OMG..............quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:45 schreef beequeen het volgende:
Selène heeft het geld om zich in te kopen, please tell me it's not true.......
Ja, omdat die klootzak van een Luc hem er op wees ....quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:48 schreef ericahysterica het volgende:
brian heeft in de gaten dat jaap afluisterde. Helaas heeft jaap niet veel kunnen horen.
zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:50 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Die snode plannen van B&A ingegeven door de Febo, omdat het opvalt, dat die 2 niets meer toevoegen aan het spel???
Ik vind haar keuze niet verstandig. Ze had beter Amanda kunnen uitsluiten als ze dan toch per sé had willen gaan. Eens zien of snollie dat zou trekken. Volledige blok was naar mijn mening echt het best. Zo'n uitje was voor Lieke uiteindelijk niet echt leuk geweest wetend dat je op stap met onoprechte vriendinnen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:46 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nee want dat behoorde niet eens tot de opties volgens mij. Ik vond het ook 'n rare stemming
Daar baalt Jaap behoorlijk van, er was een afspraak om het niet meer over CORA te hebben maar die regel geldt natuurlijk niet voor de Holy Kubatzen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:49 schreef ericahysterica het volgende:
jaap en cora worden flink belachelijk gemaakt door selene en brian.
Huub en Jaap, wel of niet ingefluisterd door de FEBO.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:51 schreef noekje het volgende:
Wiens idee was het eigenlijk om Selene niet te laten gaan?
Ow jee krijgen we dadelijk HJL vs BASquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:48 schreef ericahysterica het volgende:
brian heeft in de gaten dat jaap afluisterde. Helaas heeft jaap niet veel kunnen horen. Selene heeft een gesprek morgen om een nieuwe bewoner te worden
Wat zou het Luc schuiven om vol te blijven houden dat Brain zijn 'mattie' is?quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:52 schreef noekje het volgende:
Luc is er toch ook even snel ingezet omdat Brian en Amanda máár met z'n tweeën waren.
Jaap bedacht het en ging meteen bellen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:51 schreef noekje het volgende:
Hmmm, jammer.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub en Jaap, wel of niet ingefluisterd door de FEBO.
Het is wel te wijten aan Lieke's eigen spelkwaliteiten.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:54 schreef maril het volgende:
er is weinig veranderd huub heeft lieke weer in zijn macht.
Dan gaat hij zichzelf dus gek maken, zo werkt dat bij Brianquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:56 schreef Varen het volgende:
Brian wil Jaap helemaal gek maken; mafkees; gek.
Amanda kan Jaap er uitspelen met zijn haar vrouwelijke uitspraken.
Selene gaat Jaap ook afmaken
quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:56 schreef Varen het volgende:
En nu dit ook uitzenden.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:56 schreef Lady-night het volgende:
Brian verteld dat Jaap makkelijk te breken is met Cora> we praten hem zelfs en zelfmoord aan die klojo, gek
Zo dan, een gastspeler gaat Jaap wegpesten? Go Selène, je komt van een koude kermis thuis.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:56 schreef Varen het volgende:
Berust dit op waarheid.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:48 schreef ericahysterica het volgende:
brian heeft in de gaten dat jaap afluisterde. Helaas heeft jaap niet veel kunnen horen. Selene heeft een gesprek morgen om een nieuwe bewoner te worden
Hoe heet dat kind nou eigenlijk...ik lees wel 4 verschillende versiesquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:51 schreef noekje het volgende:
Zich niet gedragen als gast. Dus: gast, je weet waar het gat van de deur is.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:58 schreef riri het volgende:
Ik dacht dat Selene steeds zo hardop heeft geroepen dat ze nooit informatie door zou spelen van bewoners onderling...wat deed ze net dan
kutlogéesquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zich niet gedragen als gast. Dus: gast, je weet waar het gat van de deur is.![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:00 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hoe heet dat kind nou eigenlijk...ik lees wel 4 verschillende versies
Eensch, gezeur en gezemel, geklef en gebef, dit alles ten faveure van Brain en Amanda.quote:
Who cares??quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:00 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hoe heet dat kind nou eigenlijk...ik lees wel 4 verschillende versies
Het is numero duo.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:03 schreef Mokum020 het volgende:
Slenne
Selène
Selene
excuses, het waren er 3....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |