ik heb hm in 2006 al gezien.. de premiere op internet..quote:Op woensdag 12 december 2007 00:38 schreef Prospera het volgende:
Ik heb vanavond the Secret gezien vanavond
Ik zou acuut weg zijn daarquote:Op woensdag 12 december 2007 00:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Plasma-bericht : Over een kwartier bedtijd .......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |